Vi som temper

9 dpo idag, og hadde bittelitt blod på papiret 7 og 8 dpo. Veldig lite, og virket som om det har stoppet opp nå. Har egentlig ingen andre symptomer, men håper det var en festeblødning ♥️

Vedlegg

• s_Qu00Y8.png
    s_Qu00Y8.png
    210,4 KB · Visninger: 94
Til dere som tar el tester ved siden av tempingen, hvor lenge etter positiv el test fikk dere temperatur stigning (hvor dere klart og tydlig så at el hadde vært) ?:)

Vis vedlegget 348197 Vis vedlegget 348198

Her ser du forrige syklus’ graf, og denne syklusen foreløpig:) Jeg startet å tempe for første gang i sommer, og det er veldig fascinerende! Har ikke tempet når jeg har blitt gravid med de fem barna mine, så vet ikke hvordan min gravid graf ser ut, men det har iaf vært mye variasjon de mndene jeg har prøvd nå:rolleyes:

Ja veldig fascinerende :)
Ble forøvrig litt oppgitt i dag. Plutselig viser FF bare 16 dager på kartet og ikke alle mine normale 29 dager... vet ikke om det betyr noe. Temp fremdeles høyere enn normalt "før EL". .. antar EL ca dag 14 som normalt men..

Vet ikke om det har noe å si for søvnen , men tre siste nettene har jeg endelig sovet så lenge jeg har behov for igjen. Etter dette temp ble høyere... om basal temp avhenger av søvnkvalitet og lengde også.. ikke vet jeg :) måler samme tidspunkt hver dag i allefall og før jeg står opp.
Får bare følge med videre. :)

Spennende verktøy om ikke annet, selv om denne pp ikke like "etter boka" som sist.

Vedlegg

• Screenshot_20210210-072138_FF App.jpg
    Screenshot_20210210-072138_FF App.jpg
    22,2 KB · Visninger: 69
Til dere som tar el tester ved siden av tempingen, hvor lenge etter positiv el test fikk dere temperatur stigning (hvor dere klart og tydlig så at el hadde vært) ?:)
Jeg har fått tempstigning dagen etter positiv ELtest (som indikerer at el var samme dag som positiv test), og andre ganger tempstigning to dager etter positiv test (som indikerer at el er dagen etter positiv test). Tror det er flere variasjoner her:)

Ja veldig fascinerende :)
Ble forøvrig litt oppgitt i dag. Plutselig viser FF bare 16 dager på kartet og ikke alle mine normale 29 dager... vet ikke om det betyr noe. Temp fremdeles høyere enn normalt "før EL". .. antar EL ca dag 14 som normalt men..

Vet ikke om det har noe å si for søvnen , men tre siste nettene har jeg endelig sovet så lenge jeg har behov for igjen. Etter dette temp ble høyere... om basal temp avhenger av søvnkvalitet og lengde også.. ikke vet jeg :) måler samme tidspunkt hver dag i allefall og før jeg står opp.
Får bare følge med videre. :)

Spennende verktøy om ikke annet, selv om denne pp ikke like "etter boka" som sist.
Har du hatt premium medlemskap og nå har det gått ut? I så fall viser grafen bare noen dager frem istede for å ‘forutse’ fruktbar periode og mens:) Men det har absolutt ikke noe å si!

Tempen kan variere mtp søvn ja- for noen får man høyere for andre lavere temp ved avbrutt søvn. Men det skal være fult mulig å se et dramatisk temp-skifte etter el har vært uansett, så bare fortsett å tempe:) Man skal heller ikke se på hver enkelt temp, men en trend, altså helheten:) Tempingen før el har virkelig ingentinh og si/er ikke en indikator på noe som helst, annet enn å kunne være med å bekrefte el etter tempstigning, så man trenger ikke ‘tyde’ tempene i denne fasen:joyful: Håper el kommer snart som du forventer, og at det er gullegget denne gangen! :Heartred

Jeg har fått tempstigning dagen etter positiv ELtest (som indikerer at el var samme dag som positiv test), og andre ganger tempstigning to dager etter positiv test (som indikerer at el er dagen etter positiv test). Tror det er flere variasjoner her:)
Takk for svar! Fikk nemlig peak på el testene igår, men ikke like høy temp stigning jeg hadde sett for meg:oops: Gikk fra 36.12 i går til 36.25 idag, så det er jo forsåvidt stigning men :p Er helt ny i dette, så mye uvisshet

Takk for svar! Fikk nemlig peak på el testene igår, men ikke like høy temp stigning jeg hadde sett for meg:oops: Gikk fra 36.12 i går til 36.25 idag, så det er jo forsåvidt stigning men :p Er helt ny i dette, så mye uvisshet
Bare hyggelig:) Jeg har hatt såkalt ‘slow rise’ noen ganger også, at tempen stiger gradvis over noen dager istede for et brått hopp, så kan jo være det er det du har evt:) Eller at EL er i dag, og temphoppet kommer imorgen:joyful:

