Ja dt er gjerne greit få unna før man begynner på nyttIdag gjør jeg ferdig tøflene til onkel, tova tøfler er på siste rest nå, så får jeg fortsette med vognteppe etter dette. Får få ferdig litt før jeg begynner på nye ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dt er gjerne greit få unna før man begynner på nyttIdag gjør jeg ferdig tøflene til onkel, tova tøfler er på siste rest nå, så får jeg fortsette med vognteppe etter dette. Får få ferdig litt før jeg begynner på nye ting
Skulle ønske jeg begynte mye før da men må ha flere pappesker og... Og finne et sted å stue de vekk, men det må mest sannsynlig vente til helgen.. Bah..Ja det gjør det nå skal jeg få ferdig disse tøflene så er det på med musikken etterpå
Ja jeg pleier å være lite flink med det, spesielt nå som jeg bare vil strikke til babyen!Ja dt er gjerne greit få unna før man begynner på nytt
Huff, jeg har ingen oppbevaringsplass ca :/ så håper skatten er snill imorgen, så kanskje jeg kan få noen litt mer praktiske møbler i stuen hvertfallSkulle ønske jeg begynte mye før da men må ha flere pappesker og... Og finne et sted å stue de vekk, men det må mest sannsynlig vente til helgen.. Bah..
Satser på å få igjen litt, men det blir nok spart til ferie... Vi har en bod på loftet, er vel 3-4 kvm om jeg husker rett.. Kanskje 4,5? Hmm.. Usikker. Men det er uansett fulltHuff, jeg har ingen oppbevaringsplass ca :/ så håper skatten er snill imorgen, så kanskje jeg kan få noen litt mer praktiske møbler i stuen hvertfall
Skjønnr jeg godtJa jeg pleier å være lite flink med det, spesielt nå som jeg bare vil strikke til babyen!
Hvordan går det med halsbrannen din btw?? Jeg er så spent!
Haha de må gi oss under 1500 en sjangs
Tja jeg vet ikke hva jeg bruker det til, har så mange planer i år vi har en gammel garasje og litt plass under trappen men alt er jo fullt -.-Satser på å få igjen litt, men det blir nok spart til ferie... Vi har en bod på loftet, er vel 3-4 kvm om jeg husker rett.. Kanskje 4,5? Hmm.. Usikker. Men det er uansett fullt
Haha holder på med vognteppe og en body. Så får få klart dem, og etter det satser jeg på at vi vet kjønnet. Kun 14 dager til oul. Så da blir det nok litt mer babyklær på pinnene, kjekt å kunne bruke litt fargerSkjønnr jeg godt
Strikker du klær til baby og?
Ikke noe halsbrann i dag.
Hehe ja jeg syns detJa ikke sant
Så artig da. Nei, dt går jo veldig fort tilHaha holder på med vognteppe og en body. Så får få klart dem, og etter det satser jeg på at vi vet kjønnet. Kun 14 dager til oul. Så da blir det nok litt mer babyklær på pinnene, kjekt å kunne bruke litt farger
Åå blir spennende imorgen, hadde jo vært kjempe gøy
Utrolig hvor mye drit man klarer å få i hus... Haha... Da huset til mamma brant fleipet vi med at vi har tatt loftsryddingaTja jeg vet ikke hva jeg bruker det til, har så mange planer i år vi har en gammel garasje og litt plass under trappen men alt er jo fullt -.-
Haha huff ja.. Vi har kastet så sykt mye både før og etter vi flyttet.. så skjønner ikke helt hvordan det er så mye igjenUtrolig hvor mye drit man klarer å få i hus... Haha... Da huset til mamma brant fleipet vi med at vi har tatt loftsryddinga
Samme herHaha huff ja.. Vi har kastet så sykt mye både før og etter vi flyttet.. så skjønner ikke helt hvordan det er så mye igjen
Sikkert er skjult forum. For jeg ser ikke sååååååå mye til henne.
Men skjult har de helt sikkert for administrasjonen. Ikke for skravle. Men for drift, sikkert? Aner ikke.
God formiddag alle sammen planer for dagen?
Nå har jeg endelig strikka ferdig tøfler til onkelen min så nå er det rydding og klesvask på planen :/Ligge på sofaen å sløve. Har hodevondt på dag 4 og blir snart gal... Nettopp vært på konferansetime med dattra mi, det var hyggelig! Du skal da?
Lurt å ha slikt, må jo detDet stemmer, vi har eget "personalrom" her, slik som på vanlige arbeidsplasser. Jeg har testet postinger fra div mobiler og nettbrett de siste dagene, ergo innleggene, ren spam.
Nei, jeg og moderatorene kan ikke vinne noe
Lurer på hva jeg skal spise i dag
Det hørtes godt ut med toastHer lagde jeg nettopp toast, mmmmm