Mammaentil1
Glad i forumet
Ja, man kan registrere både vanlig EL test (standard opk) og digital (advanced opk)
så da kan jeg legge inn high der når jeg får blinkesmiley? bruker jo ikke monitor, kun den digitale som måler lh og østrogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, man kan registrere både vanlig EL test (standard opk) og digital (advanced opk)
Ja, det står low, high, peakså da kan jeg legge inn high der når jeg får blinkesmiley? bruker jo ikke monitor, kun den digitale som måler lh og østrogen
Vis vedlegget 351531
Tempen min fortsetter jo-jo-grafen i denne syklusen også.
Den høyeste var morgenen etter å ha drukket noen cider med ei venninne, men de andre har vært til omtrent samme tid uten noen spesiell grunn jaja
Jeg har følt meg i bra form hele tidenDet var litt jo-jo ja Hadde litt jo-jo-graf forrige pp jeg også, men tror det var pga jeg ikke var helt i form. Du er i form?
Vis vedlegget 351535
Denne pp er grafen utrolig stabil, aldri vært så stabil før merkelige greier, begynner å lure på hva/om jeg har gjort noe annerledes ser foreløpig lovende ut ihvertfall
Vis vedlegget 351536
Ja, lurt å tempe vaginalt istede! Da blir grafen mer nøyaktigJeg har følt meg i bra form hele tiden
jeg kan kanskje skylde på at jeg temper under tungen istedet for vaginalt?
håper din fine jevne chart er et godt tegn. Jeg krysser fingrene for deg
Ja, vet ikke hvorfor jeg helst vil tempe under tungen.Ja, lurt å tempe vaginalt istede! Da blir grafen mer nøyaktig
Jeg har følt meg i bra form hele tiden
jeg kan kanskje skylde på at jeg temper under tungen istedet for vaginalt?
håper din fine jevne chart er et godt tegn. Jeg krysser fingrene for deg
Ja, lurt å tempe vaginalt istede! Da blir grafen mer nøyaktig
Da er det ikke umulig å ha jevn temp målt under tungen iallefallJeg temper under tungen jeg også, så veldig overrasket over at min graf denne pp’en ikke svinger mer
Da er det ikke umulig å ha jevn temp målt under tungen iallefall
Jeg tenker at jeg temper ut denne pp’en under tungen, får se om jeg endrer det i neste runde
Jeg tempet under tungen de første mndene, men siden jeg har mini på vårt rom var det ofte jeg måtte snakke med ham for å få han til å roe seg etc, så merket at tempen svingte veldig. Startet med vaginal temping istede, og da var tempen mye mer jevnJa, vet ikke hvorfor jeg helst vil tempe under tungen.
Jeg sover vanligvis med lukket munn og prater sjelden med noen som helst om morgenen, så jeg synes det er litt rart at tempen går så mye opp og nedJeg tempet under tungen de første mndene, men siden jeg har mini på vårt rom var det ofte jeg måtte snakke med ham for å få han til å roe seg etc, så merket at tempen svingte veldig. Startet med vaginal temping istede, og da var tempen mye mer jevn
Jeg sover vanligvis med lukket munn og prater sjelden med noen som helst om morgenen, så jeg synes det er litt rart at tempen går så mye opp og ned
Men det er kanskje bare sånn jeg er?
Ff setter kryss når du har hatt tre dager med høy temp på rad, så setter nok kryss imorgenVis vedlegget 351806
Noen som har tanker om denne? Burde jeg ikke fått kryss nå?
Kanskje krysset kommer imorgen?Vis vedlegget 351806
Noen som har tanker om denne? Burde jeg ikke fått kryss nå?
Okey,så det er ikke bare at tempen må stige 3 dager på rad,det må vær høy temp?Ff setter kryss når du har hatt tre dager med høy temp på rad, så setter nok kryss imorgen
Tempen må stige minst 0,2 grad mer en gjennomsnittet av de siste seks tempene for at el er bekreftet og ff setter kryss. Så hvis tempen feks har svingt litt før el, ser det ut som tempen stiger før el faktisk har vært (da er det et tydelig skifte i grafen). Du har to høye temper på rad, så hvis tempen fortsatt er høy imorgen setter ff kryss da og du er i så fall 3dpo (days past ovulation) imorgenOkey,så det er ikke bare at tempen må stige 3 dager på rad,det må vær høy temp?
Du burde ikke skifte tidspunkt midt i en syklus, for da blir det krøll Temp før du går på do og i tillegg når du står opp og Finn en slags midten?O store orakler: når jeg våkner mellom 04 og 05 og må på do, bør jeg da ta tempen før, siden jeg vanligvis måler mellom 6 og 6.45?