Vi som temper

åå takk for tips! Jeg trodde det ikke fantes. Skal kjøpe asap:cool:

Den lyser når du skrur det på, så er det av mens den måler, og så blir det lys på displayet når den er klar til å leses av :happy: Fornøyd med det! Ganske kjapt også, men piper ikke så høyt. (Det er egentlig bare en fordel synes jeg, at man ikke vekker sin bedre halvdel :joyful:). Ellers husker det siste temp når du skrur det på da (det gjør kanskje det du har nå også uten lys?) Så kan man jo etterregistrere i FF senere på dagen om man ikke ønsker styre med det i mørket :)

Den lyser når du skrur det på, så er det av mens den måler, og så blir det lys på displayet når den er klar til å leses av :happy: Fornøyd med det! Ganske kjapt også, men piper ikke så høyt. (Det er egentlig bare en fordel synes jeg, at man ikke vekker sin bedre halvdel :joyful:). Ellers husker det siste temp når du skrur det på da (det gjør kanskje det du har nå også uten lys?) Så kan man jo etterregistrere i FF senere på dagen om man ikke ønsker styre med det i mørket :)
Høres bra ut:happy: har bestilt den nå:woot:

Hei dere!

vanligvis har jeg høy tempstigning etter eggløsning, men denne gangen er den veldig jevn. Hva kan det komme av tror dere?

Vedlegg

• CD03F7EF-B146-4106-ACE3-62DBB63E9DD2.png
    CD03F7EF-B146-4106-ACE3-62DBB63E9DD2.png
    640,1 KB · Visninger: 72
Har også en helt merkelig temp kurve etter el denne mnd... vanligvis klatrer min rolig opp, nå gikk den rett i været og legger opp til sikk-sakk?!? o_O

Noen innspill? Tatt koronavaksine samtidig med forrige mens...merket dere noe "rart" etter vaksina?

Screenshot_20210823-102912_FF App.jpg

Jeg er helt overbevist om at jeg er gravid på tross av negative tester og den deprimerende temperaturkurven min i dpo-land. Er det muuulig å være så innnbilsk liksom? :laughing001

Det ser jo egentlig litt ut som håpet er ute for denne gang. Så nå jobbes det med å akseptere at TR kommer i løpet av helgen. :(

Jeg får prøve å tenke positivt om at jeg da i det minste blir fullvaksinert før vi starter i PP6. ;)

Vedlegg

• 17AC7D17-A4A3-49AF-B134-AA2CE6154BCD.jpeg
    17AC7D17-A4A3-49AF-B134-AA2CE6154BCD.jpeg
    542 KB · Visninger: 70
Tenker ekstra positivt denne runden!! En) fordi tempen ligger høyere enn normalt helt fra start to) har fått soppinfeksjon, noe jeg ikke har hatt siden forrige graviditet. Er kun 5dpo, så gleder meg til helgen er overstått :nailbiting:
Screenshot_20210825-151955_FF App.jpg

Har aldri målt så høye temperaturer før:woot: ..men det er vel de siste dagene som teller, så dette blir spennende:nailbiting:
Screenshot_20210826-065910_FF App.jpg

Så fascinerende jevn kurven din i dpo-land er :wideyed:

ja, ikke sant!? Synes det er veldig rart. Det må enten være et bra tegn for meg, eller så går det ikke denne måneden heller. Vanligvis pleier jeg å få skiiiiikkelig ømme pupper etter eggløsning, men denne måneden har jeg ikke kjent noen ting.
Dette er sånn det pleier å se ut:

Vedlegg

• 267CDC45-3B7A-4705-9297-D915632E533F.png
    267CDC45-3B7A-4705-9297-D915632E533F.png
    572,5 KB · Visninger: 64
ja, ikke sant!? Synes det er veldig rart. Det må enten være et bra tegn for meg, eller så går det ikke denne måneden heller. Vanligvis pleier jeg å få skiiiiikkelig ømme pupper etter eggløsning, men denne måneden har jeg ikke kjent noen ting.
Dette er sånn det pleier å se ut:

Tester du oralt?

Ja, det er alltid spennende når symptomene plutselig endrer seg.:p Jeg har hatt nye symptomer denne måneden. Men det ser dessverre ikke ut til at det blir noen baby denne gangen heller. Nå venter jeg bare på TR i morgen :shifty:

Tester du oralt?

Ja, det er alltid spennende når symptomene plutselig endrer seg.:p Jeg har hatt nye symptomer denne måneden. Men det ser dessverre ikke ut til at det blir noen baby denne gangen heller. Nå venter jeg bare på TR i morgen :shifty:

Jeg temper under armen faktisk :) leste et tips om å la termometeret ligge under armen et par minutter før man skrur det på for å få en mer nøyaktig måling. De forrige månedene gjorde jeg ikke det.
Åh, så kjedelig da!! Jeg føler det er rett rundt hjørnet her også.. har ikke orket å teste igjen, fordi jeg ikke orker skuffelsen:meh:

Jeg temper under armen faktisk :) leste et tips om å la termometeret ligge under armen et par minutter før man skrur det på for å få en mer nøyaktig måling. De forrige månedene gjorde jeg ikke det.
Åh, så kjedelig da!! Jeg føler det er rett rundt hjørnet her også.. har ikke orket å teste igjen, fordi jeg ikke orker skuffelsen:meh:

Oi, også blir det så jevnt :eek: Tenkte jeg skulle prøve vaginalt neste PP.

Jeg var så overbevist om at jeg var gravid denne gangen. Og testa unormalt mye til å være meg. Alle har vært negative. Utenom en dum test som virkelig ga meg forhåpninger. Kjenner meg igjen med å ikke teste igjen pga skuffelsen. Man blir jo så lei seg når testen er helt blank :(

Oi, også blir det så jevnt :eek: Tenkte jeg skulle prøve vaginalt neste PP.

Jeg var så overbevist om at jeg var gravid denne gangen. Og testa unormalt mye til å være meg. Alle har vært negative. Utenom en dum test som virkelig ga meg forhåpninger. Kjenner meg igjen med å ikke teste igjen pga skuffelsen. Man blir jo så lei seg når testen er helt blank :(

Uff :( dette er ikke lett! Krysser fingrene for at neste pp blir bra!
jeg tenkte å teste i morgen tidlig… venter mensen på mandag :shifty:

Back
Topp