Vi som temper

Legg inn positiv el test CD14 og negativ CD15 så endrer nok ff el til CD14 og setter ordentlig kryss (ikke stiplet):)
Hvor kan jeg endre? Er ikke så flink med FF appen:angelic:

Da har jeg prøvd å endre litt på de i FF.

Jeg syns egentlig den ene testen som viser CD14 var litt lyst i forhold til de andre så kan jo være at CD12 er mer riktig? Siden den ga høy score også. Jeg sender med ny bilde av testene , og samt to FF-grafer jeg la ut, de er justert med OPK både for CD12 og CD14. Ser at det er streker på CD14 mens den på CD12 viste hel farget kryss. Hvem er mest riktig tror dere nå?:angelic:

Vedlegg

• 2DB0ACA4-2536-4178-8AF3-C1C1255E9AD4.jpeg
    2DB0ACA4-2536-4178-8AF3-C1C1255E9AD4.jpeg
    34,8 KB · Visninger: 59
  • 6953605B-873A-4414-9CA5-AF17303053E2.jpeg
    6953605B-873A-4414-9CA5-AF17303053E2.jpeg
    62,5 KB · Visninger: 61
  • A6102AB2-32AD-458A-9EC2-E7F8D8EF31FA.jpeg
    A6102AB2-32AD-458A-9EC2-E7F8D8EF31FA.jpeg
    63,4 KB · Visninger: 69
Dere som har Makesure-termometer, får man tak i batterier på vanlig dagligvare? Mitt tok kvelden for to dager siden (rett rundt EL såklart :wtf:), og jeg finner ikke LR41-batterier. Men jeg finner en type som ser lik ut. Anyone?

Bor i Oslo, så alt er jo stengt :arghh: Så nå er jeg over på «nødtermometeret» med én desimal :dead:

Da har jeg prøvd å endre litt på de i FF.

Jeg syns egentlig den ene testen som viser CD14 var litt lyst i forhold til de andre så kan jo være at CD12 er mer riktig? Siden den ga høy score også. Jeg sender med ny bilde av testene , og samt to FF-grafer jeg la ut, de er justert med OPK både for CD12 og CD14. Ser at det er streker på CD14 mens den på CD12 viste hel farget kryss. Hvem er mest riktig tror dere nå?:angelic:
Vanskelig å si synes jeg.. Jeg tempet i 7 pp (er gravid nå), og min erfaring er iaf at Premom er riktig:) Dvs at det er først når jeg har hatt mer enn 1.0 i Premom- verdi at el har kommet trett etter. Ville bare fortatt å tempe, for virker som du har hatt el uansett, bare usikkert akkurat hvilken dag:) Sånn sett spiller det jo ikke så stor rolle om du er 1/2/3dpo? Men noe å tenke over hvis TR lar vente på seg og du ikke har positiv g-test, for da kan det bare være litt for tidlig:)

Dere som har Makesure-termometer, får man tak i batterier på vanlig dagligvare? Mitt tok kvelden for to dager siden (rett rundt EL såklart :wtf:), og jeg finner ikke LR41-batterier. Men jeg finner en type som ser lik ut. Anyone?

Bor i Oslo, så alt er jo stengt :arghh: Så nå er jeg over på «nødtermometeret» med én desimal :dead:
Aner dessverre ikke! Typisk at det skjedde rett rundt el;) Europris er åpne noen steder selv om det er lock down- fordi de har en viss prosent dagligvarer, kanskje de har batterier? Evt er det flere steder som har klikk&hent vet jeg! Du kan sjekke en søndagsåpen butikk? Eller apotek? Evt bensinstasjon? Lykke til!:)

3E4A98FE-8802-44DB-BEC7-DCBD413B6661.jpeg

Fasinerende å se hvilepulsen stige,å temp synke nå når eggløsning er rett rundt hjørnet. Trodde de skulle følge hverandre mer:p

