Vi som temper

Hei :happy:

Slik så min graf ut da jeg ble gravid 04.06. Det endte dessverre i SA 02.07. Vet ikke om vi bruker samme program, så det er kanskje vanskelig å sammenligne. Men tenkte jeg kunne dele med deg uansett :)
Tusen takk for at du deler :happy: Det er store individuelle forskjeller har jeg skjønt, så det er interessant å se andres grafer:pompus: Jeg bruker bare Flo, da jeg aldri helt ble venn med ff, men mulig jeg tester igjen dersom det ikke klaffer denne mnd.
Så leit å høre at du hadde en SA. masse babystøv til deg :dummy:

Føler at det ser positivt ut da:joyful: er det i morgen jeg får krys om tempen holder seg høy? Kan den synke litt sånn typ fra 36,99 til 36,90 å fortsatt få kryss? Vis vedlegget 362754
Ja, den skal stige med 0.2 grader etter El, og holde.seg over 0.2 grader over (sånn egentlig). Satser på at du får kryss imorgen!

Vet du hvordan det er om man temper to ganger på rad? Tar du den første eller siste da? :p Hørte ikke piping fra termometeret i mårrest, usikker på om jeg tok det ut for tidlig så målte på nytt. Ble litt høyre da men ikke mye.
Ble veldig usikker på hvem av de som da stemte. Den første var før justering 36,76 å den andre 36,82. Begger er over 0,2 stigning så tror ikke det gjøre noen forskjell egentlig. Er mest nyskjerrig :computer005
Håper det går greit at jeg spør❤️

Vet du hvordan det er om man temper to ganger på rad? Tar du den første eller siste da? :p Hørte ikke piping fra termometeret i mårrest, usikker på om jeg tok det ut for tidlig så målte på nytt. Ble litt høyre da men ikke mye.
Ble veldig usikker på hvem av de som da stemte. Den første var før justering 36,76 å den andre 36,82. Begger er over 0,2 stigning så tror ikke det gjøre noen forskjell egentlig. Er mest nyskjerrig :computer005
Håper det går greit at jeg spør❤️
Jeg tok en mellomting da, spørs litt på hvor lenge mellom hver gang. Temper du vaginalt eller oralt? Og jeg pleide å ha det inne i minst ett til to minutter, det fortsetter ofte å stige etter piping

Jeg tok en mellomting da, spørs litt på hvor lenge mellom hver gang. Temper du vaginalt eller oralt? Og jeg pleide å ha det inne i minst ett til to minutter, det fortsetter ofte å stige etter piping
Kanskje jeg putter inn midt mellom da, siden det uansett er 0,2 over. Tok rett etter hverandre. Tok det ut for å se om det var ferdig å tenke «har tatt ut for tidlig», putta inn igjenn å venta på pip. Mitt stopper når når den piper, er fra billige tester sin side. Temper vaginalt:smiley-bounce022 syns fortsatt det er litt uvant:laughing002

Så glad nå:D:D
FACB1918-AD47-48C8-B0EE-027742D42EBE.png

Kjære med-tempere,

Jeg trenger deres visdom!

Blir rett og slett helt gal av dette her:hungover:

I går orienterte FF (igjen) om at de flyttet eggløsningsdagen fra dag 27 (onsdag 28.07) til dag 31 (søndag 01.08), grunnet «mønsteret». Skjønner at det er mye som skjer i kroppen etter en SA, men syntes det begynner å bli ganske mye nå:confused:

På morgenen i dag føyk tempen veldig opp.

Jeg vil veldig gjerne høre deres tolkning av denne syklusen, hvis dere har tid og anledning:Heartpink

Vedlegg

• E42363A3-84C3-4413-8BAF-51023C7014E4.jpeg
    E42363A3-84C3-4413-8BAF-51023C7014E4.jpeg
    589,7 KB · Visninger: 83
Kjære med-tempere,

Jeg trenger deres visdom!

Blir rett og slett helt gal av dette her:hungover:

I går orienterte FF (igjen) om at de flyttet eggløsningsdagen fra dag 27 (onsdag 28.07) til dag 31 (søndag 01.08), grunnet «mønsteret». Skjønner at det er mye som skjer i kroppen etter en SA, men syntes det begynner å bli ganske mye nå:confused:

På morgenen i dag føyk tempen veldig opp.

