Mammaentil1
Glad i forumet
Kanskje det har tatt tid før egget rikket seg noe og begynte produksjonen av progesteron?
ja det blir spennende å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det har tatt tid før egget rikket seg noe og begynte produksjonen av progesteron?
Den tempdroppen ser ikke kjempe-optimistisk ut nei. Men det er ikke over før tanta kommerLitt småirritert på FF i dag som fortsatt står på sine 80/100 poeng på «pregnancy monitor»en Denne tempen kan vel ikke bety noe annet enn at TR er på vei? Den er i alle fall nesten identisk med de tre foregående månedsgrafene
Vis vedlegget 352390
Den pregnancy monitoren er bare tøys- kommer jo an på hva man legger inn av info (symtomer etc) Jeg har fått 80 poeng flere sykluser når jeg ikke har vært gravid, og denne syklusen jeg ble gravid fikk jeg bare 20 poeng pga litt spotting 8dpo Er gravid og var på tul i dag og hørte hjertet jeg! Tempen ser jo ut som tr er på vei, men den kan jo også hoppe opp igjen! Lykke til!Litt småirritert på FF i dag som fortsatt står på sine 80/100 poeng på «pregnancy monitor»en Denne tempen kan vel ikke bety noe annet enn at TR er på vei? Den er i alle fall nesten identisk med de tre foregående månedsgrafene
Vis vedlegget 352390
Den pregnancy monitoren er bare tøys- kommer jo an på hva man legger inn av info (symtomer etc) Jeg har fått 80 poeng flere sykluser når jeg ikke har vært gravid, og denne syklusen jeg ble gravid fikk jeg bare 20 poeng pga litt spotting 8dpo Er gravid og var på tul i dag og hørte hjertet jeg! Tempen ser jo ut som tr er på vei, men den kan jo også hoppe opp igjen! Lykke til!
Den tempdroppen ser ikke kjempe-optimistisk ut nei. Men det er ikke over før tanta kommer
God klem
Nei, kroppen er ikke alltid helt etter boka! Min temp bare steg og steg istede for å synke denne gangen, og holdt seg høy så lenge jeg tempet (tempet til ikm). Håper det klaffer for deg snart!Har ikke noen forhåpninger om det altså Oi, ekstra stas når FF ikke regnet med det da Hurra! Merkelig av en temp-app å legge mer vekt på symptomer enn grafen, et tempfall på 0,4 på 14DPO er jo et rimelig sikkert tegn på TR tenker jeg!
Når tror dere El er?
Mest sannsynlig i måro cd 18 altså
Ligner på min den mnd når jeg vel gravid jo! Jeg har troa!!CD 47. Sannsynligvis 10 dpo
Wow, hva skjer her? Enda høyere temp idag?
Så kipt!Jeg hadde definitivt ikke tidlig el tidligere i uken!
Men, jeg har visst fått sopp Små, hvite klumper fra skjeden. Og veldig lite el-slim. Så hvordan svømmerne overlever der er jeg usikker på..Vis vedlegget 352461
Krysser fingrene for at det er sånn her ogLigner på min den mnd når jeg vel gravid jo! Jeg har troa!!