ja! jeg er så spendt jeg.. Både på konkurransen og premiene.. Noen hint om premier har vi jo fått men likevel!Jupp, får se hva jeg gjør i starten av april, da er det jo tydeligvis noe annerledes
ooohhh... er som en liten unge som venter på jula
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja! jeg er så spendt jeg.. Både på konkurransen og premiene.. Noen hint om premier har vi jo fått men likevel!Jupp, får se hva jeg gjør i starten av april, da er det jo tydeligvis noe annerledes
Omtrent sånn, ja!!ja! jeg er så spendt jeg.. Både på konkurransen og premiene.. Noen hint om premier har vi jo fått men likevel!
Godt det ikke bare er meg da hahahahaOmtrent sånn, ja!!
Det vil jeg jo tro den gjørVi driver jo å pusser opp, så håper verdien øker mtp det Tenker det blir nok litt oppussing når vi evt flytter også, men da med mer tanke på å bo der lenge ikke slik som nå når det bare er midlertidig
Litt av noen priser ja.Hjelpes !! Ikke værst
Takk for dt. Gleder og gruer meg på samme tid. Fåt plass fra 7aprilSå spennende!! gratulerer!!
Jaa, men Tamara er dronningen av vag veldig spentja! jeg er så spendt jeg.. Både på konkurransen og premiene.. Noen hint om premier har vi jo fått men likevel!
hehe ja det er hun.. Synes hun gjør en veldig god jobb daJaa, men Tamara er dronningen av vag veldig spent
Ja vi har jo pusset opp kjøkkenet, så jeg syns det bør øke en del bare pga det men skal gjøre mye i sommer også så da blir det finere utenfor ogsåDet vil jeg jo tro den gjør
Kjekkere når det er mer enn midlertidig
har du ikke? ikke jeg hellerVært flink idag?? nesten ikke sagt ett ord
Hun liker å være den dronningen av det tenker jegJaa, men Tamara er dronningen av vag veldig spent
Hun holder jo oss på tærnehehe ja det er hun.. Synes hun gjør en veldig god jobb da
Hvilke hint har vi fått ?Forysatt snakkis om premiene ?
Du gir deg vel ikke av den grunn vel?
jeg har 200 innlegg igjen til 1500..
Deilig da! jeg har vel 600 igjen, ble lite skravling i helgen og starten av uka
VIPene fikk jo ett her om dagenHvilke hint har vi fått ?
Å? Har ikke fulgt med der inne jegVIPene fikk jo ett her om dagen