åh pizzasnurrer nam <3Jada, greit dt Vurderte åpen barnehage, men blir mer stress enn kos fant jeg ut. Han får herjet nok med søskenbarnet og farmor senere
Ja, må ha flere pizzasnurrer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åh pizzasnurrer nam <3Jada, greit dt Vurderte åpen barnehage, men blir mer stress enn kos fant jeg ut. Han får herjet nok med søskenbarnet og farmor senere
Ja, må ha flere pizzasnurrer.
vokste opp i byggefelt nære byen jeg bodde et par år på et gammelt småbruk senere når jeg var "eldre", det var helt fantastisk! egen sandstrand osv osv. så å få litt tomt og idyll er jo savnet, men jeg vil ikke såååå langt bort fra selve sentrum. Blir så mye kjøring og tid som går bort hver dagDet skjønner jeg godt. Samme her. På gård Jeg er bortskjemt først og fremst på enorm tomt og utsikt. Utsikt har jeg fått nå og. Tomten er ikke helt den samm, men ok nok
Det er kjempe godt og så kjekt ha liggende i frysenåh pizzasnurrer nam <3
vokste opp i byggefelt nære byen jeg bodde et par år på et gammelt småbruk senere når jeg var "eldre", det var helt fantastisk! egen sandstrand osv osv. så å få litt tomt og idyll er jo savnet, men jeg vil ikke såååå langt bort fra selve sentrum. Blir så mye kjøring og tid som går bort hver dag
Åh det hørtes jo helt fantastisk ut ♡ der vi bodde var bare 30min kjøring fra byen, men alikevell helt usentralt. Buss hele 3 ganger til dagen ikke i timen osv men vi hadde 480mål tror jeg det var, og et nes helt for oss selv egen sandstrand og alt. Var fantastisk så lenge det varteDet er helt sant. Det vil ikke jeg heller. Og vi har jo fått oss enebolig relativt nært sentrum.
Gården jeg er oppvokst på var heller ikke langt fra sentrum. Gikk bort til alle vennene mine som bodde i byggefelt og eneboliger like ved så
Jeg har så lyst å lage pizzahorn, men ikke pokker om jeg greier å rulle dem skikkelig blæ!Det er kjempe godt og så kjekt ha liggende i frysen
Pizzahorn har vi i fryserenJeg har så lyst å lage pizzahorn, men ikke pokker om jeg greier å rulle dem skikkelig blæ!
Jatakk send over hahaPizzahorn har vi i fryseren
Må ha vært fantastisk med egen strand daÅh det hørtes jo helt fantastisk ut ♡ der vi bodde var bare 30min kjøring fra byen, men alikevell helt usentralt. Buss hele 3 ganger til dagen ikke i timen osv men vi hadde 480mål tror jeg det var, og et nes helt for oss selv egen sandstrand og alt. Var fantastisk så lenge det varte
Gjør det noe da?? Smaken som teller, ikke utseendeJeg har så lyst å lage pizzahorn, men ikke pokker om jeg greier å rulle dem skikkelig blæ!
Hehe neida det gjør jo ingenting men jeg irriterer meg så sykt over at jeg ikke får det tilGjør det noe da?? Smaken som teller, ikke utseende
Hehe neida det gjør jo ingenting men jeg irriterer meg så sykt over at jeg ikke får det til
Haha får mase på samboeren om vi kan ha en dag idag krysser jeg fingrene for rekerHehe, jaja. Tror ikke mine er så vakre heller akkurat
Langt igjen? bare til å skravle detKanskje jeg klarer 1000 i dag
Haha får mase på samboeren om vi kan ha en dag idag krysser jeg fingrene for reker
Haha får mase på samboeren om vi kan ha en dag idag krysser jeg fingrene for reker
Nei slike ferske fra fiskebåt, kokte da men du skjønner sikkert på loff med majones mmmmmmmMarinerte reker ellr hva?
Jeg spiser kun reker om de er marinerte med chilli og/eller hvitløk