Min forrige graviditetEr det noen som har lyst til å dele bilde av temp-grafen sin som endte i gravididet? Og hvilken dpo fikk dere positiv test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min forrige graviditetEr det noen som har lyst til å dele bilde av temp-grafen sin som endte i gravididet? Og hvilken dpo fikk dere positiv test?
Er det noen som har lyst til å dele bilde av temp-grafen sin som endte i gravididet? Og hvilken dpo fikk dere positiv test?
Vis vedlegget 352249
Grafen denne pp hvor jeg ble gravid med barn nr.6 Fikk positiv test 10dpo (tidligstrimmel fra Babyplan) Er 6+2 i dag
Testet 9dpo og fikk negativ, Her er testene jeg fikk 10dpo (den øverste på morgenurin, den nederste 1,5t etterpå- var mer konsentrert).Så gøy! Testet du ikke før 10dpo eller testet du men fikk negativ dagene før?
Så fin stigningTempen idag er en blanding av den jeg tok halv 5 og den jeg tok halv 7. Halv fem var den 36.56, og den kl halv 7 var 36.92. Håper det er en spire der inne! 8 dpo idag
Håper håper håperSå fin stigning
Nydelig tempegraf! (Et kompliment kun en prøver vil forstå )Tempen idag er en blanding av den jeg tok halv 5 og den jeg tok halv 7. Halv fem var den 36.56, og den kl halv 7 var 36.92. Håper det er en spire der inne! 8 dpo idag
Var det noe spesielt med natten 22? Sovet urolig f.eks?FF har ombestemt seg igjen idag og mener at el var på cd17 istedet for cd13.
Jeg håper ikke det fordi det har blitt dårlig med aksjelegging de siste dagene fordi samboer har fått aldeles oppheng i bil og skrudd til langt over kl 00.00 om nettene
Charten med el på cd13
Vis vedlegget 352301
charten med el på cd17
Vis vedlegget 352303
Joda, bare litt lang CD 45 idagNydelig tempegraf! (Et kompliment kun en prøver vil forstå )
Husker ikke lenger. Har sovet dårligere siden jeg startet med temping egentlig. Men det sammenfaller med lysere morgener og samboer som sovner på sofaen og kommer og legger seg til ymse tiderVar det noe spesielt med natten 22? Sovet urolig f.eks?
Er du sikker på at el var CD15? Ser mer ut som cd18 på grafen?Syns grafen min er så rar denne gangen..
Vis vedlegget 352326
Er du sikker på at el var CD15? Ser mer ut som cd18 på grafen?
Hm- får håpe du har rett da! Fortsatte du å teste etter positiv eltest? Noen har jo lang topp før egget slipper, så er mulig at el var senere selv om du hadde positiv CD15.. Elslim kan man også ha dager før selve el Men husk at sæd kan leve opptil 5 døgn i påvente av egget da, så kan ha klaffet likevel! Håper for deg!Ja, ganske sikker på det altså, ifht tester og elslim og alt sånn..ff har jo også plassert krysset sånn...
hvis det er cd 18 så er løpet kjørt denne PP i hvertfall..
Hm- får håpe du har rett da! Fortsatte du å teste etter positiv eltest? Noen har jo lang topp før egget slipper, så er mulig at el var senere selv om du hadde positiv CD15.. Elslim kan man også ha dager før selve el Men husk at sæd kan leve opptil 5 døgn i påvente av egget da, så kan ha klaffet likevel! Håper for deg!
Hm, oki- vi får vente å se! Håper det klaffer!!!Testen var positiv CD 14 og negativ igjen cd 15, 16 og 17.. men vi får jo bare vente å se da.
Kanskje det har tatt tid før egget rikket seg noe og begynte produksjonen av progesteron?Syns grafen min er så rar denne gangen..
Vis vedlegget 352326