Vi som temper

Noen som har sett effekten av ovitrelle godt på tempen? :)

Og idag kom den dippen! Fyker den opp imorgen blir det test :joyful: Screenshot_20210226-162317_FF App.jpg

Hva betyr dette?
Jeg har fått en ekstra linje der det står luteal line?
Jeg har ikke klart å finne noen andre chart med den

Vedlegg

• DD02B1EC-7566-4775-83B0-66C484165934.png
    DD02B1EC-7566-4775-83B0-66C484165934.png
    92,6 KB · Visninger: 75
Ser ut til at kroppen bare ga opp 9 dpo :wtf: Tempen synker gradvis nedover. Den kunne i det minste holdt seg oppe litt lenger enn i 8 dager og og heller kommet med et skikkelig dropp like før tr :shifty:

Jaja, tr kommer vel som forventet mandag/tirsdag :facepalm:

Vedlegg

• 95567680-8D73-46EA-889A-4B088793C0DE.jpeg
    95567680-8D73-46EA-889A-4B088793C0DE.jpeg
    58,3 KB · Visninger: 86
Vis vedlegget 350018

Noen som har blitt gravide uten tempdipp? Her har foreløpig ikke vist seg, og tempen stiger det til værs videre :hilarious:
Da er ikke grafene våre like lenger:hilarious:

9626383E-35C9-46B6-9379-664F470DDC77.jpeg

Grafen i dpo-land kan gå både opp og ned uten at det har noe betydning:) Har sett masse gravid-grafer hvor tempen har sunket, og har sett mange ikke-gravide grafer hvor tempen er superhøy frem til TR. Så lenge tempen holder seg ‘over linja’ er det et godt tegn:) Det er bare ytterst få som har såkalt feste-dipp, så det trenger man absolutt ikke ha! :joyful: Spennende fremover altså! :rolleyes:

Vis vedlegget 350018

Noen som har blitt gravide uten tempdipp? Her har foreløpig ikke vist seg, og tempen stiger det til værs videre :hilarious:

Jeg ble forresten vekket av mini kl.4:30 og tempet (36.67) og tok litt tid før jeg klarte å sovne igjen (mannen stod opp med ham). Hadde på alarm 6:00, men hadde sovet dårlig og da var tempen 36.68 (pleier å være høyere jo senere jeg tester). Testet igjen da jeg våknet etter å ha sovet dypt kl.07:30, og da var tempen 36.90, så tenker den egentlig ville vært mellom der et sted hvis jeg ikke hadde blitt vekket før;) Menmen- skrev inn tempen kl .06 uansett jeg, så får jeg heller se hva som skjer imorgen:)

Da er ikke grafene våre like lenger:hilarious:

Vis vedlegget 350022

Grafen i dpo-land kan gå både opp og ned uten at det har noe betydning:) Har sett masse gravid-grafer hvor tempen har sunket, og har sett mange ikke-gravide grafer hvor tempen er superhøy frem til TR. Så lenge tempen holder seg ‘over linja’ er det et godt tegn:) Det er bare ytterst få som har såkalt feste-dipp, så det trenger man absolutt ikke ha! :joyful: Spennende fremover altså! :rolleyes:

ja veldig :) var ubehag nederst i magen i dag når jeg skulle nr 2 på do, var litt tregere enn vanlig, men bruker ikke være «vondt/ubehagelig» nederst i magen å «presse» likevel.. :hilarious: sorry informasjonen :hilarious:

Jeg ble forresten vekket av mini kl.4:30 og tempet (36.67) og tok litt tid før jeg klarte å sovne igjen (mannen stod opp med ham). Hadde på alarm 6:00, men hadde sovet dårlig og da var tempen 36.68 (pleier å være høyere jo senere jeg tester). Testet igjen da jeg våknet etter å ha sovet dypt kl.07:30, og da var tempen 36.90, så tenker den egentlig ville vært mellom der et sted hvis jeg ikke hadde blitt vekket før;) Menmen- skrev inn tempen kl .06 uansett jeg, så får jeg heller se hva som skjer imorgen:)

