Veldig greit det da om dere har tilgang til micro hva jobber du med?På meg blir det noe ala fjordland på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greit det da om dere har tilgang til micro hva jobber du med?På meg blir det noe ala fjordland på jobb
Krysser fingrene for at den ikke gjør det jegIngen mens enda...Spennende dette her
Men skal nok se den kommer snikende...
Ca 30 det burde gå fintLangt igjen? bare til å skravle det
Det går jo fortCa 30 det burde gå fint
Sendte over nåJatakk send over haha
30 innlegg burde du klare ja.Ca 30 det burde gå fint
Det går nok helt fint, trodde aldri jeg skulle komme over tusen men nå er jeg jo over jeg ogsåStraks tusen
Jeg kommer definitivt over 1500 uten å jobbe bevisst for det.
Nei slike ferske fra fiskebåt, kokte da men du skjønner sikkert på loff med majones mmmmmmm
Da gleder jeg meg sendte melding til samboeren om han kunne kjøpe et med seg hjem fra butikken, de har noen sykt gode som de lager ikke langt her ifra som de har på noen butikker her. Det hadde vært sykt godtSendte over nå
Veldig greit det da om dere har tilgang til micro hva jobber du med?
Krysser fingrene for at den ikke gjør det jeg
Det går jo fort
Hehe kan hende jeg har greid det å, for oppdatering har vel nesten akkurat vært ?30 innlegg burde du klare ja.
Det var det eneste minuset var at det var hytter rett over den vika, og hver sommer kom de over i båt og okkuperte hele stranden og la igjen masse boss etter seg -.- hvorfor er det så vanskelig å ta med seg boss når man drar på "tur" liksom? Naturen bryter det ikke ned! Grrr godt vi er ferdige med de hyttefolkene hahahaMå ha vært fantastisk med egen strand da
Du må holde meg oppdatertMhm Håpe håpe. Kjøper test på mandag om den ikke har kommet til det
Å så luksus vi spleiste på kjøleskap til bakrommet vi,et lite et liksom. Blir ikke så nye brukt jeg må bli flinkere til å ta med lunsj og ikke minst ta meg tid til å spise lunsj. Pleier aldri å spise på jobb eller ta pause :/Til ovn også, men gidder ikke styre med å kokkelere på jobb as. Nok med å lage til brukerne
Vernepleier
Åå det er jo så godt ♡♡ heldigvis liker samboeren det også, og ingen av oss er veldig begeistret i krabbeDet liker ikke jeg Mannen elsker det da
Den oppdateres vell hver 4. Time? Nå har ikke jeg sjekket når den oppdaterte seg sistHehe kan hende jeg har greid det å, for oppdatering har vel nesten akkurat vært ?
Det gjør i alle fall jeg.Kanskje jeg klarer 1000 i dag
Ca hver fjerde time, jaDen oppdateres vell hver 4. Time? Nå har ikke jeg sjekket når den oppdaterte seg sist
Den oppdateres vell hver 4. Time? Nå har ikke jeg sjekket når den oppdaterte seg sist
Ja da er jeg nok over til nesteDet gjør i alle fall jeg.
Er over på neste oppdatering tenker jeg.