Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende tider dette.
Har gått ennå litt opp siden i går. Vet det foreløpig ikke betyr noe, hadde innimellom høye målinger også forrige periodene og var jo ikke gravid da.
Men opplever en noe jevnere kurve denne gangen.
Og sammen med periodevise symptomer som kommer og går, så velger jeg foreløpig å være optimist.
Spennende tid. Nesten litt for spennende start på dagen
Jepp- det er teit når ELtestene og tempingen ikke er enige om eltidspunkt Men temping er den eneste måten å bekrefte el på nøyaktig, så det er den som er riktig Tror det er sjelden å ha el to ganger på kort tid og i så fall ville jo grafen din vist at el har vært, men at Lh-hormonet har steget men ikke sluppet egg og derfor prøver igjen nå kan absolutt stemme I så fall bare fortsett å tempe og teste, så vil du jo oppdage detOk, det er jo urettferdig hvis testen svarer positiv mens tempen svarer negativt Jeg får fortsette å teste/tempe, og har hørt at man kan ha el 2 ganger på kort tid? Kanskje den stigning jeg har nå er på vei til ny el?
Jeg fikk påvist PCOS da vi prøvde på forrige mann, og fikk letrozol. Men da vi gikk tom for den så skulle vi gå for prøverør, så satt spiren plutselig før samtale om prøverør Har aldri fulgt med temping og ikke vært aktiv el-tester før nå liksom. Så det er litt nytt for meg. Vi var enige om vi prøver bare nå, og ikke gå til UL/ gyn og få behandling for prøverør osv. Sitter spiren så sitter den tenker vi Skulle gjerne hatt letrozol for litt dytt på el Om noen her har blitt gravide og har fortsatt letrozol til overs så har jeg gjerne lyst på de!
Vi bare prøver å kjøre på her. Skal uansett være takknemlig at vi har barn fra før. Men hadde vært fint med en til
Håper det er et godt tegn at den holder seg ganske høy krysser fingreneHva tenker dere om denne grafen? Problemet er at jeg temper under tunga og har nattlige astmasymptomer så blir endel hoste spesielt på morgenkvisten
Hvis Den grønne ruta med E betyr el da?Jeg trodde ikke el hadde vært siden alle testene ble værende på low i premom-appen, men FF mener visst den var i går?
Den grønne ruten betyr at du har lagt inn at du hadde ELslim i går Når du har tre tempingen på rad som er minst 0.2 grader høyere enn de siste seks dagene, setter FF et rødt kryss og bekrefter at EL har værtHvis Den grønne ruta med E betyr el da?
Tusen takk <3Den grønne ruten betyr at du har lagt inn at du hadde ELslim i går Når du har tre tempingen på rad som er minst 0.2 grader høyere enn de siste seks dagene, setter FF et rødt kryss og bekrefter at EL har vært
FF har ikke oppdaget El enda, da må du ha stigning i temperaturen i tre dager (minimum 0,2°). Da kommer det rød krysset. «E» betyr at du har registrert at du har «Eggwhite» utflod. At den er grønn betyr at den mener du er i din fruktbare-periode siden du har oppdaget eggløsning-slimHvis Den grønne ruta med E betyr el da?
Tusen takk <3FF har ikke oppdaget El enda, da må du ha stigning i temperaturen i tre dager (minimum 0,2°). Da kommer det rød krysset. «E» betyr at du har registrert at du har «Eggwhite» utflod. At den er grønn betyr at den mener du er i din fruktbare-periode siden du har oppdaget eggløsning-slim
Håper tempen spretter opp igjen i morgenHuff, mister jo litt håpet når grafen plutselig begynner å bevege seg nedover. Håper at det kan være festedipp, men ønsker ikke bygge forhåpninger. Men likevel så føler jeg at vi har truffet denne runden.. Er jo bare 9 dpo, så det er enda tidlig.
Håper også på festedipp! 9 dpo sies jo i hvert fall på den kalkulatorsiden å være den mest sannsynlige dagenHuff, mister jo litt håpet når grafen plutselig begynner å bevege seg nedover. Håper at det kan være festedipp, men ønsker ikke bygge forhåpninger. Men likevel så føler jeg at vi har truffet denne runden.. Er jo bare 9 dpo, så det er enda tidlig.
