Vi som temper

Jeg ser ikke grafen fin her, men kan svare litt allikevel:)
Tempen går ikke nødvendigvis ned når egget fester seg- hos noen får man såkalt ‘festedipp’ men ikke alle. I så fall skal tempen blir lav en dag mellom 6-10dpo ca, for deretter hoppe rett opp igjen dagen etter:)

Det er faktisk umulig å se på en graf om man er gravid eller ikke dessverre;) Tempen kan svinge eller være lav, men man er gravid likevel, eller motsatt- tempen kan være høy hele veien uten at man er gravid:rolleyes:

Legger ved min graf fra denne pp, og jeg er gravid! :joyful:Vis vedlegget 350637Jeg hadde ingen dipp her:)
Takk for utfyllende svar,hadde du noe symptomer på kroppen da ?blir spennende å se! Har mista litt troen

Takk for utfyllende svar,hadde du noe symptomer på kroppen da ?blir spennende å se! Har mista litt troen
Tja, jeg har følt meg sulten hele tiden de siste dagene:hilarious: Og trett- men har 5 barn fra før (yngste er 1,5år), så ikke uvanlig for meg:rolleyes: Føler selv etter 5 svangerskap at symptomene er veldig like i dpo-land uansett spire eller ikke, murringer, trett etc. Det er progesteronet som gjør at man har sånne symptomer, og det har man jo uansett om det er TR på vei eller spire på gang:)

Ikke mist håpet! :Heartred Har du barn fra før? Jeg ble ganske motløs nå, blitt raskt gravid før, men nå klaffet det i PP7:) Det går til slutt! :blob5:blob3

Tja, jeg har følt meg sulten hele tiden de siste dagene:hilarious: Og trett- men har 5 barn fra før (yngste er 1,5år), så ikke uvanlig for meg:rolleyes: Føler selv etter 5 svangerskap at symptomene er veldig like i dpo-land uansett spire eller ikke, murringer, trett etc. Det er progesteronet som gjør at man har sånne symptomer, og det har man jo uansett om det er TR på vei eller spire på gang:)

Ikke mist håpet! :Heartred Har du barn fra før? Jeg ble ganske motløs nå, blitt raskt gravid før, men nå klaffet det i PP7:) Det går til slutt! :blob5:blob3
4 barn:) 8,12,13 og 17 år! Alltid blitt gravid på første pp! Hadde tre graviditeter i fjor uten at det ble noe,men nå har det ikke gådd like lett! Så får bare vente og se :) sant som du sier tegnene i dpo land er likt tegn på graviditet :)

4 barn:) 8,12,13 og 17 år! Alltid blitt gravid på første pp! Hadde tre graviditeter i fjor uten at det ble noe,men nå har det ikke gådd like lett! Så får bare vente og se :) sant som du sier tegnene i dpo land er likt tegn på graviditet :)
Så koselig! Alltid hyggelig å ‘møte’ noen andre med flere barn enn gjennomsnittet :Heartred:joyful:

Hm, bare fortsett å tempe, og evt teste, så klaffer det nok snart! :) Og bare spør her hvis du lurer på noe mer med temping (evt les artikler på Fertility friend- masse nyttig der! :)). Masse lykke til!:joyful:

Så koselig! Alltid hyggelig å ‘møte’ noen andre med flere barn enn gjennomsnittet :Heartred:joyful:

Hm, bare fortsett å tempe, og evt teste, så klaffer det nok snart! :) Og bare spør her hvis du lurer på noe mer med temping (evt les artikler på Fertility friend- masse nyttig der! :)). Masse lykke til!:joyful:
Tusen takk for sååå god hjelp❤️Da jeg ble gravid i gjor var d en kjemisk,en SA en MA også endre d i mange utskrapinger for de ikke fikk med alt !

Tusen takk for sååå god hjelp❤️Da jeg ble gravid i gjor var d en kjemisk,en SA en MA også endre d i mange utskrapinger for de ikke fikk med alt !
Huff- føler sååå med deg! :Heartred Jeg mistet i uke 6/7 mellom barn nr.3&4- gikk inn på meg! Jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke har opplevd det flere ganger- du er sterk&tøff! :Heartred Håper virkelig du slipper det igjen, at det klaffer snart og at spiren klamrer seg fast til termin!:love7

7C33A0A4-B006-42AA-AC71-DBE2656CE904.jpeg

Tempen stuper nedover igjen. Kan den være lav fordi jeg sovnet på sofaen i går og gikk og la meg i 02-tiden?

Jeg hadde blitt veldig glad hvis det ble en graviditet av denne måneden. Det er flere i bygda som er gravide og det hadde vært hyggelig å ha barn i samme klasse som dem :)
men føler meg pessimistisk idag og vil helst bare ha tanta overstått :sorry:

EABE02CD-C006-4D86-842B-CDD4EA5ADBA8.jpeg
Artig å se på grafen nå som jeg er gravid! Tempen har pleid å synke gradvis fom 10dpo, mens nå har den steget masse istede og er høyere enn noen gang:joyful:

F7052A64-8810-4426-B00A-5D3B645FAC45.jpeg

Vis vedlegget 350768
Tempen stuper nedover igjen. Kan den være lav fordi jeg sovnet på sofaen i går og gikk og la meg i 02-tiden?