Jeg legger det til som Custom data. Husker ikke helt hvordan jeg laget det til. Men tror bare det er å Google
Prøvde å finne ut av det idag, søkt på her i forumet og Google. Blir ikke noe klok heller :hilarious: Jeg skulle gjerne ha lagt inn hvilepuls også siden jeg går med watch hver dag:angelic:

Prøvde å finne ut av det idag, søkt på her i forumet og Google. Blir ikke noe klok heller :hilarious: Jeg skulle gjerne ha lagt inn hvilepuls også siden jeg går med watch hver dag:angelic:
Jeg sjekket litt for deg nå,du må gå inn på settings, å så på custom data entry form. Men fra der er jeg litt usikker:p

Jo ; Add other data,så er det endten numeric eller noe.

Hvis du får det til,så når du ska legge inn infoen hver dag så scroller du deg helt ned,å trykker custom data å legger inn hvilepulsen

Jeg sjekket litt for deg nå,du må gå inn på settings, å så på custom data entry form. Men fra der er jeg litt usikker:p

Jo ; Add other data,så er det endten numeric eller noe.

Hvis du får det til,så når du ska legge inn infoen hver dag så scroller du deg helt ned,å trykker custom data å legger inn hvilepulsen
Prøvde å gjøre det du beskrev så kom det opp grønne ruter nede som jeg la til "hvilepuls". Ikke i skjemaet:p Jeg er bare dum og ikke greier dette gitt:hilarious:

Får sjekke mer imorra:hilarious:

Vedlegg

• 4C934FC5-68E7-4B5C-8E9B-10966A822F99.jpeg
    4C934FC5-68E7-4B5C-8E9B-10966A822F99.jpeg
    57,4 KB · Visninger: 61
Prøv å velg checkbox i stede for numeric å se hvordan det ser ut
Checkbox ga blå ruter samme som de grønne. Prøvde å se alle alternativene på listen der, men klarer ikke å finne den :oops:

Kanskje det er et håp likevel?:angelic:
DPO og EL kom tilbake etter dagens temp idag:wideyed:
Kan det ha vært festedipp mon tro?

Kjenner noe murring nederst mage i et par dager:rolleyes:

5E7CAC61-F9F7-473C-8F14-19EE905B8836.jpeg

Har et spørsmål som egentlig ikke har noe med temping å gjøre.. men er så mange her som bruker FF så prøver meg likevel.

Kan man legge inn digital eggløsningstest (prøver ut clearblue advanced eggløsningstest denne pp ) under «monitor/advanced opk»? Altså, når man får blinkesmiley på den eggløsningstester så betyr jo det høy, og når det kommer fast smilefjes så er den på Max og er positiv.
Men spørsmålet er altså, kan man legge inn de på monitor/advanced opk?

Vet ikke om noen allerede har nevnt det, men babyplantermometer er tilbake på lager hos billige tester nå! Gleder meg til å få et med lyyyyys :rolleyes:

D52B053A-6E84-4E9B-99E3-A843411733CF.jpeg

Tror eggløsning var i går eller kanskje det er i dag? Så frustrerende at vi ikke kan legge inn aksjer!:hungover: Mannen vil absolutt ikke ha barn i desember:sorry: Men jeg får bare holde ut til neste mnd:p Hvis det klaffer da,så er termin 7jan,så da får vi sikkert desemberbarn likevel,men:hilarious:

Har et spørsmål som egentlig ikke har noe med temping å gjøre.. men er så mange her som bruker FF så prøver meg likevel.

Kan man legge inn digital eggløsningstest (prøver ut clearblue advanced eggløsningstest denne pp ) under «monitor/advanced opk»? Altså, når man får blinkesmiley på den eggløsningstester så betyr jo det høy, og når det kommer fast smilefjes så er den på Max og er positiv.
Men spørsmålet er altså, kan man legge inn de på monitor/advanced opk?
Ja, man kan registrere både vanlig EL test (standard opk) og digital (advanced opk):happy:

Back
Topp