våknet av meg selv kl 06. Og det var bra , for hadde glemt alarm :hilarious:

ja veldig :) var ubehag nederst i magen i dag når jeg skulle nr 2 på do, var litt tregere enn vanlig, men bruker ikke være «vondt/ubehagelig» nederst i magen å «presse» likevel.. :hilarious: sorry informasjonen :hilarious:
Spennende med symptomer! Ingenting er tmi her inne! :p Jeg har skrevet ned symptomer i dpo-land i tidligere pp før mine fem svangerskap, og mine symptomer er HELT like uansett om jeg har blitt gravid eller ikke, så jeg stoler ikke på det for min del :hilarious: Noen dager igjen til testing nå! :joyful:

Spennende med symptomer! Ingenting er tmi her inne! :p Jeg har skrevet ned symptomer i dpo-land i tidligere pp før mine fem svangerskap, og mine symptomer er HELT like uansett om jeg har blitt gravid eller ikke, så jeg stoler ikke på det for min del :hilarious: Noen dager igjen til testing nå! :joyful:

hehe, ja, jeg tar ikke noe for god fisk, :hilarious: men legger jo merke til ting jeg ikke har lagt merke til før.. så er jo litt spennende da :) måtte de neste 4-6 dagene gå fort :hilarious:

12 dpo.
Våknet i dag tidlig av at jeg kaldsvettet. Klam og våt i huden.. og jeg er hun som bruker å fryse. Spurte mannen og hab hadde ikke svettet, og han er den av oss som bruker å være varm..

Var også skrubbsulten og uggen - jeg er så og si aldri sulten på morgenen.
Tempen stabil... 36.8 som i går.
Men tenker at svetting kanskje hadde fått tempen ned? At den kunne vært høyere. Svette har jo som hensikt å regulere temperaturen ned.. noen innspill? Formem ble bedre så snart jeg fikk i meg en brødskive :)

Vedlegg

• Screenshot_20210228-081625_FF App.jpg
    Screenshot_20210228-081625_FF App.jpg
    56,2 KB · Visninger: 77
Jeg våknet i natt av lette el-smerter på høyre side, hvor jeg aldri kjenner noe som helst.
Jeg hadde sterke el-smerter og kramper på venstre side for en ukes tid siden.
Jeg begynner å lure på om egget på venstre side ikke slapp, og at kroppen prøver på ny nå med høyre side? Er tom for el-tester akkurat nå, så kan ikke sjekke akkurat nå.
i morgen reiser jeg og ungene på vinterferie, så jeg tenker at det blir ingenting ut av en eventuell el i neste uke.
Men det er helt iorden, for vi har egentlig ikke startet skikkelig på prøving uansett. April er måneden vi starter.

Vedlegg

• D454319A-DC18-415E-BDF3-CC47ABB5E1C8.png
    D454319A-DC18-415E-BDF3-CC47ABB5E1C8.png
    93,7 KB · Visninger: 75
Lov å håpe det er festedipp? Pleier ikke ha dette og i alle fall ikke så markant. Når er det mulig å få positiv test evt?

Vedlegg

• Screenshot_20210228-141921.jpg
    Screenshot_20210228-141921.jpg
    40,1 KB · Visninger: 68
Jeg våknet i natt av lette el-smerter på høyre side, hvor jeg aldri kjenner noe som helst.
Jeg hadde sterke el-smerter og kramper på venstre side for en ukes tid siden.
Jeg begynner å lure på om egget på venstre side ikke slapp, og at kroppen prøver på ny nå med høyre side? Er tom for el-tester akkurat nå, så kan ikke sjekke akkurat nå.
i morgen reiser jeg og ungene på vinterferie, så jeg tenker at det blir ingenting ut av en eventuell el i neste uke.
Men det er helt iorden, for vi har egentlig ikke startet skikkelig på prøving uansett. April er måneden vi starter.
Ikke godt å si? Ser jo ut som at el har vært:) Skal du tempe i ferien? I så fall vil du nok se om tempen stiger brått plutselig igjen og blir der, eller fortsetter som nå:)

Back
Topp