Mammaentil1
Glad i forumet
Jøss, jevn temp der, ja! Piper ditt termometer hver gang og ganske høyt?
syns mitt har så lav piping.. og så lyser ikke displayet.. så det syns jeg er tungvint i et mørkt soverom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes også det er teit at skjermen ikke lyser, for må frem med mobil-lommelykten og passe på å ikke vekke mann og minisyns mitt har så lav piping.. og så lyser ikke displayet.. så det syns jeg er tungvint i et mørkt soverom
Ah, derfor du har jevnt temp! Jeg pleide å tempe under tunga, trodde det var det som er det besteTja, vanligvis piper det etter ca.30sek +/-. Temper vaginalt siden det ble så ujevnt oralt, så dyna demper nok pipelyden litt Føler det funker helt topp jeg!
Synes også det er teit at skjermen ikke lyser, for må frem med mobil-lommelykten og passe på å ikke vekke mann og mini
Nope- man kan ha pustet med munnen, eller snakket i mitt tilfelle (til mini på 18mnder som sover på rommet vårt), og synes tempen varierte mye mer oralt. Vaginalt er den mye jevnere!Ah, derfor du har jevnt temp! Jeg pleide å tempe under tunga, trodde det var det som er det beste
Ah, derfor du har jevnt temp! Jeg pleide å tempe under tunga, trodde det var det som er det beste
Jeg pleier å ha dyna sånn halvveis åpen og telle sakte til 30, og da pleier den å pipe Men skulle hatt lys skjerm!!det er akkurat det og jeg hører ikke den pipinga under dyna.. så lar den ligge litt lenge for å være sikker på at den er ferdig
Jeg pleier å ha dyna sånn halvveis åpen og telle sakte til 30, og da pleier den å pipe Men skulle hatt lys skjerm!!
Ok, da må jeg vurdere å gjøre fra og med imorgen tidlig! Men blir kanskje litt avvik på grafen daNope- man kan ha pustet med munnen, eller snakket i mitt tilfelle (til mini på 18mnder som sover på rommet vårt), og synes tempen varierte mye mer oralt. Vaginalt er den mye jevnere!
Du burde ikke det, siden tempene blir mye høyere vaginalt så da er det umulig å se om el har skjedd eller ikke Start heller med det neste pp hvis du ikke blir gravid nåOk, da må jeg vurdere å gjøre fra og med imorgen tidlig! Men blir kanskje litt avvik på grafen da
Det er vel vanligere med festedipp 8-10 dpo i så fall, men man vet jo aldri Det er uansett normalt at tempen går litt opp og ned i dpo-land, så trenger ikke bety noe Temper du med vanlig termometer? Altså ikke med to desimaler? Blir mer nøyaktig med det Når starter du å teste? Spennende dager fremover!!Temping er både spennende og litt frustrerende. Spesielt for de som liker å ha superstålkontroll
I dag fikk jeg en liten dipp. Over coverline, men likevel. 5 dpo. Så leser man om både "corpus luterum dip" (gule legemet) og "implantation dip".. og blir litt mer optimist igjen. For kan jo alltids være noe sånt ?
Er vel bare å fortsette å tempe hver morgen, før jeg står opp, samme klokkeslett... og se hva som skjer, men litt nervepirrende / spennende fra dag til dag nå under DPO ..
Det er vel vanligere med festedipp 8-10 dpo i så fall, men man vet jo aldri Det er uansett normalt at tempen går litt opp og ned i dpo-land, så trenger ikke bety noe Temper du med vanlig termometer? Altså ikke med to desimaler? Blir mer nøyaktig med det Når starter du å teste? Spennende dager fremover!!
Det er veldig bra stigning!! Aner ikke hva jeg skal tro på min Om du vil se åssen den ser ut så har jeg lagt ut innlegget om det med bilder hos "oss testetøser imellom".Det kan gjerne fortsette i denne retningen
Jeg sluttet dagen etter positiv test rett og slett fordi man vil oppleve temp svingninger fra dag til dag, og det orket jeg ikke å bekymre meg over rett og slett. Da tok testene over for å måle styrkeHvor lenge fortsette dere å tempe etter positiv test?