Skjønner ikke helt at jeg fikk hull i tempen i dag? Jeg tok den bare en halvtime før jeg skulle. Blir spennende å se tempen i morgen tidlig
Oi, se den du. Spennende dip!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke helt at jeg fikk hull i tempen i dag? Jeg tok den bare en halvtime før jeg skulle. Blir spennende å se tempen i morgen tidlig
Testet i formiddag, men det er kanskje ikke så mye å forvente av tester 10 dpo som ikke er tatt på morgenurin. Kan skimte en skyggestrek på to av testene, men de er kun synlig når de holdes i en viss vinkel, med ett øye lukketHar du testet enda? Tempen kan svinge litt i dpoland- selv om man viser seg å være gravid!
Oi, se den du. Spennende dip!
Det er nok veldig individuelt, jeg har opplevd store forskjeller på bare 15 minutter, mens for andre har det mindre å si. FF anbefaler i hvert fall innenfor 30 minutter.Har + - 30 minutter mye å si for Resultatet tempingen? Temper kl 07 nå, men kan jo fort bli 0730
Ville definitivt stolt på FF. Ingen tvil om når temperaturen går oppHva tror dere, 4 eller 5 dpo?
Premom endret til 4 idag Vis vedlegget 362059 og ff holder seg 5dpo.
Ville definitivt stolt på FF. Ingen tvil om når temperaturen går opp
Skjønner jeg veldig godt Heldigvis veldig god timing uansett om det var den ene eller andre dagen, da!Egentlig det jeg tenkte jeg også
Ikke at det egentlig betyr så mye men herregud så opphengt i en dag fra eller til
Sykluslengde på grafen endrer seg etter hvert. Når jeg temper får jeg bare opp skjema frem til samme dag, og så vokser skjemaet og grafen etterhvert som dagene går. Det ser sikkert bare litt rart ut nå siden dette er første runden dinNå har jeg hvertfall fått
startet. Er det noen plass jeg kan endre lengden på syklus? Finner det ikke. Venter el til helga så blir spennende å se. Vis vedlegget 362095
Okei, tusen takk Ja det så litt merkelig utSykluslengde på grafen endrer seg etter hvert. Når jeg temper får jeg bare opp skjema frem til samme dag, og så vokser skjemaet og grafen etterhvert som dagene går. Det ser sikkert bare litt rart ut nå siden dette er første runden din
Spennende har du testet?Hmmmmm...
Spennende har du testet?
Hva tror dere, 4 eller 5 dpo?
Premom endret til 4 idag Vis vedlegget 362059 og ff holder seg 5dpo.
Hvordan ser det ut idag?Ja fikk denne i går utpå dagen uten å drikke annet enn vannet til morgen tablettene mine..
Hvordan ser det ut idag?