Så gøy, Grattis! Vet du hvor langt du er på vei da? Mtp at du er usikker på el-tidspunktet? Nå får spiren holde seg fast! Wohooo!
Tror kanskje det var en grunn til at tempen oppførte seg litt rart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy, Grattis! Vet du hvor langt du er på vei da? Mtp at du er usikker på el-tidspunktet? Nå får spiren holde seg fast! Wohooo!
Tror kanskje det var en grunn til at tempen oppførte seg litt rart.
Nei, akkurat det er jeg ikke helt sikker på, og det blir jo litt bingo
Men - jeg har regnet litt i dag, og jeg tror at jeg hadde eggløsning enten søndag 25.06 eller onsdag 28.07. Jeg tok en Clearblue early deteksjon graviditetstest torsdag 05.08, og denne var negativ. I dag tok jeg den samme typen (men ny test altså)og da hadde den en strek. Så da tok jeg digital, som viste gravid 1-2 uker.
CB Early deteksjon:
«Clearblue Graviditetstest Tidlig Deteksjon er meget følsom – 10mIU/ml hCG.»
CB digital:
«25 mIU/ml
Grunnet spontanaborten har vi kun hatt sex 4 ganger i juli (beklager nøyaktigheten her):
16.07, 25.07, 27.07 og 28.07.
Tok en CB eggløsningstest den 26.07, og den var negativ.
Jeg tror derfor at det kan stemme rundt 28.
Men jeg tar veldig gjerne imot råd og forslag altså
Disse dagene frem/tilbake har jo mest å si i starten av et svangerskap, så på OUL blir jo terminen fastsatt om du ikke drar på TUL før Det viktigste er jo at du er gravid nå! Hurra! Grattis igjen!
Jepp, jeg har også tatt tester med noen dagers mellomrom for å se at hcg stiger Er jo kitt betryggende sånn helt i starten Jeg er gravid 26+2 med barn nr.6Godt poeng, og tusen takk
Ja jeg orker rett og slett og tenke så mye på det. Men tenkte å ta en ny digital i morgen, for å se hva som står der da, og kanskje på onsdag igjen
Så er det bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen
Hvordan ligger du an?
Jepp, jeg har også tatt tester med noen dagers mellomrom for å se at hcg stiger Er jo kitt betryggende sånn helt i starten Jeg er gravid 26+2 med barn nr.6
Nei, akkurat det er jeg ikke helt sikker på, og det blir jo litt bingo
Men - jeg har regnet litt i dag, og jeg tror at jeg hadde eggløsning enten søndag 25.07 eller onsdag 28.07. Jeg tok en Clearblue early deteksjon graviditetstest torsdag 05.08, og denne var negativ. I dag tok jeg den samme typen (men ny test altså)og da hadde den en strek. Så da tok jeg digital, som viste gravid 1-2 uker.
CB Early deteksjon:
«Clearblue Graviditetstest Tidlig Deteksjon er meget følsom – 10mIU/ml hCG.»
CB digital:
«25 mIU/ml
Grunnet spontanaborten har vi kun hatt sex 4 ganger i juli (beklager nøyaktigheten her):
16.07, 25.07, 27.07 og 28.07.
Tok en CB eggløsningstest den 26.07, og den var negativ.
Jeg tror derfor at det kan stemme rundt 28.
Men jeg tar veldig gjerne imot råd og forslag altså
Jeg ble gravid veldig raskt med de første fem barna, så tenkte ikke over symptomer og testet ikke etter el eller tempet Men da vi prøvde på nr.6 tok det noen mnder, så da hjalp det å kartlegge syklusene etc Ble gravid i pp7 denne gangen, så ikke veldig lang tid har jeg skjønt, men var ‘lenge’ for megÅj, barn nr. 6?
Gratulerer!
Da vet du godt hva dette går i tenker jeg. Vi har ingen barn fra før, så her er nesten alt nytt. Hadde som tidligere nevnt en SA i begynnelse av juli, så kjenner igjen noen tegn og symptomer
Kan ff bli forvirret av å legge inn el tester? Før jeg fikk kryss la jeg inn når jeg hadde positive tester, 3 dager med pos digital å babyplan. peak på dag 2. Fjernet high å peak for å se om det endret noe. Ser den mener dag 22, men jeg tror mer på dag 23?b
Vis vedlegget 363062 Vis vedlegget 363063
Hm okei jeg har frem til nå bare testet, første gang med temp så mange spm Ja, blir veldig spennende å se, satser på full klaff da Takk for svarHar aldri testet etter EL, så det vet jeg ikke? Men enig med deg, tempen ser mer ut som cd 24? med hopp på 25? Uansett blir det spennende å se Kan være at FF flytter EL om du om 2 dager får en negativ g-test, det gjorde den med meg
Jeg er 11 dpo, ifølge el tester. Har begynt å spotte, er det sånn at jeg da kan forvente ett stort tempdropp i morgen tidlig? Eller går det gradvis?
Vis vedlegget 363370
Den droppa dagen etterpå, så samme dag som mensen starta. Blir spennende å se tempen denne syklusen når jeg føler jeg er litt mer inne i detDet varierer, noen gang dropper det rett før TR, samme dag eller etterpå, så det er ikke så lett å si
Den droppa dagen etterpå, så samme dag som mensen starta. Blir spennende å se tempen denne syklusen når jeg føler jeg er litt mer inne i det
Jeg starta med temping i dag. Kanskje litt feil tidspunkt siden jeg hadde el i går/i dag, men det er jo en start. Hvordan klarer dere lese av om morgenen når det er mørkt i rommet? Termometeret har jo ikke lys måtte frem med mobil og styrte fælt