Noen som har sett effekten av ovitrelle godt på tempen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring herifra dessverre. Har du googlet det?Noen som har sett effekten av ovitrelle godt på tempen?
Føk den opp?Og idag kom den dippen! Fyker den opp imorgen blir det test Vis vedlegget 349859
Man kan velge å ha den der eller ikke- er bare et visuelt verktøyHva betyr dette?
Jeg har fått en ekstra linje der det står luteal line?
Jeg har ikke klart å finne noen andre chart med den
Hva betyr dette?
Jeg har fått en ekstra linje der det står luteal line?
Jeg har ikke klart å finne noen andre chart med den
Den gikk opp ihvertfall, men ikke helt på samme nivå. Så får bare vente å se om det fortsetter slikFøk den opp?
Da er ikke grafene våre like lengerVis vedlegget 350018
Noen som har blitt gravide uten tempdipp? Her har foreløpig ikke vist seg, og tempen stiger det til værs videre
Vis vedlegget 350018
Noen som har blitt gravide uten tempdipp? Her har foreløpig ikke vist seg, og tempen stiger det til værs videre
Da er ikke grafene våre like lenger
Vis vedlegget 350022
Grafen i dpo-land kan gå både opp og ned uten at det har noe betydning Har sett masse gravid-grafer hvor tempen har sunket, og har sett mange ikke-gravide grafer hvor tempen er superhøy frem til TR. Så lenge tempen holder seg ‘over linja’ er det et godt tegn Det er bare ytterst få som har såkalt feste-dipp, så det trenger man absolutt ikke ha! Spennende fremover altså!
Jeg ble forresten vekket av mini kl.4:30 og tempet (36.67) og tok litt tid før jeg klarte å sovne igjen (mannen stod opp med ham). Hadde på alarm 6:00, men hadde sovet dårlig og da var tempen 36.68 (pleier å være høyere jo senere jeg tester). Testet igjen da jeg våknet etter å ha sovet dypt kl.07:30, og da var tempen 36.90, så tenker den egentlig ville vært mellom der et sted hvis jeg ikke hadde blitt vekket før Menmen- skrev inn tempen kl .06 uansett jeg, så får jeg heller se hva som skjer imorgen
Spennende med symptomer! Ingenting er tmi her inne! Jeg har skrevet ned symptomer i dpo-land i tidligere pp før mine fem svangerskap, og mine symptomer er HELT like uansett om jeg har blitt gravid eller ikke, så jeg stoler ikke på det for min del Noen dager igjen til testing nå!ja veldig var ubehag nederst i magen i dag når jeg skulle nr 2 på do, var litt tregere enn vanlig, men bruker ikke være «vondt/ubehagelig» nederst i magen å «presse» likevel.. sorry informasjonen
Spennende med symptomer! Ingenting er tmi her inne! Jeg har skrevet ned symptomer i dpo-land i tidligere pp før mine fem svangerskap, og mine symptomer er HELT like uansett om jeg har blitt gravid eller ikke, så jeg stoler ikke på det for min del Noen dager igjen til testing nå!
Ikke godt å si? Ser jo ut som at el har vært Skal du tempe i ferien? I så fall vil du nok se om tempen stiger brått plutselig igjen og blir der, eller fortsetter som nåJeg våknet i natt av lette el-smerter på høyre side, hvor jeg aldri kjenner noe som helst.
Jeg hadde sterke el-smerter og kramper på venstre side for en ukes tid siden.
Jeg begynner å lure på om egget på venstre side ikke slapp, og at kroppen prøver på ny nå med høyre side? Er tom for el-tester akkurat nå, så kan ikke sjekke akkurat nå.
i morgen reiser jeg og ungene på vinterferie, så jeg tenker at det blir ingenting ut av en eventuell el i neste uke.
Men det er helt iorden, for vi har egentlig ikke startet skikkelig på prøving uansett. April er måneden vi starter.