Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det første jeg tenkte når jeg så kurven din var at jeg hadde en skikkelig bratt kurve etter EL den syklusen jeg ble gravid i 2018Hva i all verden skjer med den tempen her?
Legger med overlay av tidligere sykluser.
Det første jeg tenkte når jeg så kurven din var at jeg hadde en skikkelig bratt kurve etter EL den syklusen jeg ble gravid i 2018
Her er den Din er jo enda brattere! Bare husker jeg reagerte den gangen på at kurven min var så bratt etter EL, for det hadde ikke vært sånn de to syklusene før. Og jammen meg var jeg gravid gittda er det lov å håpe har du bilde av den grafen?
Her er den Din er jo enda brattere! Bare husker jeg reagerte den gangen på at kurven min var så bratt etter EL, for det hadde ikke vært sånn de to syklusene før. Og jammen meg var jeg gravid gitt
Vis vedlegget 367238
Masse lykke til!spennende! Det er den bratteste av de syklusene jeg har tempet så langt! Så blir spennende å se i dagene som kommer og om det er klaff eller ikke
Masse lykke til!
Oi, se der ja! Så spennendei dag kom det en dipp! Fryktelig spennende det her altså kan ikke bare kommende uke fly avgårde, så får man noen svar
MÅ man ha med 2 deismaler? Eller holder det med vanlig termometer?Jeg har et termometer jeg kjøpte i 2009 da jeg begynte å prøve på eldste. Aner ikke hvilken type desverre, men det ligner på dette , i tillegg til at det er rosa på enden (bildet er kutta). Imponerende at batteriene fortsatt holder egentlig
Jeg legger inn i fertilityfriend (og premom), men syns FF er best på temping og foreslå EL. Tar tempen når vekkerklokka ringer, ca kl 7 hver morgen - med slingringsmonn på ca en time hver vei
Vis vedlegget 367348
Det må ha to desimaler, ellers blir det for upresist.MÅ man ha med 2 deismaler? Eller holder det med vanlig termometer?
Jeg tok en eltest i dag bare for å se hva som skjedde på den, er 7dpo, og i premom viste den 0,56 (2dpo var den nede i 0,12).. hvorfor stiger el testen igjen nå??
Temper også, så har jo fått bekreftet el med temping (legger ved graf)
Har du sjekket med g-test? Kan være at du er gravid
har bare 25 mlu test og er bare 8 dpo, så er vel litt tidlig tipper jeg ..