VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Mhm, er jo så godt:D
Gikk greit ha med guttungen også. Satt og styrte på med maten sin han:p
Så bra då! Gikk faktisk over all forventning sist vi var på restaurant også. Pølser er god underholdning. Haha :p
 
Så bra då! Gikk faktisk over all forventning sist vi var på restaurant også. Pølser er god underholdning. Haha :p

Mhm:) Det er visst det;):D Også hadde jeg med plastbestikk til han i veska. Veldig opptatt av å bruke bestikk nemlig:D
 
Men det er vell slik i Bergen med eneboliger? Skyhøye priser?
Her ligger normale eneboliger på mellom 3 og 4 mill, får jo både billigere og dyrere selvsagt :p

Jada, det er dyrt med eneboliger i Bergen. Det kan man trygt si. Finnes jo områder med billigere selvsagt eller så må man rett utenfor bergen kommune ofte for å få ok priser.
 
Jada, det er dyrt med eneboliger i Bergen. Det kan man trygt si. Finnes jo områder med billigere selvsagt eller så må man rett utenfor bergen kommune ofte for å få ok priser.
Huff ja, glad jeg bor i Haugesund akkurat da altså :p men her bor vi i rekkehus, så er enebolig drømmen om noen år :)
 
Huff ja, glad jeg bor i Haugesund akkurat da altså :p men her bor vi i rekkehus, så er enebolig drømmen om noen år :)

Hehe ja. Bedre priser der;)
Ja, må jo begynne en plass. Vi gikk fra leilighet til enebolig.
 
Hehe ja. Bedre priser der;)
Ja, må jo begynne en plass. Vi gikk fra leilighet til enebolig.
Vi driver jo å pusser opp, så håper verdien øker mtp det :) Tenker det blir nok litt oppussing når vi evt flytter også, men da med mer tanke på å bo der lenge ikke slik som nå når det bare er midlertidig :p
 
Er forumansvarlig også med på topp 100 lista plutselig???
 
Back
Topp