Vi som temper

Hmmm, min forandra seg på det jeg mente var 3 DPO. På min 2 DPO, ment FF at EL fant sted lørdag, jeg mente søndag. Men da jeg la inn tempen på det jeg mente var 3 DPO, så flytte FF EL til søndag, som jeg mente den var ut fra EL tester. Så kanskje den bare trenger en temp til? Ellers har EL funnet sted den andre dagen du fikk positiv test da?:dontknow
Ikke lett å bli klok på bestandig:hilarious: Får bare fortsette å tempe, har jo en viss oversikt selv også, og en dag til eller fra spiller jo igrunn ikke så stor rolle :p

Hvilket termometer bruker dere, og er dere fornøyde? Jeg skulle veldig gjerne hatt et som lager ingen eller lite lyd! Og helst noe som det ikke står noe med baby eller fertility på o_O

Vil begynne å tempe for å kartlegge, og siden mannen ikke er klar til å aktivt begynne å prøve på nr 2 enda så har jeg lyst til å gjøre det litt diskré og ikke vekke ham med piping på morgenen (han er ganske sensitiv for lyd)... :angelic:

Og er det fortsatt FF-appen som gjelder? Var det jeg brukte med førstemann, men det er jo 6 år siden :DSer Flo, som jeg bruker til vanlig syklustracking også har en opsjon for å legge inn temperatur, men vet ikke noe om den faktiske funksjonaliteten der :rolleyes:

Hvilket termometer bruker dere, og er dere fornøyde? Jeg skulle veldig gjerne hatt et som lager ingen eller lite lyd! Og helst noe som det ikke står noe med baby eller fertility på o_O

Vil begynne å tempe for å kartlegge, og siden mannen ikke er klar til å aktivt begynne å prøve på nr 2 enda så har jeg lyst til å gjøre det litt diskré og ikke vekke ham med piping på morgenen (han er ganske sensitiv for lyd)... :angelic:

Og er det fortsatt FF-appen som gjelder? Var det jeg brukte med førstemann, men det er jo 6 år siden :DSer Flo, som jeg bruker til vanlig syklustracking også har en opsjon for å legge inn temperatur, men vet ikke noe om den faktiske funksjonaliteten der :rolleyes:
Ikke kjøp Make Sure sitt termometer, for det piper HØYT og bruker lang tid på å finne temperaturen. Men det fungerer til sitt bruk da det har to desimaler. Heldigvis har jeg en samboer som sover veldig tungt og våkner ikke av pipinga. Problemet er at termometeret bruker så lang tid at jeg kan sovne under målingen :hilarious::hungover: men jeg våkner av pipinga, heldigvis :wacky:

Jeg er veldig fornøyd med FF :) men kjekt å benytte andre apper, bla. Flo, til å kartlegge syklus.

Ikke kjøp Make Sure sitt termometer, for det piper HØYT og bruker lang tid på å finne temperaturen. Men det fungerer til sitt bruk da det har to desimaler. Heldigvis har jeg en samboer som sover veldig tungt og våkner ikke av pipinga. Problemet er at termometeret bruker så lang tid at jeg kan sovne under målingen :hilarious::hungover: men jeg våkner av pipinga, heldigvis :wacky:

Jeg er veldig fornøyd med FF :) men kjekt å benytte andre apper, bla. Flo, til å kartlegge syklus.
Haha, takk for tipset om å ikke bruke Make sure, har sett litt på den! Tror mannen kunne blitt særdeles grumpy :knegg:

Da tar jeg meg en kikk på FF igjen også :happy:

FF er utvilsomt min favoritt! Har dessverre ikke tips om termometer, ikke særlig fornøyd med mitt.. det et fra farmasiet. Føler det av og til ikke stopper/piper så jeg aner ikke alltid om det er ferdig eller ikke. Det har to desimaler og piper av og til tydeligvis. Lette også etter et lydløst et da jeg samsover med intet mindre enn to småbarn :rolleyes: så spent på om noen har tips!

Haha, takk for tipset om å ikke bruke Make sure, har sett litt på den! Tror mannen kunne blitt særdeles grumpy :knegg:

Da tar jeg meg en kikk på FF igjen også :happy:

Jeg bruker termometeret fra easy@home. Det piper, men ikke høyt, og tror det innimellom er litt vanskelig å høre under dyna. Men det er sånn bøyelig og jeg er fornøyd med det. Med dette fulgte appen premom, men jeg bruker fertility friend. Den synes jeg er absolutt best :)

Min anbefaling er å få en som lyser på skjermen! Jeg har også make sure sin, og er helt ok fornøyd med den. Den piper jo 4 ganger når tempen er ferdig ja, men synes selv ikke det er dødshøyt. Men min mann og mine barn sover som steiner.

