Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme dagen hos meg, noen ganger dropper den dagen før ikmStartet med temping midt i syklus, men når dropper tempen hos dere rundt IKM?
Takk for svar har lutealfase på 10-11 dager, så da er jeg spent på tempen i morgen.Samme dagen hos meg, noen ganger dropper den dagen før ikm
Samme her 10-11 dagers lh fase, så er veldig spent på morgendagenTakk for svar har lutealfase på 10-11 dager, så da er jeg spent på tempen i morgen.
Nei, dessverre ikke håper du snart får EL!Er det noen fasit på hvordan grafen ser ut før el?
Slik ser min ut nå, jeg prøver å tempe 06:30 hver dag, nennsommere fra den innimellom.. derfor noen hvite trekanter. Hadde feber her også..
Jeg har ikke peiling på hvor jeg er i syklus. 50 dager siden første blødning i SA og har spottet brunt 3 ganger. Siste i dag, masse slim. Ikke EL. Kan være TR..?
regner med man ikke kan se noe på denne enda?
Vis vedlegget 364683
Ja, jeg å.. men begynner å se for meg høst-baby nå.. september er jo en fin mnd men skal fortsette å tempe, el-testene er ikke på høy lenger, så det er braNei, dessverre ikke håper du snart får EL!
Min så sånn ut da jeg ble gravid med lillesøster i magen nå. EL enten cd 37 eller 42 usikker og har ikke regnet tilbakeDagens temp og jeg er 7 DPO. Hva tenker dere?
De som kjenner seg igjen med omtrent lik temp, fortell meg gjerne om hvordan det gikk? Jeg er spent her!
Spennende de neste dagene nå!Dagens temp og jeg er 7 DPO. Hva tenker dere?
De som kjenner seg igjen med omtrent lik temp, fortell meg gjerne om hvordan det gikk? Jeg er spent her!
Ja! Aldri hatt en så fin høy stigning på tempenSpennende de neste dagene nå!
SpennendeDagens temp og jeg er 7 DPO. Hva tenker dere?