Vi som temper

Lov å håpe det er festedipp? Pleier ikke ha dette og i alle fall ikke så markant. Når er det mulig å få positiv test evt?
Kanskje det? Det sies jo at egget vanligvis fester seg 8/9dpo, men ikke mange får dipp:) Tror man kan teste 1-2 dager etter egget har festet seg? Leser så mye forskjellig:wacky:

Ikke godt å si? Ser jo ut som at el har vært:) Skal du tempe i ferien? I så fall vil du nok se om tempen stiger brått plutselig igjen og blir der, eller fortsetter som nå:)
Ja, tenker å ta med termometeret på tur :)
Det er morsomt å følge med på tempen :)

Høyre side er forøvrig den gode siden, høyre eggstokk har stått for 4 av 5 graviditeter tilsammen.
Jeg har aldri blitt gravid etter el-smerter på venstre side, bortsett fra en liten exu for 2-3 år siden som forsvant av seg selv uten å gjøre skade

Ja, tenker å ta med termometeret på tur :)
Det er morsomt å følge med på tempen :)

Høyre side er forøvrig den gode siden, høyre eggstokk har stått for 4 av 5 graviditeter tilsammen.
Jeg har aldri blitt gravid etter el-smerter på venstre side, bortsett fra en liten exu for 2-3 år siden som forsvant av seg selv uten å gjøre skade
Spennende da! Masse lykke til! :joyful:

Noen som har opplevd «festedipp», hvor lenge etter testet dere positivt?

fikk en dipp 7 dpo- aldri opplevd det tidligere. Vet at det kan komme dipp utenom svangerskap også, men er litt spent. Negativ test idag!

4A7C399A-6709-4297-963C-2A1A91155961.jpeg

Jeg synes grafen min blir bare rarere og rarere.
Lurer nå når den skal stige igjen?

Vedlegg

• DE132B76-1912-4989-BE1D-558A5CA14494.jpeg
    DE132B76-1912-4989-BE1D-558A5CA14494.jpeg
    62,9 KB · Visninger: 82
Jeg synes grafen min blir bare rarere og rarere.
Lurer nå når den skal stige igjen?
Hm, ikke godt å si? Kanskje progesteronmangel siden tempen er såpass lav etter el? Når er IKM? Tempen kan jo synke litt før TR, men kanskje ikke såpass mye og tidlig? Har du tempet en stund så du kan sammenligne grafene?

Hm, ikke godt å si? Kanskje progesteronmangel siden tempen er såpass lav etter el? Når er IKM? Tempen kan jo synke litt før TR, men kanskje ikke såpass mye og tidlig? Har du tempet en stund så du kan sammenligne grafene?
Det er min aller første tempesyklus, så det er vanskelig å si.
Først tenkte jeg at kanskje tempen min bare er litt lavere enn andres, men jeg synes det ser uvanlig med denne siste dippen. Det ser nesten ut som nok et forsøk på el?
Det kan jo være at kroppen min krøller litt etter p-plaster-slutt.

Det er min aller første tempesyklus, så det er vanskelig å si.
Først tenkte jeg at kanskje tempen min bare er litt lavere enn andres, men jeg synes det ser uvanlig med denne siste dippen. Det ser nesten ut som nok et forsøk på el?
Det kan jo være at kroppen min krøller litt etter p-plaster-slutt.
Testet du etter el? Ser jo ut som du hadde el CD18, men ikke godt å si! Min temp synker aldri før el- dvs den går litt opp og med før jeg får et temphopp og deretter holder tempen seg høy frem til IKM. Temper du til samme tid og sted hver morgen? Blir spennende fremover da! :joyful:
EFAFEEB0-C5BB-4514-9CDE-F5B8225067E3.jpeg

Testet du etter el? Ser jo ut som du hadde el CD18, men ikke godt å si! Min temp synker aldri før el- dvs den går litt opp og med før jeg får et temphopp og deretter holder tempen seg høy frem til IKM. Temper du til samme tid og sted hver morgen? Blir spennende fremover da! :joyful:Vis vedlegget 350250

Har ikke klart å tempe til helt nøyaktig samme tidspunkt. Flest dager ca kl 07. Men har noen innimellom med 06.30 og 06.45, og en med 06.00.
Jeg testet etter el, men fikk aldri positiv test med make sure strimler. Så gikk jeg tom, og FF sa at el hadde vært, så da stoppet jeg testingen.
Men nå tenker jeg at kanskje jeg burde teste gjennom en hel syklus for å sjekke skikkelig

Har ikke klart å tempe til helt nøyaktig samme tidspunkt. Flest dager ca kl 07. Men har noen innimellom med 06.30 og 06.45, og en med 06.00.
Jeg testet etter el, men fikk aldri positiv test med make sure strimler. Så gikk jeg tom, og FF sa at el hadde vært, så da stoppet jeg testingen.
Men nå tenker jeg at kanskje jeg burde teste gjennom en hel syklus for å sjekke skikkelig
Det beste er å tempe til samme tid evt innenfor 30min (6:30-7 feks), men det var ikke kjempestore tidsforskjellen da! Hm- det er det som er greia med temping, man ser jo først når el har vært, så hvis man har uregelmessig syklus, bør man iaf legge inn aksjer ca annenhver dag så man er sikker på å treffe! Jeg har også hatt en syklus der jeg er usikker på når el kom- for jeg testet ikke.. Som du ser er det flere temphopp, så FF trodde først el var på CD18, så CD22, og deretter CD29:hilarious: Så det er ikke alltid like lett å tyde! Fortsett å tempe, og legg aksjer innimellom, så blir det jo tydelig til slutt:joyful: Og dersom el var som du tror nå, får vi håpe tempen legger seg høyere igjen snart:) Lykke til!

9066E07F-1C25-4A55-BDCF-B4D8BB42A0B1.png

Min ser bare rar ut :p

Vedlegg

• Screenshot_20210302_110645_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210302_110645_com.period.tracker.lite.jpg
    29 KB · Visninger: 63

Vedlegg

• Screenshot_20210302_112937_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210302_112937_com.period.tracker.lite.jpg
    27,5 KB · Visninger: 53
Back
Topp