Vi som temper

Håper du har rett :smiley-angelic001 Det kan som sagt være at det er bittelitt hcg igjen etter sist SA, men fikk skyggestrek 9.juli og sluttet å teste da, så den burde ha rukket å bli helt blank i mellomtiden. Hatt to SA, så må nr 3 kloooore seg fast i så fall :nailbiting: Blir ny test i morgen tidlig :joyful:
Lenge siden du hadde sa? Er jo tydelig at du har hatt el i mellomtiden, man har vel ikke el med hcg over 5 (normalen) i kroppen? Overbevist om at det må være spire:) blir spennende i morgen:happy093.
 
Lenge siden du hadde sa? Er jo tydelig at du har hatt el i mellomtiden, man har vel ikke el med hcg over 5 (normalen) i kroppen? Overbevist om at det må være spire:) blir spennende i morgen:happy093.

Tja, det er faktisk 2. EL etter mine beregninger, men hcg-en har sunket utrooolig sakte (var på 52.000 noen dager før aborten). Hadde SA 27. mai, så er en stund siden, men har vært et langtekkelig opplegg med mye blødninger til og fra med bare noen få dager opphold innimellom. Men virker som syklus er ganske på track midt oppi rotet :p Tempingen bekrefter jo det :happy: Så tar ikke streken helt for god fisk ennå. Spent på temp og test i morgen nå da :D
 
Er det noen her som har erfaringer med lave temperaturer dpo? Denne runden har tempen liksom aldri steget veldig, og mange av målingene dpo er ganske like som dem før EL.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210724-092747.png
    Screenshot_20210724-092747.png
    199,3 KB · Visninger: 52
Er det noen her som har erfaringer med lave temperaturer dpo? Denne runden har tempen liksom aldri steget veldig, og mange av målingene dpo er ganske like som dem før EL.
Jeg hadde ikke så mye stigning i temperatur etter EL denne gangen - har hovedsaklig pleid å tempe for å identifisere EL da, så vet ikke hvor mye stigning det pleier å være. Men jeg ser på grafen fra forrige gang jeg var gravid at jeg hadde mer stigning først og så gikk det med på et mellomnivå, så det kan visst variere (og så er det 6 år siden, da). Har ikke tatt noe mer temp etter dette, men er ganske varm så tipper den har steget mer.
5+0 nå.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210724-145558_FF App.jpg
    Screenshot_20210724-145558_FF App.jpg
    184,8 KB · Visninger: 53
Er det noen her som har erfaringer med lave temperaturer dpo? Denne runden har tempen liksom aldri steget veldig, og mange av målingene dpo er ganske like som dem før EL.
Slik jeg tolker det har du 3 dpo egentlig skulle hatt en høyere temp, så kommer første dipp og andre dipp som er vanlig å ha pga hormonendringer. Syns ikke tempraturene ser lave ut:)
 
Jeg hadde ikke så mye stigning i temperatur etter EL denne gangen - har hovedsaklig pleid å tempe for å identifisere EL da, så vet ikke hvor mye stigning det pleier å være. Men jeg ser på grafen fra forrige gang jeg var gravid at jeg hadde mer stigning først og så gikk det med på et mellomnivå, så det kan visst variere (og så er det 6 år siden, da). Har ikke tatt noe mer temp etter dette, men er ganske varm så tipper den har steget mer.
5+0 nå.
Se der ja, du har noen lave temperaturer du også. Gratulerer med positiv test og 5 uker :)
 
Slik jeg tolker det har du 3 dpo egentlig skulle hatt en høyere temp, så kommer første dipp og andre dipp som er vanlig å ha pga hormonendringer. Syns ikke tempraturene ser lave ut:)
Litt beroligende å høre at du ikke reagerer på temperaturene. Vanligvis er tempen min i lutealfasen ca 0,3 høyere enn denne gangen, så jeg har ennå et håp om at tempen skal fyke opp :)
 
Fascinerende å se hvor mye temperaturen spriker i dpo-land :wacky:
 

Vedlegg

  • 9BB88391-77AA-45B2-88F6-F356CAB65D56.jpeg
    9BB88391-77AA-45B2-88F6-F356CAB65D56.jpeg
    506,5 KB · Visninger: 51
Fascinerende å se hvor mye temperaturen spriker i dpo-land :wacky:

Min har også spriket masse. Opp og ned hele veien. Etter å ha google litt så er det vanlig å ha flere temp. dropper 2-10 dpo før evt. festedipp pga østrogen som synker pga egget som løsner og deretter hormonet corpus luteum som tar over og produserer progesterone som gjør at tempen går opp.
 
Noen som vil hjelpe med å tyde denne grafen:hungover: første gang jeg temper. Har tempet til samme tid i ro og vaginalt.
Kan for øvrig informere om at jeg fikk positiv digitaltest 21/7 1-2 uker og HCG blodprøve på 11 22/7. Hadde positiv digital el-test 11/7.
Problemet er at jeg har hatt en MA for ca 6 uker siden. Så vet ikke om dette er nytt svangerskap eller om dette er rester fra MA og TR kanskje er på vei?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210725-234011_Premom.jpg
    Screenshot_20210725-234011_Premom.jpg
    194,2 KB · Visninger: 50
Noen som vil hjelpe med å tyde denne grafen:hungover: første gang jeg temper. Har tempet til samme tid i ro og vaginalt.
Kan for øvrig informere om at jeg fikk positiv digitaltest 21/7 1-2 uker og HCG blodprøve på 11 22/7. Hadde positiv digital el-test 11/7.
Problemet er at jeg har hatt en MA for ca 6 uker siden. Så vet ikke om dette er nytt svangerskap eller om dette er rester fra MA og TR kanskje er på vei?

Synes ikke det er så lett å se tydelig stigning etter EL på grafen i premom. Ville lagt temperaturene inn i Fertility Friend-appen, så regner den ut EL og legger på cover Line så det er lettere å følge med :happy: Den appen er helt super å bruke til temping :D
 
Synes ikke det er så lett å se tydelig stigning etter EL på grafen i premom. Ville lagt temperaturene inn i Fertility Friend-appen, så regner den ut EL og legger på cover Line så det er lettere å følge med :happy: Den appen er helt super å bruke til temping :D

Takk for tips! Skal få lagt til i fertility friend appen. Tok ny blodprøve i dag. Får resultatet i morgen:nailbiting:
 
Spennende! Hva sier magefølelsen? :)

Off. Jeg aner ikke. Skjønner jo ikke helt tempingen for den gir ikke den typiske grafen man ser etter EL og ved graviditet. De positive digitaltestene hjelper lite. Gjør meg bare mer forvirret:confused004 ikke har jeg masse symptomer heller:smiley-angry017
Så det eneste som fullfører dette kapittelet blir svar på resultatet i morgen. Stigning=gravid. Senkning=ikke gravid.
 
Kan jo oppdatere min «festedipp» fra 9 DPO som nok dessverre ikke var noen festedipp :joyful: Venter TR straks, skyggestreken blir aldri sterkere, så det er nok litt hcg igjen fra SA-en fortsatt. Begynte akkurat å spotte litt :dead:
6C40BB1A-29E9-47A7-955A-EB58562168FC.jpeg
 
Sånn ser min ut nå når jeg fikk den over på FF. Måtte overstyre den siden jeg ikke hadde den typiske temp.stigningen etter positiv el-test.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210726-145631_FF App.jpg
    Screenshot_20210726-145631_FF App.jpg
    118,6 KB · Visninger: 47
Back
Topp