Så gøy! Nesten like langt på vei også jo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Nesten like langt på vei også jo

Ja, artigSå gøy! Nesten like langt på vei også jo![]()

Er innenfor detFikk bare 4 timers søvn i natt før temping, ville dere lagt til verdi? Peak på eggløsning i gårkveld
Du har ihvertfall hatt EL, men går ikke an å se om man er gravid, det hadde det uansett vært for tidlig tilNoen som vil tolke denne med meg? Chatgpt er meget optimistisk denne syklusenVis vedlegget 465380
Jeg har heller ikke fått temp-økning denne pp, eller dvs den kom på 6dpo. Jeg har bare konkludert med at det er varmen og at jeg sover så å si uten dyne. Jeg temper bare med Apple watch da.Kaller til forum!! Prøvd meg på en syklus uten hjelpemidler siden jeg har blitt litt sprø de siste to månedene. Men her er greia: Begynnende fuktig underliv 12. juli, første lange slimete tråd som hang ut av meg 13. juli, ordentlig eggehvite slimete tråder 15.-16. juli, samt skikkelige EL-smerter hele 16.juli og morningen 17.juli. Etter dette har utflodet vært slimete (men i mindre grad) og klebrig med litt melkehvitt «cloudy» i tillegg til at det har blitt mer og mer tørt og «vannete» der nede.
Alt peker til EL 17.juli, sant!? MEN! Jeg har ikke fått temp-økning ennå!? Hva skjer.
Ingen?Har vi tro? Chatgpt er MEGET positiv iallfall..Vis vedlegget 465465Vis vedlegget 465464Vis vedlegget 465466

Lovende tidspunkt for eventuell implantasjonsdip daHar vi tro? Chatgpt er MEGET positiv iallfall..Vis vedlegget 465465Vis vedlegget 465464Vis vedlegget 465466

Kan hende du får trifasisk graf senere? Tror ikke tempen må stige og stige, lsm. Pluss måten du måler på er kanskje ikke så nøyaktigBurde ikke tempen ha økt litt til i dag, hvis progesteronen øker? Er sovehudstemperatur
Ja, lov å håpe på detKan hende du får trifasisk graf senere? Tror ikke tempen må stige og stige, lsm. Pluss måten du måler på er kanskje ikke så nøyaktig![]()
Den har faktisk vært mer pålitelig enn vanlig måler viser det seg, uheldigvis heheJa, kanskje du misset toppen som var veldig kort?Noen som har opplevd el-slim og deretter temp-økning, men ikke positiv el-test? FF mener jeg har hatt el, selv om ikke el-testene har vært positive.