Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Niks! Men den er mer enn 0.2 grader høyere konstant fra CD 11 daDa er jeg ikke helt alene om å ha en rar graf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niks! Men den er mer enn 0.2 grader høyere konstant fra CD 11 daDa er jeg ikke helt alene om å ha en rar graf![]()
Da er jeg ikke helt alene om å ha en rar grafMin ser bare rar ut![]()
Da er jeg ikke helt alene om å ha en rar grafMin ser bare rar ut![]()
Oi! To grafer! Hva er forskjellen?Vis vedlegget 350547
Da har jeg kommer i gang med tempingSkal ikke begynne prøving før neste mnd i utgangspunktet,men vi får se
![]()
En blå er temp og den andre er hvilepulsOi! To grafer! Hva er forskjellen?
Bortsett fra tempen 3 og 7dpo, så er jo tempene høyere enn de var før el, så jeg tror el har vært det krysset er! Gjorde du noe annerledes 3 og 7dpo?Vis vedlegget 350568 Idag var det ned igjen med tempen
grafen ser nesten ut som om kroppen prøver på el om og om igjen?![]()
HurraVis vedlegget 350573Vis vedlegget 350574
10dpo!!!!!! Fikk svaaak strek på morgenurin kl.07:30, så tok en test til en time etter og streken var sterkere!!!![]()

3 dpo ble tempen tatt kl 06.00 istedet for 07.00, men 7dpo vet jeg ikke. Den ble tatt 07.05 så den er innenfor.Bortsett fra tempen 3 og 7dpo, så er jo tempene høyere enn de var før el, så jeg tror el har vært det krysset er! Gjorde du noe annerledes 3 og 7dpo?Tempen før/etter normalt, sov dårlig el?
En hel times forskjell kan va mye å si! Min temp stiger minst 0.1 grad pr time. Du kan prøve å Google ‘basal temperature adjuster’ og legge inn der, så får du en temp du kan registrere istede. 7dpo kan det være festedipp!!3 dpo ble tempen tatt kl 06.00 istedet for 07.00, men 7dpo vet jeg ikke. Den ble tatt 07.05 så den er innenfor.
Jeg husker ikke lenger om jeg sov dårlig eller ikke. Må kanskje notere litt for hver natt for å kunne sjekke i ettertid?
Jaja, jeg kan teste når jeg kommer hjem på søndag![]()
En hel times forskjell kan va mye å si! Min temp stiger minst 0.1 grad pr time. Du kan prøve å Google ‘basal temperature adjuster’ og legge inn der, så får du en temp du kan registrere istede. 7dpo kan det være festedipp!!
Jeg ser ikke grafen fin her, men kan svare litt allikevelHei! Dette er min første gang jeg temper,legger med kartet,fikk peak på el test 28/2 så lurer jeg på! Vil tempen gå ned hvis egget fester seg og så rett opp!?hva kjennertegner graviditet og når evt vil grafen gjøre en dip? Er helt ny på dette,syns det var mye å sett seg inn i![]()