Vi som temper

Tempen økte ikke helt sånn som jeg ville i dag, men mulig bare litt slow progression..?
Screenshot_2022-08-24-06-58-00-93_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Tipper du har el i dag eller så har ikke egget sluppet

Får se an tempen i morgen! Og hva FF sier etterhvert. men om den i morgen også er lav, så har nok EL uteblitt denne gang også.

Hvordan husker man å tempe om morran før man står opp da?! Henger termometeret i et snøre fra taket så man dulter i det før man setter seg opp?!

Har tenkt å begynne å tempe i 3 dager nå, men enda ikke kommet på det før jeg står på gulvet klar til å gå inn til vesla, eller på do.. og da er det pr definisjon for sent å hive seg tilbake i senga og kjøre inn termometeret?

…og så synes jeg Babyplan termometeret bruker veldig laaang tid på å måle.. Er de spesielt trege (nesten 1 minutt) eller er jeg uheldig? Andre termometer som anbefales?

…og så synes jeg Babyplan termometeret bruker veldig laaang tid på å måle.. Er de spesielt trege (nesten 1 minutt) eller er jeg uheldig? Andre termometer som anbefales?
Tar tid å måle 2 desimaler, ska vær nøyaktig. Jeg hadde alarm på klokka 5, tempet, og sov videre til jeg skulle opp. Eneste måten jeg fikk tatt første måling på uten å være våken først pga ungene

Tar tid å måle 2 desimaler, ska vær nøyaktig. Jeg hadde alarm på klokka 5, tempet, og sov videre til jeg skulle opp. Eneste måten jeg fikk tatt første måling på uten å være våken først pga ungene
Huff, kanskje det som må til da.. hadde jeg bare våknet av vekkerklokka til samboeren kl 06.15 så hadde jo det vært perfekt tidspunkt! Men tydeligvis er jeg i dyp søvn på det tidspunktet:p

Huff, kanskje det som må til da.. hadde jeg bare våknet av vekkerklokka til samboeren kl 06.15 så hadde jo det vært perfekt tidspunkt! Men tydeligvis er jeg i dyp søvn på det tidspunktet:p
Måtte finne meg en vekkerlyd som ikke vekket ungene, men som vekte meg - og da måtte jeg reagere raskt. Noen ganger forsov jeg meg, så prøvde å ha telefonen nært puta

Måtte finne meg en vekkerlyd som ikke vekket ungene, men som vekte meg - og da måtte jeg reagere raskt. Noen ganger forsov jeg meg, så prøvde å ha telefonen nært puta
Akk, alt vi frivillig utsetter oss for i lengten etter en ny gravididtetsreise… helt forståelig da :hilarious:

Hadde jeg EL i går? Fikk aldri peak, men temp er på vei oppover. I følge Flo er EL i dag og jeg får stort sett EL ganske likt hver mnd. Skjønner ikke noe av dette…

Vedlegg

• C626CC8E-579F-4D87-AE12-3D122B50E597.jpeg
    C626CC8E-579F-4D87-AE12-3D122B50E597.jpeg
    282,6 KB · Visninger: 82
  • AA0BF6EC-45E4-457E-BF33-396F16A3B273.png
    AA0BF6EC-45E4-457E-BF33-396F16A3B273.png
    3,5 MB · Visninger: 83
Hei dere temp eksperter. Jeg trenger litt hjelp her.

Jeg fikk positiv el test i 12 tiden på mandag (strekene var like sterke, men er vant til at teststreken blir mye sterkere enn controllstreken, så dette var rart). Fikk så negative tester på utvannet urin fram til positiv el test på søndag kl 12 igjen, og etter det negative.

Hadde vonde el smerter på søndag, men ekstremt vonde el smerter på mandag. Vi snakker «milde» rier vondt. Måtte ta smertestillende og bruke varmepose, slet nesten med å stå og gå.

De ulike appene sier ulike ting i forhold til når el var. Jeg tempet for første gang denne syklusen, så har lite peiling. Når tenker dere at el var og hvor mange dpo er jeg i dag?

De to andre syklusene mine har var i 29 dager og jeg har fått positiv el test på cd 14 og mistenkt el på cd 15.
Jeg anbefaler å sette inn en negativ EL test resultat inn i FF før den positive testen, asså “-“ OPK på lørdag (hvis du tror det stemmer) Jeg tror det kommer å endre hva FF mener om når EL var :)

Jeg anbefaler å sette inn en negativ EL test resultat inn i FF før den positive testen, asså “-“ OPK på lørdag (hvis du tror det stemmer) Jeg tror det kommer å endre hva FF mener om når EL var :)
Takk for svar :) Jeg endra i går. Nå ser den slik ut.

Vedlegg

• 6215FDA4-974C-4FC6-B488-D20FC4E6402D.png
    6215FDA4-974C-4FC6-B488-D20FC4E6402D.png
    627,5 KB · Visninger: 97
Yey, husket å tempe i dag! Én prikk i skjemaet. Gleder meg til å se grafen vokse frem!

Tror tempingen skal foregå i tissen fra nå av, dette gir jo ingen mening :shifty:

Vedlegg

• 65F7EEC8-7302-432B-A0EF-0CA7066FB3F5.png
    65F7EEC8-7302-432B-A0EF-0CA7066FB3F5.png
    936,5 KB · Visninger: 94
Back
Topp