Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo jeg har planer om å rydde og pakke litt, men er så latGod formiddag alle sammen planer for dagen?
Ligger på sofaen med dyna, snart hoppe i dusjen og gjøre litt husarbeidHallo jeg har planer om å rydde og pakke litt, men er så lat
Hurra, gratulerer så mye
Ahh, blir spennende da. Her fikk vi beskjed i går og sjekket i morgesGratulerer! Her får vi ikke svar før langt uti april. Blæh!
Så bra! Gratulerer
Oioii Gratulerer spennende tid i møte
Hehe får ta litt og litt da her blir det nok en lat dag. Litt rydding og litt strikkingHallo jeg har planer om å rydde og pakke litt, men er så lat
Hva frister da? jeg har sykt lyst på reker men siden samboeren jobber kveld finner jeg bare noe vi allerede har hjemmeLurer på hva jeg skal spise i dag
Vi skal spise i byen, siden mannen skal til tannlegen og han skylder meg en tur på la scala, en restaurant men han hadde lyst på subway så får seHva frister da? jeg har sykt lyst på reker men siden samboeren jobber kveld finner jeg bare noe vi allerede har hjemme
Så koselig ♡ vi var å spiste ute igår, ble pizza på han og wok på meg, så greit å komme seg ut av og tilVi skal spise i byen, siden mannen skal til tannlegen og han skylder meg en tur på la scala, en restaurant men han hadde lyst på subway så får se
Veldig men vil jo heller på la scala enn subway daSå koselig ♡ vi var å spiste ute igår, ble pizza på han og wok på meg, så greit å komme seg ut av og til
Hehe den skjønner jeg uuuutrolig godtVeldig men vil jo heller på la scala enn subway da
God formiddag alle sammen planer for dagen?
Så kjektHeihei
Vi har vært i åpen barnehage noen timer. Trillet frem og tilbake. Han våkner nok snart fra hvil.
Ellers fått vite vi får barnehageplass i dag Ut å kjøpe ny komfyr senere
Der da?
Hva strikker du?Så kjekt
Nei her er det roligt idag, sitter å strikker å ser tv nå men må få ryddet litt også, men det frister ikke fullt så mye
Fått gjort en del nå, hjelper å skru av tven og på med musikkHehe får ta litt og litt da her blir det nok en lat dag. Litt rydding og litt strikking
Idag gjør jeg ferdig tøflene til onkel, tova tøfler er på siste rest nå, så får jeg fortsette med vognteppe etter dette. Får få ferdig litt før jeg begynner på nye tingHva strikker du?
Sjelden det frister.
Ja det gjør det nå skal jeg få ferdig disse tøflene så er det på med musikken etterpåFått gjort en del nå, hjelper å skru av tven og på med musikk