Er med men kan ikke vinneEr forumansvarlig også med på topp 100 lista plutselig???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er med men kan ikke vinneEr forumansvarlig også med på topp 100 lista plutselig???
For noen priser. Nabohuset gikk for 7,1mill i dag!
Deilig da! jeg har vel 600 igjen, ble lite skravling i helgen og starten av ukaHurra 150 innlegg igjen så er jeg i mål
Deilig da! jeg har vel 600 igjen, ble lite skravling i helgen og starten av uka
Hurra 150 innlegg igjen så er jeg i mål
jeg har 200 innlegg igjen til 1500..
Hurra 150 innlegg igjen så er jeg i mål
haha.. Jeg har hvert litt roligere denne mnd.Du hadde jo 500 bare de tre første dagene elns! Jøss tenkte jeg, du er god på å skravle
Din bajsjeg har 200 innlegg igjen til 1500..
Så spennende!! gratulerer!!Guttungen har fått barnehageplass!! wæwæ..Glad og nervøs på samme tid jeg nå
hahaha sorry snuppDin bajs
Vært flink idag?? nesten ikke sagt ett ordMinst 14 dager , synes jeg du kan ti still
Tror det, i såfall akkurat har ikke orket skravling den siste tiden...hahaha sorry snupp
Men du er da ajour er du ikke det da?
Det er sånn det er noen ganger det. Kan ikke bestandig være super aktiv selv om man er aktive likevelTror det, i såfall akkurat har ikke orket skravling den siste tiden...
haha.. Jeg har hvert litt roligere denne mnd.
hvert mye trøtt og sliten. Sovet og jobbet en del mer enn vanlig.
Men så lenge jeg runder de 1500 så er jeg fornøyd
Ja det er ikke vanskelig hahahaHehe Og det klarer du jo
Ja, skulle gjerne hatt dine "starter" da.. Haha greit å starte med et brakDet er sånn det er noen ganger det. Kan ikke bestandig være super aktiv selv om man er aktive likevel
Helt greit ja Da har man liksom lagt grunnlaget hahahaJa, skulle gjerne hatt dine "starter" da.. Haha greit å starte med et brak
Jupp, får se hva jeg gjør i starten av april, da er det jo tydeligvis noe annerledesHelt greit ja Da har man liksom lagt grunnlaget hahaha