Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir spennende!
Min graf så veldig lovende ut i flere dager før testen endelig ble positiv og nå er jeg over halvveisJa helst litt for spennende
Min graf så veldig lovende ut i flere dager før testen endelig ble positiv og nå er jeg over halvveis
Ca 13 dpo, men min dpo endret seg underveis min hoppet og flere ganger, og da jeg la inn en negativ test endret den el til hopp nr 2. Så er ikke 100% sikkerNår ble testet positiv?
12dpo - fortsatt 2-3 dager til IKM, men med så stødig temp som går ned er vel ikke noe godt tegn?
Er det etter el tempen stiger?
Hei dere
Jeg har tempet siden mars i år med Ladycomp 8, men har akkurat begynt å bruke Fertility Friend. Vil prøve denne i tillegg, da jeg liker å «se» kurven etterhvert som den flytter på seg.
Hadde en spontanabort i begynnelsen av juli, men sluttet å blø den 09.07. Til en g-test 20.07 og den var negativ, så kroppen har fikset alt selv.
Jeg er veldig usikker på når/om jeg har hatt eggløsning. Har prøvd appene «Flo», «P.C» og «min kalender» og de mener jeg hadde eggløsning 18/19 juli, mens FF mener den 25.07. Jeg tok en eggløsningstest fra clearblue den 26.06, og den var negativ, viste ikke fertil engang.
Tar imot alle tips og råd om appen FF, og gjerne om målingene så langt
Digital klem til alle!
Nå er jeg ekstremt spent på om det blir temp hopp! Første positiv el test og masse el slim. CD 31 hadde vi det ekstremt varmt på soverommet, tror det er grunnen til høyere tempVis vedlegget 362395
Åj det visste jeg ikke så spennende da! Gleder med til å teste i morgen Har første arbeidsdag i morgen etter ferie så må tempe en halvtime tidligere så skal bruke ei nettside som justerer tempen litt, håper ikke det klusser til noeSpennende! Det er ikke sikkert høy temperatur på soverommet som gav den høye tempen, jeg synes varmen har påvirket overraskende lite her på tempen faktisk! Min temp går alltid opp dagen før EL, så ned på selve EL-dagen før den spretter opp 1 DPO. Tipper tempen din går opp i morgen jeg
Hadde positiv eltest i går som ble negativ på
Kvelden igjenn. Hvor mye på tempraturen øke? Har den ikke økt litt lite her? Eltestene er positive igjenn og premom mener el er i dag. Vis vedlegget 362426 Vis vedlegget 362427
Hadde positiv eltest i går som ble negativ på
Kvelden igjenn. Hvor mye på tempraturen øke? Har den ikke økt litt lite her? Vis vedlegget 362426 Vis vedlegget 362427
Ja tror ikke egget slapp, har veldig mye el smerter i dag. Ja håper det slipper og at jeg har el, har et vanskelig lavt stoffskifte å fått beskjed at det kan tulle med el. Men har jo regelmessig syklus så håper egget slipperHmm, den burde øke mer, det bør vel øke minimum 0,2 grader (eller mer) Kanskje egget prøvde å slippe, men ikke klarte og prøver igjen nå Bare fortsett å tempe, så kommer nok økningen snart
Ja tror ikke egget slapp, har veldig mye el smerter i dag. Ja håper det slipper og at jeg har el, har et vanskelig lavt stoffskifte å fått beskjed at det kan tulle med el. Men har jo regelmessig syklus så håper egget slipper
Hvordan ser det ut nå da?Når ble testet positiv?
Hvordan ser det ut nå da?