Jeg vil veldig gjerne høre deres tolkning av denne syklusen, hvis dere har tid og anledning:Heartpink
Det ser ut som du temper på forskjellig tidspunkt hver dag (siden det blir tomme trekanter istede for fylte sirkler). Hvis du gjør det, kan det godt være derfor grafen blir så ‘sikksakkete’:)

Det ser ut som du temper på forskjellig tidspunkt hver dag (siden det blir tomme trekanter istede for fylte sirkler). Hvis du gjør det, kan det godt være derfor grafen blir så ‘sikksakkete’:)

Tusen takk for svar:-).

Temper mellom kl. 06.30-07.00 siden 02.08 (altså etter ferieslutt). I ferien var det 09.00. Trodde ikke det hadde såå mye å si? :confused::(

Tusen takk for svar:).

Temper mellom kl. 06.30-07.00 siden 02.08 (altså etter ferieslutt). I ferien var det 09.00. Trodde ikke det hadde såå mye å si? :confused::(

Regelen er egentlig å tempe innenfor 30min og FØR man beveger seg for at det skal bli nøyaktig, men noen reagerer veldig bare med 15min forskjell også. Ha på alarm samme tid hver dag, så kan du heller sovne igjen etter du har tempet? :) Og ha termometeret under puta så du kan tempe uten å bevege deg?

Regelen er egentlig å tempe innenfor 30min og FØR man beveger seg for at det skal bli nøyaktig, men noen reagerer veldig bare med 15min forskjell også. Ha på alarm samme tid hver dag, så kan du heller sovne igjen etter du har tempet? :) Og ha termometeret under puta så du kan tempe uten å bevege deg?

Ja akkurat det gjør jeg:) Har på alarm kl. 07.00, men våkner ofte når mannen står opp 06.30, og temper alltid med en gang jeg våkner. Ladycompen er plassert på nattbordet, så trenger ikke bevegelser for å starte tempen :)

Ja akkurat det gjør jeg:) Har på alarm kl. 07.00, men våkner ofte når mannen står opp 06.30, og temper alltid med en gang jeg våkner. Ladycompen er plassert på nattbordet, så trenger ikke bevegelser for å starte tempen :)
Da ville jeg heller tempet kl.07 selv om du evt våkner litt før, og hvis det blir flere sykluser tempe kl06:30 fast hver dag istede:) Sånn temp-adjuster kan funke for en temp, men blir ikke nøyaktig hvis det blir mange dager siden alle har litt ulik tempstigning (noen får høyere av å tempe senere enn normalt, noen får lavere av å tempe senere enn normalt feks). Men verdt et forsøk iaf for å sammenligne grafene:)

:love017

Tror kanskje det var en grunn til at tempen oppførte seg litt rart.

Vedlegg

• 0A23F1C8-0BB9-4DED-AA52-C3064414D237.jpeg
    0A23F1C8-0BB9-4DED-AA52-C3064414D237.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 52
Tempen holder seg hvertfall høy:joyful: håper jeg får festedipp:laughing002:laughing002 sånn som jeg har forstått det så skal nå tempen holde seg høy til ikm nermer seg, for så å falle da?
8DA1A673-3DD8-4A8A-ADF8-DFC36FD967EB.png

Tempen holder seg hvertfall høy:joyful: håper jeg får festedipp:laughing002:laughing002 sånn som jeg har forstått det så skal nå tempen holde seg høy til ikm nermer seg, for så å falle da?
Vis vedlegget 362907

Hvis jeg husker riktig, så skal tempen holde seg høy når du egentlig skal ha menstrasjon.
Ingen ekspert, men tenker FF ser rett ut. Det er vanlig med et par drop i temperaturen i DPO-land som du har der, så tror jeg tempen din fyker opp i morgen og holder seg høy en stund :happy: FF har satt stiplet linje og ikke heltrukket fordi den får litt motstridende tegn i forhold til utflod og temperatur. Hadde det vært meg hadde jeg tenkt EL 24.7. Som FF foreslår :) Har akkurat tempet etter SA selv og kjenner meg igjen av at appene er litt i tvil siden kroppen kan være litt i ulage og ikke så tydelig som ellers. Oppdater gjerne igjen i morgen, spent på om jeg gjetter rett :D

Da viste det seg at du hadde rett:shy::Heartred

Back
Topp