Når ff setter krysset på feil plass, vil det endre seg automatisk når tempen fortsetter og stige? Eller er det noe jeg må endre på selv? Ganske sikker på at eggløsning var i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stiplet linje betyr at ff er usikker, og ja, det kan endre segNår ff setter krysset på feil plass, vil det endre seg automatisk når tempen fortsetter og stige? Eller er det noe jeg må endre på selv? Ganske sikker på at eggløsning var i nattVis vedlegget 365189
Okei, det visste jeg ikke! Takk for svar Endrer seg sikkert om 2 dager da,Stiplet linje betyr at ff er usikker, og ja, det kan endre seg
Når har du ikm? Hos meg betyr det dessverre trNoen som har erfaring med denne type temp fall men at det fortsatt er håp?
Hos meg betydde det at tr kom samme dagNoen som har erfaring med denne type temp fall men at det fortsatt er håp?
Kan det se ut som festedipp 7 dpo? (egentlig 6dpo, men FF er en dag før.) fikk en sinnsyk smerte inni underlivet, om man kan si det, og øm i livmora samme dag.
Vis vedlegget 365817
Trenger ikke nødvendigvis å være et høyt hopp, men tempen bør jo fortsette å stige for at du skal ha hatt ELKan det se om som eggløsningen har vært her? Hadde smerter i går.. burde ikke tempen hoppe høyere?
Åå. Tusen takk for svar sist PP fikk jeg et høyt hopp dagen etter. Gøy dette herTrenger ikke nødvendigvis å være et høyt hopp, men tempen bør jo fortsette å stige for at du skal ha hatt EL
Ja, det er veldig spennende med temping altsåÅå. Tusen takk for svar sist PP fikk jeg et høyt hopp dagen etter. Gøy dette her
Bare for å oppdatere her om andre lurer, så fant jeg ut at temping etter Ovitrelle kan bli ganske unøyaktig pga hormoner. Gynekologer anbefaler at man ikke temper i en slik syklusKan det se om som eggløsningen har vært her? Hadde smerter i går.. burde ikke tempen hoppe høyere?