Vi som temper

Dette blir spennende!

Hei dere :-)

Jeg har tempet siden mars i år med Ladycomp 8, men har akkurat begynt å bruke Fertility Friend. Vil prøve denne i tillegg, da jeg liker å «se» kurven etterhvert som den flytter på seg.

Hadde en spontanabort i begynnelsen av juli, men sluttet å blø den 09.07. Til en g-test 20.07 og den var negativ, så kroppen har fikset alt selv.

Jeg er veldig usikker på når/om jeg har hatt eggløsning. Har prøvd appene «Flo», «P.C» og «min kalender» og de mener jeg hadde eggløsning 18/19 juli, mens FF mener den 25.07. Jeg tok en eggløsningstest fra clearblue den 26.06, og den var negativ, viste ikke fertil engang.

Tar imot alle tips og råd om appen FF, og gjerne om målingene så langt :-)

Digital klem til alle!

Vedlegg

• 64EAD0FC-9443-4F46-8088-35D8B7F1BA74.jpeg
    64EAD0FC-9443-4F46-8088-35D8B7F1BA74.jpeg
    241,5 KB · Visninger: 74
Nå er jeg ekstremt spent på om det blir temp hopp! Første positiv el test og masse el slim. CD 31 hadde vi det ekstremt varmt på soverommet, tror det er grunnen til høyere temp:smiley-bounce022
DFB0015A-631C-40AD-A3F4-C487167FCBC1.png

Hei dere :)

Jeg har tempet siden mars i år med Ladycomp 8, men har akkurat begynt å bruke Fertility Friend. Vil prøve denne i tillegg, da jeg liker å «se» kurven etterhvert som den flytter på seg.

Hadde en spontanabort i begynnelsen av juli, men sluttet å blø den 09.07. Til en g-test 20.07 og den var negativ, så kroppen har fikset alt selv.

Jeg er veldig usikker på når/om jeg har hatt eggløsning. Har prøvd appene «Flo», «P.C» og «min kalender» og de mener jeg hadde eggløsning 18/19 juli, mens FF mener den 25.07. Jeg tok en eggløsningstest fra clearblue den 26.06, og den var negativ, viste ikke fertil engang.

Tar imot alle tips og råd om appen FF, og gjerne om målingene så langt :)

Digital klem til alle!

Ingen ekspert, men tenker FF ser rett ut. Det er vanlig med et par drop i temperaturen i DPO-land som du har der, så tror jeg tempen din fyker opp i morgen og holder seg høy en stund :happy: FF har satt stiplet linje og ikke heltrukket fordi den får litt motstridende tegn i forhold til utflod og temperatur. Hadde det vært meg hadde jeg tenkt EL 24.7. Som FF foreslår :) Har akkurat tempet etter SA selv og kjenner meg igjen av at appene er litt i tvil siden kroppen kan være litt i ulage og ikke så tydelig som ellers. Oppdater gjerne igjen i morgen, spent på om jeg gjetter rett :D

Nå er jeg ekstremt spent på om det blir temp hopp! Første positiv el test og masse el slim. CD 31 hadde vi det ekstremt varmt på soverommet, tror det er grunnen til høyere temp:smiley-bounce022Vis vedlegget 362395

Spennende! :woot: Det er ikke sikkert høy temperatur på soverommet som gav den høye tempen, jeg synes varmen har påvirket overraskende lite her på tempen faktisk! Min temp går alltid opp dagen før EL, så ned på selve EL-dagen før den spretter opp 1 DPO. Tipper tempen din går opp i morgen jeg :happy:

Spennende! :woot: Det er ikke sikkert høy temperatur på soverommet som gav den høye tempen, jeg synes varmen har påvirket overraskende lite her på tempen faktisk! Min temp går alltid opp dagen før EL, så ned på selve EL-dagen før den spretter opp 1 DPO. Tipper tempen din går opp i morgen jeg :happy:
Åj det visste jeg ikke:joyful: så spennende da! Gleder med til å teste i morgen:D Har første arbeidsdag i morgen etter ferie så må tempe en halvtime tidligere så skal bruke ei nettside som justerer tempen litt, håper ikke det klusser til noe:smiley-bounce022

Hadde positiv eltest i går som ble negativ på
Kvelden igjenn. Hvor mye på tempraturen øke? Har den ikke økt litt lite her?
1E065088-7B80-40F3-801B-10119040812C.png
3781BFAB-E63B-4480-AE28-6C72BDA023D7.png

Hadde positiv eltest i går som ble negativ på
Kvelden igjenn. Hvor mye på tempraturen øke? Har den ikke økt litt lite her? Vis vedlegget 362426 Vis vedlegget 362427

Hmm, den burde øke mer, det bør vel øke minimum 0,2 grader (eller mer) :happy: Kanskje egget prøvde å slippe, men ikke klarte og prøver igjen nå :happy: Bare fortsett å tempe, så kommer nok økningen snart ❤️

Hmm, den burde øke mer, det bør vel øke minimum 0,2 grader (eller mer) :happy: Kanskje egget prøvde å slippe, men ikke klarte og prøver igjen nå :happy: Bare fortsett å tempe, så kommer nok økningen snart ❤️
Ja tror ikke egget slapp, har veldig mye el smerter i dag. Ja håper det slipper og at jeg har el, har et vanskelig lavt stoffskifte å fått beskjed at det kan tulle med el. Men har jo regelmessig syklus så håper egget slipper

Ja tror ikke egget slapp, har veldig mye el smerter i dag. Ja håper det slipper og at jeg har el, har et vanskelig lavt stoffskifte å fått beskjed at det kan tulle med el. Men har jo regelmessig syklus så håper egget slipper

Da er nok EL i dag :happy: Happy humping :D

Back
Topp