Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Å neiBlødning utav dimensjoner.. så kjemisk eller tidlig sa eller hva en vil kalle det..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neiBlødning utav dimensjoner.. så kjemisk eller tidlig sa eller hva en vil kalle det..![]()
Å neiså kipt! Hadde virkelig håpet for deg
men jeg blir så nyskjerrig. Har slitt med vondt i hode og brekninger siden søndag
Men det kan like gjerne komme av at jeg skal ha mensen snart (på lørdag vel, etter FF).Testet i dag?Dagens:
Testet i dag?
Men det angrer jeg på nå altså
fader! Tror jeg bare må innse at min nysgjerrighet vinner over selvbeherskelsenEr veldig forskjellig hvor fort man produserer hcg- jeg har testet positivt 12-16dpo med de fleste 5 barna mine (med vanlig test 25mlu), denne gangen testet jeg positivt 10dpo med tidligtest (10mlu). Masse lykke til!Nei, tenkte å utøve selvbeherskelse og venteMen det angrer jeg på nå altså
fader! Tror jeg bare må innse at min nysgjerrighet vinner over selvbeherskelsen
I følge FF skal jeg ha mensen 07.08, så hvis jeg tester i morgen nå er det vel mulighet for å få utslag, hvis det har klaffet?![]()
Hm. Er på CD 24 og har første negative el test i dag. Positiv 21,22 og 23. Premom mener 1 dpo. Men på tempen ser det ikke ut som el har vært? i går va den 36,64, i dag 36,40 etter adjuster.
Tror denne tempingen stresser meg litt, de siste dagene har jeg våknet mellom 02-03 å sjekket kl for å se om det er tid for å tempe, da må jeg selvfølgelig på do. Bruker vanligvis ikke å skje
Vis vedlegget 362577

Tror det som stresser meg mest et at jeg er redd for å ikke ha eggløsning selv om jeg har symptomer på el. Tenker det blir bedre syklus, når man er litt inne i rutiner å får tempe til samme tid fra start og slipper sen overgangen fra ferie. Jeg tenker generelt mye på alt, overtenker gjerne litt å daÅh, ikke noe særlig å bli stressa over detDa bruker du mye energi på å tenke på det, og det er jo ikke sånn det skal være
Dette skal jo være et hjelpemiddel!
Jeg er ikke så god på å tyde grafer. Men min oppfatning er at det blir litt enklere når man har tempet gjennom flere sykluser, slik at man ser en sammenheng.
Håper du kan finne en løsning, slik at det ikke «tar over» helt den tempingen![]()

Når det går ned å opp igjenn etter el, er det det som kan være en mulig feste dip?Sånn ser det ut hos meg i dag
Aner virkelig ikke hva det betyr![]()
Når det går ned å opp igjenn etter el, er det det som kan være en mulig feste dip?

Temphopp 7dpo, og bittelitt ned idag 8dpo. Virker som det motsatte av en festedipp, så nå skjønner jeg ikke helt hva som skjer![]()
noen som har hatt lik, og enda vært gravide?

Huff ja, denne ventetiden er alt for spennende og langJeg har ikke peilingMå vel bare smøre seg med tålmodighet til i morgen i alle fall
![]()

er det i morgen jeg får krys om tempen holder seg høy? Kan den synke litt sånn typ fra 36,99 til 36,90 å fortsatt få kryss?