Så lenge etter eventuell peak?Sannsynligvis i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge etter eventuell peak?Sannsynligvis i morgen
Jeg har et par grafer der temp går ned på 1dpo, og likevel kommer krysset hvis temp går opp igjen, så bare fortsett å tempeAaaaarrg.. Jeg var så spent på tempen idag, at jeg våknet sikkert 5 ganger i natt og blåste alt! Kan nesten ikke huske hva den første var eller når. Vet det stod noe med 36 på. Den siste jeg tok imorges stod det 35.99 på.. Den MÅ vel egentlig ha vært høyere enn målingen igår på 36.10 da?!
Vis vedlegget 467017
Det ser hvertfall ut som den har vært positiv. Ligger bilde rett ovenfor her. Og har hatt mye murringer.Jeg har et par grafer der temp går ned på 1dpo, og likevel kommer krysset hvis temp går opp igjen, så bare fortsett å tempejeg hadde også positiv el-test vel og merke, har du hatt det?
Evnt så hadde jeg en syklus der grafen økte to dager på rad, for så å stupe, da kom ikke el før cd27, så der ble jeg lurt noen ganger
![]()
Det jeg trodde var LH topp og temp økning ligner veldig på dine, men eggløsning kom senere. Hcg må ha påvirket og gitt høyere utslag på LH. Ville ha fortsatt og teste etter lhDet ser hvertfall ut som den har vært positiv. Ligger bilde rett ovenfor her. Og har hatt mye murringer.
Fortsett å tempe, så får du hvertfall svaret etterhvertDet ser hvertfall ut som den har vært positiv. Ligger bilde rett ovenfor her. Og har hatt mye murringer.
Det gjør jegFortsett å tempe, så får du hvertfall svaret etterhvert![]()

Ja, det skjedde jo meg sist syklus da jeg faktisk ble gravid. Så fortsetter å både teste og tempeDet jeg trodde var LH topp og temp økning ligner veldig på dine, men eggløsning kom senere. Hcg må ha påvirket og gitt høyere utslag på LH. Ville ha fortsatt og teste etter lh

Da satser vi på at senere eggløsning gir egget bedre tid på å bli gullegg. Ser ut til at EL kommer senere denne ppen her og, ingen tegn til økning endaJa, det skjedde jo meg sist syklus da jeg faktisk ble gravid. Så fortsetter å både teste og tempe![]()
Ja! Da det skjedde sist var det voldsomt sterke el-smerter på meg. Hvilken CD er du på?Da satser vi på at senere eggløsning gir egget bedre tid på å bli gullegg. Ser ut til at EL kommer senere denne ppen her og, ingen tegn til økning enda
Er på CD 11 nå, pleier å ha EL på CD12/13. Monitor har ikke vist utslag på østrogen engang enda. Satser på at det er positivtJa! Da det skjedde sist var det voldsomt sterke el-smerter på meg. Hvilken CD er du på?
Satser på det! Jeg pleier å ha el på CD 14-16. Sist kom den ikke før CD 21. Var en laang oppbygging med høy LH i 10 dager.Er på CD 11 nå, pleier å ha EL på CD12/13. Monitor har ikke vist utslag på østrogen engang enda. Satser på at det er positivt
Fikk på CD 23 sist, da kom lh peak en brått på samme dag. Hadde vært lav siden det jeg trodde var eggløsning. Hadde slått ut på østrogen i flere dager før da. Satser på å få litt før denne gangenSatser på det! Jeg pleier å ha el på CD 14-16. Sist kom den ikke før CD 21. Var en laang oppbygging med høy LH i 10 dager.
Igår og idag har den vært lav. Er på CD 16 idag. Sterkest test var på CD 12. Da var hcg test omtrent negativ.
Merkelige kroppen ass.. Vi får bare henge med på slepFikk på CD 23 sist, da kom lh peak en brått på samme dag. Hadde vært lav siden det jeg trodde var eggløsning. Hadde slått ut på østrogen i flere dager før da. Satser på å få litt før denne gangen

Ja, og mer og mer fascinerende. Veldig klar for å heller følge med i spenning på svangerskap heheMerkelige kroppen ass.. Vi får bare henge med på slep![]()
EnigJa, og mer og mer fascinerende. Veldig klar for å heller følge med i spenning på svangerskap hehe

Da sier vi at det er vår tur nåEnig![]()

Det sier viDa sier vi at det er vår tur nå![]()
Krysser alt for det!