Skjønner, jeg får bare fortsette å tempe og ta el-tester evt til frem neste IKM så kan jeg se litt mer på grafen på hvordan den er. Jeg får prøve å snakke mer med mannen Du har vært heldig med 5 barn uten problemer. Litt rart at det plutselig drøyde denne gangen for dere, kanskje pga alderen også? Lykke til, håper det klaffa for dere nå!Jepp- det er teit når ELtestene og tempingen ikke er enige om eltidspunkt Men temping er den eneste måten å bekrefte el på nøyaktig, så det er den som er riktig Tror det er sjelden å ha el to ganger på kort tid og i så fall ville jo grafen din vist at el har vært, men at Lh-hormonet har steget men ikke sluppet egg og derfor prøver igjen nå kan absolutt stemme I så fall bare fortsett å tempe og teste, så vil du jo oppdage det
Jeg har fem barn fra før med samme mann, trodde vi var ferdige etter både nr.4 og nr.5, og startet på cerazette rett etter fødsel begge gangene. Men så har vi ikke følt oss ferdige likevel Har blitt raskt gravid alle gangene hittil (eldste er 7år og yngste 18mnder så de er TETTE!), men denne gangen har det drøyd.. Var til gyn sjekk og han sier jeg har pcos som jeg synes høres merkelig mtp at jeg har fem barn fra før, ingen symptomer og bekreftet el hver mnd, men jeg har sykluser på 35-38 dager, så litt lenger enn normalen. Skal til han for å gå gjennom blodprøvene og legge en plan imorgen Tanken er vel å starte på letrozol neste pp hvis det ikke klaffer nå (er 1dpo i dag).
Kan du ikke si til mannen din at ønsket om en til er så sterkt at du gjerne vil ta letrozol? Ivf skjønner jeg kanskje at dere ikke ønsker dersom dere ikke orker det da dere har flere barn fra før, men litt medisinsk hjelp kan vel ikke skade? Håper el dukker opp for deg straks, og at det klaffer!
Jepp- det er teit når ELtestene og tempingen ikke er enige om eltidspunkt Men temping er den eneste måten å bekrefte el på nøyaktig, så det er den som er riktig Tror det er sjelden å ha el to ganger på kort tid og i så fall ville jo grafen din vist at el har vært, men at Lh-hormonet har steget men ikke sluppet egg og derfor prøver igjen nå kan absolutt stemme I så fall bare fortsett å tempe og teste, så vil du jo oppdage det
Jeg har fem barn fra før med samme mann, trodde vi var ferdige etter både nr.4 og nr.5, og startet på cerazette rett etter fødsel begge gangene. Men så har vi ikke følt oss ferdige likevel Har blitt raskt gravid alle gangene hittil (eldste er 7år og yngste 18mnder så de er TETTE!), men denne gangen har det drøyd.. Var til gyn sjekk og han sier jeg har pcos som jeg synes høres merkelig mtp at jeg har fem barn fra før, ingen symptomer og bekreftet el hver mnd, men jeg har sykluser på 35-38 dager, så litt lenger enn normalen. Skal til han for å gå gjennom blodprøvene og legge en plan imorgen Tanken er vel å starte på letrozol neste pp hvis det ikke klaffer nå (er 1dpo i dag).
Kan du ikke si til mannen din at ønsket om en til er så sterkt at du gjerne vil ta letrozol? Ivf skjønner jeg kanskje at dere ikke ønsker dersom dere ikke orker det da dere har flere barn fra før, men litt medisinsk hjelp kan vel ikke skade? Håper el dukker opp for deg straks, og at det klaffer!
jeg leste et innlegg her et sted, kanskje i Dagbøkene? om et medlem som er i 20-årene som har fått påvist pcos, men at det ikke har slått ut ennå. Hun ble derfor anbefalt å få barn tidlig av lege.
Kanskje pcos var vært i dvale hos deg, og at det ikke har slått ut før etter minsten din ble født?
Skjønner, jeg får bare fortsette å tempe og ta el-tester evt til frem neste IKM så kan jeg se litt mer på grafen på hvordan den er. Jeg får prøve å snakke mer med mannen Du har vært heldig med 5 barn uten problemer. Litt rart at det plutselig drøyde denne gangen for dere, kanskje pga alderen også? Lykke til, håper det klaffa for dere nå!
Tok en ny g-test på utvanna urin nettopp ( vet at det er ikke vits; men testetøs så... )
Skimter en svak skyggestrek enda, så det er nok bare skyggestrek tenker jeg. Har ikke høye forhåpninger før det vises rosa strek og CB Gir oss ikke uansettVis vedlegget 349544
Edit: Streken syns dårlig på bildet her, men er litt sterkere på original bilde.
Og alderen kan sikkert ha noe å si- blir 38 i april Ble gravid da jeg var 35,5år sist, på PP2 etter pilleslutt, så rart hvis fertiliteten plutselig går brått nedover på så kort tid? Menmen- er jo absolutt en mulighet Spent på legetimen imorgen!Skjønner, jeg får bare fortsette å tempe og ta el-tester evt til frem neste IKM så kan jeg se litt mer på grafen på hvordan den er. Jeg får prøve å snakke mer med mannen Du har vært heldig med 5 barn uten problemer. Litt rart at det plutselig drøyde denne gangen for dere, kanskje pga alderen også? Lykke til, håper det klaffa for dere nå!
Tok en ny g-test på utvanna urin nettopp ( vet at det er ikke vits; men testetøs så... )
Skimter en svak skyggestrek enda, så det er nok bare skyggestrek tenker jeg. Har ikke høye forhåpninger før det vises rosa strek og CB Gir oss ikke uansettVis vedlegget 349544
Edit: Streken syns dårlig på bildet her, men er litt sterkere på original bilde.