Jeg hadde blitt veldig glad hvis det ble en graviditet av denne måneden. Det er flere i bygda som er gravide og det hadde vært hyggelig å ha barn i samme klasse som dem :)
Jammen fikk jeg ønsket mitt idag, og har alså 28-dagers syklus igjen. Hurra for ny syklus og ny chart :)
Etter desemberbarnet ble født hadde jeg 30-32-dagers sykluser, så jeg forventet ikke noe kortere nå.
Jeg synes det virker litt kort med bare 10 dagers lutealfase, men det er i tidligste laget å si sikkert at det er sånn det er.

Vis vedlegget 350768

Har det akkurat likedan:)

Da gir jeg meg med temping for denne gang :) sikkert galskap av meg å teste så lenge etter positiv test, men jeg klarte ikke la være (pluss at det egentlig går litt på auto med meg etter så lang tid med temping :hilarious: ).

Forrige gang ved tidlig SA gikk tempen gradvis nedover, samt at testene aldri ble helt sterke og heller gikk nedover i styrke. Da så grafen slik ut. Turte ikke å tempe de siste dagene :arghh:
94497E31-512E-4608-8590-ADB56E2B4EF4.jpeg

Denne endte i litt spotting fra ca 20 dpo (veeeldig lite) og deretter blødning 5+0. Helt negative tester etter noen dager.

Denne gangen ser det litt lysere ut! Fortsatt livredd for at det skal gå galt igjen, men enn så lenge prøver jeg å puste med magen og håpe på det beste. Jeg har hatt knallpositive tester i tillegg denne gangen :smiley-angelic001
5+1 og teller ned dager til jeg kan dra på TUL.
6BA8CC76-E512-4D69-A530-D8CBF9DD0B8F.jpeg

Da gir jeg meg med temping for denne gang :) sikkert galskap av meg å teste så lenge etter positiv test, men jeg klarte ikke la være (pluss at det egentlig går litt på auto med meg etter så lang tid med temping :hilarious: ).

Forrige gang ved tidlig SA gikk tempen gradvis nedover, samt at testene aldri ble helt sterke og heller gikk nedover i styrke. Da så grafen slik ut. Turte ikke å tempe de siste dagene :arghh:
Vis vedlegget 350865
Denne endte i litt spotting fra ca 20 dpo (veeeldig lite) og deretter blødning 5+0. Helt negative tester etter noen dager.

Denne gangen ser det litt lysere ut! Fortsatt livredd for at det skal gå galt igjen, men enn så lenge prøver jeg å puste med magen og håpe på det beste. Jeg har hatt knallpositive tester i tillegg denne gangen :smiley-angelic001
5+1 og teller ned dager til jeg kan dra på TUL.
Vis vedlegget 350866
Håper dette blir termin-spire hos deg :Heartred so far, so good :)
Interessant å se chartene dine. Det viser jo tydelig forskjell :)

Den rare tempen mi fløy plutselig høyt til værs idag. Mulig det hadde med elendig søvn å gjøre?
Jeg var våken i natt fra 03.00 - 05.00.

blir tempen ugyldig da når jeg har tempet kl 07.10?

Vedlegg

• CC5F8170-570B-4A95-A481-2F200D024EB1.jpeg
    CC5F8170-570B-4A95-A481-2F200D024EB1.jpeg
    55 KB · Visninger: 61
Den rare tempen mi fløy plutselig høyt til værs idag. Mulig det hadde med elendig søvn å gjøre?
Jeg var våken i natt fra 03.00 - 05.00.

blir tempen ugyldig da når jeg har tempet kl 07.10?
Tempen er ikke ugyldig, men kan bli en del høyere hvis du tempen lenge etter normalt:) Siden du er så tidlig i syklusen så regner jeg ikke med at el var i går! Vent å se noen temper til- for en enkelt ‘rar’ temp gjør ikke noe- da kan du trykke på ‘disgard’:)

Tempen er ikke ugyldig, men kan bli en del høyere hvis du tempen lenge etter normalt:) Siden du er så tidlig i syklusen så regner jeg ikke med at el var i går! Vent å se noen temper til- for en enkelt ‘rar’ temp gjør ikke noe- da kan du trykke på ‘disgard’:)
Tusen takk for svar :)
Jeg pleier tempe rundt kl 07, glemte helt å skrive det. Men tenkte at tempen kanskje ikke var gyldig når jeg var våken så lenge

Er så usikker på dette med temping,9dpo idag er løpet kjørt ?

Vedlegg

• C4AB6C61-1ABB-46C2-99DB-6AF5E659038E.jpeg
    C4AB6C61-1ABB-46C2-99DB-6AF5E659038E.jpeg
    48,6 KB · Visninger: 70
Back
Topp