Det går oppover:D:rolleyes:
upload_2021-2-11_8-38-57.jpeg

Håper det er blitt lagt inn nok aksjer, ble dessverre ikke noe i går da vi begge var utrolig slitne. :nailbiting:
Åå som jeg håper på en liten spire :dummy::dummy1:

Her er det lenge siden jeg har vært! Bladde meg tilbake og fant meg selv igjen på side 80 til 95 isj:joyful: vi skal nå prøve på nr. 2 og jeg var så fornøyd med temping sist at vi kjører på med samme. Forrige gang, uten en 3 åring, tempet jeg vaginalt, men nå blir det i munn ettersom jeg sovner igjen.

Starter nok med aksjer til helgen, men El er ventet alt mellom cd 14 til CD 18, litt uregelmessig syklus etter pille slutt. Blir spennede fremover :)

Vedlegg

• Screenshot_20210211-084718.png
    Screenshot_20210211-084718.png
    76,6 KB · Visninger: 80
C4C3839C-EF19-4E6C-AC26-EBEFB6717822.jpeg
Kjenner meg veldig spent for denne pp’en ...

Så spennende! :woot: også dipp på 6 dpo da! Når tenker du å teste? :)

I morgen, kanskje? Testet i morges, men det var ikke noe der. Gransket lenge, men til slutt gikk øynene i kryss :wacky: Best å kaste den da før man hallusinerer :hilarious::hilarious:

Bare meg og mine spørsmål igjen:shy:
Fikk kryss i ff idag, men hvorfor kommer ikke dpo tallene opp i charten?:bored:
Er ikke helt enig med ff heller, den mener el var CD 19 og at jeg er 3dpo. Jeg fikk positiv el test med peak CD19, men da er vel ikke el før 12-36 timer etterpå? Altså CD20. Både Premom og Flo sier 2 dpo, og ikke 3 som ff

upload_2021-2-12_5-41-40.jpeg

upload_2021-2-12_5-41-50.jpeg

upload_2021-2-12_5-42-6.jpeg

Bare meg og mine spørsmål igjen:shy:
Fikk kryss i ff idag, men hvorfor kommer ikke dpo tallene opp i charten?:bored:
Er ikke helt enig med ff heller, den mener el var CD 19 og at jeg er 3dpo. Jeg fikk positiv el test med peak CD19, men da er vel ikke el før 12-36 timer etterpå? Altså CD20. Både Premom og Flo sier 2 dpo, og ikke 3 som ff

Vis vedlegget 348408
Vis vedlegget 348409
Vis vedlegget 348410

Prøvd å legge inn el testene? Hvis du setter + på CD 19 og 20, og - på CD 21, så vil den nok flytte krysset ditt;) ser at FF er usikker på krysset

152696C7-3E09-4FF7-A695-BABEBBC55DA2.png
Utifra grafen som viser temp og EL test, og om tempen min er høy i morgen og overimårra, samt at el testene holder seg lave. Vil det da si at jeg hadde el i går?
Har hatt temp på 36,4 og 36,5 helt siden CD3. Foruten om en dag, men da våknet jeg av mareritt søkksvett og det var en time senere enn jeg vanligvis temper, hadde glemt å sette alarm på, da jeg vanligvis temper når mannen sin alarm går om mårran, men han hadde ikke alarm på denne dagen, da han hadde fri.
Nå i dag var tempen på 36,7. el testene var svak i går og i dag. Hadde el slim i går og to dager før det. Samt veldig el smerter på venstre side i går ettermiddag.

Hmm, min lutealfase er 9 dager, ikl er 10dpo og idag er jeg 11dpo.
Blir spennende å følge videre, håper ikke dette er en ny kjemisk..

Vedlegg

• 20210212_120751.jpg
    20210212_120751.jpg
    18,2 KB · Visninger: 70
  • Screenshot_20210212-144230_FF App.jpg
    Screenshot_20210212-144230_FF App.jpg
    55,8 KB · Visninger: 79
Hmm, gjorde det nå men neste som forandret seg var ar krysset ikke var stiplete lenger o_O
Vis vedlegget 348412
Vis vedlegget 348413

Hmmm, min forandra seg på det jeg mente var 3 DPO. På min 2 DPO, ment FF at EL fant sted lørdag, jeg mente søndag. Men da jeg la inn tempen på det jeg mente var 3 DPO, så flytte FF EL til søndag, som jeg mente den var ut fra EL tester. Så kanskje den bare trenger en temp til? Ellers har EL funnet sted den andre dagen du fikk positiv test da?:dontknow

Back
Topp