Vi som temper

Kan godt tenkes det er tilfelle? :rolleyes: Jeg selv har bare hatt helt svake eltester (under 0.4 i Premom) frem til testene har steget litt før el, så ikke kjent med det selv! Men fortsett å tempe og teste, så kommer sikkert el snart! :joyful:
Det høyeste tallet premom har kommet med så langt har vært 0.68 denne syklusen og 0.57 sist syklus.
Har prøvd å Google om lh-nivå må være på et visst nivå før egget slipper, men har ikke helt funnet noe særlig om det.

Det høyeste tallet premom har kommet med så langt har vært 0.68 denne syklusen og 0.57 sist syklus.
Har prøvd å Google om lh-nivå må være på et visst nivå før egget slipper, men har ikke helt funnet noe særlig om det.
Tror ikke egget slipper før man har positiv test- dvs at teststreken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere (dvs over 1.0 i Premom). Det er jo det som indikerer at LH-verdien er høy nok:)

CD 43 og høy temp. Begge appene estimerer EL imorgen utfra normalsyklus, men siden jeg ikke har hatt tr enda ser jeg ikke på det som særlig sannsynlig.

Men kan virke som det var noe cd 37 utfra tempene. Får bare se fremover hva som skjer.

Vedlegg

• Screenshot_20210315_065440_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210315_065440_com.period.tracker.lite.jpg
    26,1 KB · Visninger: 49
  • Screenshot_20210323_063326_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210323_063326_com.period.tracker.lite.jpg
    28 KB · Visninger: 48
Her er det fra FF og

Vedlegg

• Screenshot_20210323_064606_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210323_064606_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    28,7 KB · Visninger: 59
What, el 3-5 dager før forventet med en allerede kort syklus???
Er tett i nesen i dag, håper det bare er forhøyet temp mtp småforkjølet altså, for vi har ikke hatt samleie i det hele tatt, og nå er slle våkn
Screenshot_20210323-065146_FF App.jpg
e i hus og jeg skal på jobb halvannen time unna, så null sjanse for litt sene aksjer.

What, el 3-5 dager før forventet med en allerede kort syklus???
Er tett i nesen i dag, håper det bare er forhøyet temp mtp småforkjølet altså, for vi har ikke hatt samleie i det hele tatt, og nå er slle våknVis vedlegget 352132 e i hus og jeg skal på jobb halvannen time unna, så null sjanse for litt sene aksjer.
Vanskelig å vite- tempen kan svinge litt uten at det er el:rolleyes: Håper det bare er en høy temp, og at el først kommer om noen dager da!:)

Vedlegg

• Screenshot_20210323_072142_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210323_072142_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    30,1 KB · Visninger: 50
  • Screenshot_20210323_072301_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210323_072301_com.period.tracker.lite.jpg
    26,9 KB · Visninger: 49
Fortsatt ikke kryss. Men men, får se om en ukes tid
Jeg tror at grunnen til at det ikke er kryss er fordi du ikke tempet alle dagene før cd37:) Så lenge tempen fortsetter å holde seg høy fremover, som den har gjort nå i 6 dager, så tror jeg el var cd37:) I så fall 6dpo og snart dags å teste da jo! Jeg fikk positiv 10dpo denne gangen med bp tidlig :joyful:

Tempen steg igjen idag, så FF ombestemte seg til å tippe at el var på cd13 likevel.
Da er FF, premom og jeg enige i det minste :)

9B0CE7C6-64AE-4413-8A86-958143A8FB03.jpeg

Ellers har jeg underholdt meg selv med å finne en chart i FF arkivet som viser noens graf som ligner min. En overveldende mengde grafer viste ikke gravid, men jeg fant en som endte i graviditet :)
Det er et lite håp da :) selv om jeg tviler på at jeg kan være så heldig i en alder av 38 år å bli gravid i prøve-PP.
41C37F01-0B23-43BC-8B0D-83CF3038A99C.jpeg

Jeg tror at grunnen til at det ikke er kryss er fordi du ikke tempet alle dagene før cd37:) Så lenge tempen fortsetter å holde seg høy fremover, som den har gjort nå i 6 dager, så tror jeg el var cd37:) I så fall 6dpo og snart dags å teste da jo! Jeg fikk positiv 10dpo denne gangen med bp tidlig :joyful:
Jeg har bare onestep tidlig :p får se om ikke tester rundt påskeaften

Jeg har bare onestep tidlig :p får se om ikke tester rundt påskeaften
Klarer du holde ut såpass lenge altså? Det hadde aldri jeg klart:hilarious: Men spennende altså! Håper virkelig denne lange syklusen ender i positiv test!:joyful: Da jeg ble gravid med nr.1, hadde jeg plutselig hatt en eviglang syklus (min første på over 30 dager noensinne). Jeg endte vel opp med el rundt cd30-40 et sted! Og han er snart 8år:) Fikk ikke noe forklaring fra gyn på hvorfor syklusen var så lang plutselig, bare at det er helt normalt å ha et par sånne i året selv for de med regelmessige sykluser:) Håper for deg!:joyful:

Klarer du holde ut såpass lenge altså? Det hadde aldri jeg klart:hilarious: Men spennende altså! Håper virkelig denne lange syklusen ender i positiv test!:joyful: Da jeg ble gravid med nr.1, hadde jeg plutselig hatt en eviglang syklus (min første på over 30 dager noensinne). Jeg endte vel opp med el rundt cd30-40 et sted! Og han er snart 8år:) Fikk ikke noe forklaring fra gyn på hvorfor syklusen var så lang plutselig, bare at det er helt normalt å ha et par sånne i året selv for de med regelmessige sykluser:) Håper for deg!:joyful:
Vi får se hvordan det går videre de neste dagene og uka :)

Vanskelig å vite- tempen kan svinge litt uten at det er el:rolleyes: Håper det bare er en høy temp, og at el først kommer om noen dager da!:)

Ja, håper det var tilfeldig..
Men sov for første gang på lenge en hel natt, så ikke mye der som skulle tilsi at tempen skulle være høy. Får se i morgen...

La inn to temper før cd 37, og vipps kom det kryss i ff. Håper det stemmer, er litt lei nå på cd 44. Håper det blir baby!

Vedlegg

• Screenshot_20210324_065024_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210324_065024_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    23,2 KB · Visninger: 62
La inn to temper før cd 37, og vipps kom det kryss i ff. Håper det stemmer, er litt lei nå på cd 44. Håper det blir baby!
Ser bra ut! :joyful: Da er jo tempen høy&fin! 7dpo plutselig nå! Kanskje teste om tre dager? :rolleyes: Er så spent for deg! Har du veldig lang lutealfase vanligvis?

Ser bra ut! :joyful: Da er jo tempen høy&fin! 7dpo plutselig nå! Kanskje teste om tre dager? :rolleyes: Er så spent for deg! Har du veldig lang lutealfase vanligvis?
15 dager lutealfase :) og ikke de beste testene :hilarious:

Er det noen som har lyst til å dele bilde av temp-grafen sin som endte i gravididet? :D Og hvilken dpo fikk dere positiv test? :love2

Back
Topp