VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Idag gjør jeg ferdig tøflene til onkel, tova tøfler :p er på siste rest nå, så får jeg fortsette med vognteppe etter dette. Får få ferdig litt før jeg begynner på nye ting :p
Ja dt er gjerne greit få unna før man begynner på nytt:D
 
Ja det gjør det :) nå skal jeg få ferdig disse tøflene så er det på med musikken etterpå :)
Skulle ønske jeg begynte mye før da :p men må ha flere pappesker og... Og finne et sted å stue de vekk, men det må mest sannsynlig vente til helgen.. Bah..
 
Skulle ønske jeg begynte mye før da :p men må ha flere pappesker og... Og finne et sted å stue de vekk, men det må mest sannsynlig vente til helgen.. Bah..
Huff, jeg har ingen oppbevaringsplass ca :/ så håper skatten er snill imorgen, så kanskje jeg kan få noen litt mer praktiske møbler i stuen hvertfall :p
 
Huff, jeg har ingen oppbevaringsplass ca :/ så håper skatten er snill imorgen, så kanskje jeg kan få noen litt mer praktiske møbler i stuen hvertfall :p
Satser på å få igjen litt, men det blir nok spart til ferie... Vi har en bod på loftet, er vel 3-4 kvm om jeg husker rett.. Kanskje 4,5? Hmm.. Usikker. Men det er uansett fullt :p
 
Ja :p jeg pleier å være lite flink med det, spesielt nå som jeg bare vil strikke til babyen! :p
Hvordan går det med halsbrannen din btw?? Jeg er så spent!
Skjønnr jeg godt:)
Strikker du klær til baby og?:)
Ikke noe halsbrann i dag.
 
Satser på å få igjen litt, men det blir nok spart til ferie... Vi har en bod på loftet, er vel 3-4 kvm om jeg husker rett.. Kanskje 4,5? Hmm.. Usikker. Men det er uansett fullt :p
Tja jeg vet ikke hva jeg bruker det til, har så mange planer i år :p vi har en gammel garasje og litt plass under trappen men alt er jo fullt -.-
 
Skjønnr jeg godt:)
Strikker du klær til baby og?:)
Ikke noe halsbrann i dag.
Haha holder på med vognteppe og en body. Så får få klart dem, og etter det satser jeg på at vi vet kjønnet. Kun 14 dager til oul. Så da blir det nok litt mer babyklær på pinnene, kjekt å kunne bruke litt farger :)
Åå blir spennende imorgen, hadde jo vært kjempe gøy :D
 
Haha holder på med vognteppe og en body. Så får få klart dem, og etter det satser jeg på at vi vet kjønnet. Kun 14 dager til oul. Så da blir det nok litt mer babyklær på pinnene, kjekt å kunne bruke litt farger :)
Åå blir spennende imorgen, hadde jo vært kjempe gøy :D
Så artig da. Nei, dt går jo veldig fort til:)
Mhm, men avventer jo uansett noen dager før test da. :) hihi
 
Tja jeg vet ikke hva jeg bruker det til, har så mange planer i år :p vi har en gammel garasje og litt plass under trappen men alt er jo fullt -.-
Utrolig hvor mye drit man klarer å få i hus... Haha... Da huset til mamma brant fleipet vi med at vi har tatt loftsryddinga :p
 
Utrolig hvor mye drit man klarer å få i hus... Haha... Da huset til mamma brant fleipet vi med at vi har tatt loftsryddinga :p
Haha huff ja.. Vi har kastet så sykt mye både før og etter vi flyttet.. så skjønner ikke helt hvordan det er så mye igjen :p
 
Sikkert er skjult forum. For jeg ser ikke sååååååå mye til henne.

Men skjult har de helt sikkert for administrasjonen. Ikke for skravle. Men for drift, sikkert? Aner ikke.

Det stemmer, vi har eget "personalrom" her, slik som på vanlige arbeidsplasser. Jeg har testet postinger fra div mobiler og nettbrett de siste dagene, ergo innleggene, ren spam.
Nei, jeg og moderatorene kan ikke vinne noe ;)
 
Det stemmer, vi har eget "personalrom" her, slik som på vanlige arbeidsplasser. Jeg har testet postinger fra div mobiler og nettbrett de siste dagene, ergo innleggene, ren spam.
Nei, jeg og moderatorene kan ikke vinne noe ;)
Lurt å ha slikt, må jo det
 
Back
Topp