Vi som temper

Litt blåst på det her, gøy å prøve ut! :happy:
Ja, er jo litt å sette seg inn i! Jeg leste en del artikler på Fertility friend i starten- står mye lurt der! Eller man kan scrolle gjennom tusenvis av sider her hvis man har tid&lyst til det da:) Masse lykke til:joyful:

Første gang jeg prøver ut temping, og foreløpig går det bare nedover :hilarious::p
upload_2021-2-4_11-14-2.jpeg

Disse er tatt før og etter jeg la inn at utfloden var som eggehvite. Det var den da jeg sto opp ... Betyr det nå at det er usikkert om el var da den sier den var?

AFB2CB3B-8393-41B7-9BC3-64EE28CA7CE3.jpeg
9BB28380-911F-42D7-A31C-AD2F95241F22.jpeg

Vedlegg

• 67F01E1A-6161-4BE6-A43B-034188809B04.jpeg
    67F01E1A-6161-4BE6-A43B-034188809B04.jpeg
    53,5 KB · Visninger: 67
Disse er tatt før og etter jeg la inn at utfloden var som eggehvite. Det var den da jeg sto opp ... Betyr det nå at det er usikkert om el var da den sier den var?

Vis vedlegget 347877 Vis vedlegget 347879
Ja, fordi eggehvite pleier å stoppe etter el er ferdig:) Tempen skal stige minst 0,2 grader over gjennomsnittet av de siste seks dagene for å kunne bekrefte at el har vært, så siden de siste seks tempene dine før det som kanskje er el-dagen er høye, blir FF forvirret;) Tester du etter EL også? Lite annet å gjøre enn vente å se hva som skjer med tempen og utfloden fremover evt:wacky:

Ja, fordi eggehvite pleier å stoppe etter el er ferdig:) Tempen skal stige minst 0,2 grader over gjennomsnittet av de siste seks dagene for å kunne bekrefte at el har vært, så siden de siste seks tempene dine før det som kanskje er el-dagen er høye, blir FF forvirret;) Tester du etter EL også? Lite annet å gjøre enn vente å se hva som skjer med tempen og utfloden fremover evt:wacky:

Nei, jeg temper bare, så da får jeg se ... Har en del smerter i magen nå, og tegn på at noe er i gjære. Rosa utflod/slim. Sprry tmi, men har inntrykk av at vi er ganske frittalende her inne :D Rart det der hvor spennende det er å våkne om morgenen nå for å sjekke tempen :hilarious:

Nei, jeg temper bare, så da får jeg se ... Har en del smerter i magen nå, og tegn på at noe er i gjære. Rosa utflod/slim. Sprry tmi, men har inntrykk av at vi er ganske frittalende her inne :D Rart det der hvor spennende det er å våkne om morgenen nå for å sjekke tempen :hilarious:
Ja, her kan beskrive alt i detalj- null stress! :joyful: Jepp- bare fortsett å tempe, så kanskje el ikke har vært enda men er på vei snart! :)

Har dere jevnt over ganske like grafer for hver syklus, eller kan det variere veldig?

Blir spennende å se om tempen fortsetter å stige. Ut fra symptomer og livmortappen, så var el i går :nailbiting: krysser fingrene :smiley-angelic001

Vedlegg

• 5B47E257-9234-4218-AC55-3DD433E2A85F.jpeg
    5B47E257-9234-4218-AC55-3DD433E2A85F.jpeg
    57,7 KB · Visninger: 80
Dette er sikkert teit spørsmål men prøver likevel.

Min andre syklus med temping
Sist syklus var så "riktig" utifra hva jeg hadde lest meg til. Lav før EL og høyere etter EL helt fram til mens, da fikk jeg en stor dropp.. men denne gangen oppfører den seg ulikt.

Er kun på CD7. Er kanskje normalt at den er litt "høyere" nå..? Og får en dropp kanskje rett før EL før den hopper endel opp igjen?

Sammenligner forrige og denne syklus på bildet.

Vedlegg

• Screenshot_20210209-073119_FF App.jpg
    Screenshot_20210209-073119_FF App.jpg
    26,5 KB · Visninger: 75
Dette er sikkert teit spørsmål men prøver likevel.

Min andre syklus med temping
Sist syklus var så "riktig" utifra hva jeg hadde lest meg til. Lav før EL og høyere etter EL helt fram til mens, da fikk jeg en stor dropp.. men denne gangen oppfører den seg ulikt.

Er kun på CD7. Er kanskje normalt at den er litt "høyere" nå..? Og får en dropp kanskje rett før EL før den hopper endel opp igjen?

Sammenligner forrige og denne syklus på bildet.
Det har ikke noe å si hvor tempen ligger før el, eller om det spretter opp og ned:) Det eneste er at tempen må stige minst 0.2 grader og forbli høy etter el, som dermed bekrefter at el har vært:) Tempen dropper heller ikke alltid før el- den kan like godt være høy, for så å bli enda høyere etter el altså:joyful:

Blir spennende å se om tempen stiger i takt med EL- testene :rolleyes: Første syklus med temping, så litt spennende å følge med på:D
upload_2021-2-9_9-39-53.jpeg

upload_2021-2-9_9-40-20.jpeg

Det har ikke noe å si hvor tempen ligger før el, eller om det spretter opp og ned:) Det eneste er at tempen må stige minst 0.2 grader og forbli høy etter el, som dermed bekrefter at el har vært:) Tempen dropper heller ikke alltid før el- den kan like godt være høy, for så å bli enda høyere etter el altså:joyful:

Tusen takk for et godt og forklarende svar :Heartpink
Merker jeg er fersk på dette selv om jeg har gjort det over en mnd :love2

Blir spennende å se framover.
Gjør det til samme tid, før jeg står opp. Vet jeg er ekstra sliten for tiden, har tenkt at kanskje det kan spille inn , men vet ikke.. spennende er det i allefall. Man blir kjent med kroppen sin på en helt unik måte :Heartred

Tusen takk for et godt og forklarende svar :Heartpink
Merker jeg er fersk på dette selv om jeg har gjort det over en mnd :love2

Blir spennende å se framover.
Gjør det til samme tid, før jeg står opp. Vet jeg er ekstra sliten for tiden, har tenkt at kanskje det kan spille inn , men vet ikke.. spennende er det i allefall. Man blir kjent med kroppen sin på en helt unik måte :Heartred
DA7C902B-A023-4DF0-A532-FE6789081A02.jpeg
64EF36B8-AA96-423C-8862-1D945590184F.jpeg

Her ser du forrige syklus’ graf, og denne syklusen foreløpig:) Jeg startet å tempe for første gang i sommer, og det er veldig fascinerende! Har ikke tempet når jeg har blitt gravid med de fem barna mine, så vet ikke hvordan min gravid graf ser ut, men det har iaf vært mye variasjon de mndene jeg har prøvd nå:rolleyes:

Back
Topp