Det som har vært mest plagsomt for meg, er at jeg må lyse med mobilen for å lese av tempen. Det tar ca ett minutt å få en måling fra den. Den måler fram til tempen ikke øker på 3-4 sekunder, så piper den ferdig:)

Jeg hadde opprinnelig lyst på den fra babyplan, men de har ikke hatt den på lager på evigheter.

Signerer den! Veldig treigt til tider. Sovner, og når jeg våkner hender det at det har skrudd seg av :bored: Noen gang piper det ikke heller tror jeg, mistenker nesten det er defekt. Men er utpreget B-menneske, så mulig jeg bare dupper av og ikke hører pipinga :p

Jeg har fått meg termometer og tok temp for aller første gang i morges.
36,98 virker veldig høyt, men jeg har jo ingenting å sammenligne med.
Normaltemp for meg (og ungene) når vi er feberfri er 36 - 36,5.

Det blir interessant å se framover :)

Jeg har fått meg termometer og tok temp for aller første gang i morges.
36,98 virker veldig høyt, men jeg har jo ingenting å sammenligne med.
Normaltemp for meg (og ungene) når vi er feberfri er 36 - 36,5.

Det blir interessant å se framover :)
Hvor i syklusen er du og hvor tempet du?
Forrige gang vi prøvde så tempet jeg vaginalt og nå temper jeg under tungen (sovner igjen når jeg temper vaginalt, så ga opp :joyful:) er veldig mye lavere temperatur denne gangen enn sist.

Hvor i syklusen er du og hvor tempet du?
Forrige gang vi prøvde så tempet jeg vaginalt og nå temper jeg under tungen (sovner igjen når jeg temper vaginalt, så ga opp :joyful:) er veldig mye lavere temperatur denne gangen enn sist.
Under tungen.
Jeg er ikke sikker på hvor jeg er i syklusen i det hele tatt ennå.
Hadde en liten blødning sist helg, men kroppen føles mer som el er rett rundt hjørnet

Håper virkelig at eggløsning var i går og dette er starten på en stigning :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• 9E912FC0-02EE-4B17-AD30-10D5E52565A7.jpeg
    9E912FC0-02EE-4B17-AD30-10D5E52565A7.jpeg
    59,2 KB · Visninger: 67
Signerer den! Veldig treigt til tider. Sovner, og når jeg våkner hender det at det har skrudd seg av :bored: Noen gang piper det ikke heller tror jeg, mistenker nesten det er defekt. Men er utpreget B-menneske, så mulig jeg bare dupper av og ikke hører pipinga :p

Hehe jeg var redd for å sovne med min i kjeften, men termometeret jeg har fra easy@home lagrer siste måling. Så når jeg slår den på igjen, står forrige måling der før den nullstiller seg og jeg kan tempe på nytt. Har kommet til nytte et par ganger :hilarious:

Hehe jeg var redd for å sovne med min i kjeften, men termometeret jeg har fra easy@home lagrer siste måling. Så når jeg slår den på igjen, står forrige måling der før den nullstiller seg og jeg kan tempe på nytt. Har kommet til nytte et par ganger :hilarious:
Samme gjør min :p veldig greit

Flere som er sikre på eggløsning men få stiplet linje i FF uansett? o_O

Kan det være at den har litt lite informasjon? Det har hendt jeg har fått stiplet linje og så har den enten blitt hel eller el har flyttet seg en eller to dager når det har kommet nok målinger.

Flere som er sikre på eggløsning men få stiplet linje i FF uansett? o_O
Ja jeg fikk det, helt til jeg la inn at testene var positive og negative. Da endret den seg til en fast linjen:) i starten sa den el på cd 19, noe jeg ikke var enig i, men etter jeg la inn tempen i flere dager endret den seg til cd 20, noe jeg er enig i:D
upload_2021-2-15_10-13-5.jpeg

Fant ut av det nå! Var bare at FF mente det var usikker EL når jeg hadde lagt inn "Watery" på utflod i går (3dager etter EL).. tok det bort å da var linjen fast igjen. :D Testet etter EL og har alltid veldig klare tegn på EL så er helt sikker på når det var. Men takk for svar :p

Back
Topp