Vi som temper

takk for svar. Ja har vært tydeligere å se el når jeg har tempet tidligere. Så enten veldig sen eller ingen el denne mnd kanskje o_O håper også den ee rundt hjørnet. :)
Jepp, kroppen kan jo plutselig overraske med en veldig annerledes syklus innimellom:rolleyes: Lykke til!

Positiv eggløsningstest på lørdag. Har temperaturen steget nok til at eggløsning kan ha vært igår?

Vedlegg

• s_cZQQ93.png
    s_cZQQ93.png
    195,9 KB · Visninger: 93
Positiv eggløsningstest på lørdag. Har temperaturen steget nok til at eggløsning kan ha vært igår?
Ja det kan se ut som du har hatt el 31. jan dersom tempen er enda høyere i mårra :) i overimårra får du krysset på 31 dersom tempen er høy i mårra og overimårra

Nybegynner spørsmål: Er det vanlig med dropp på cd8? Droppet er vel på 0,27°.
Forventer jo ikke el før et sted mellom cd12 og cd18. Hadde plutselig veldig lang syklus forrige pp, så aner egentlig ikke når el kommer denne måneden. Stresser med om vi plutselig bør legge inn aksjer i kveld :wacky:

Vedlegg

• 6567C130-9E61-4AA0-81F4-57A461822D9B.jpeg
    6567C130-9E61-4AA0-81F4-57A461822D9B.jpeg
    36,8 KB · Visninger: 76
Forventer jo ikke el før et sted mellom cd12 og cd18. Hadde plutselig veldig lang syklus forrige pp, så aner egentlig ikke når el kommer denne måneden. Stresser med om vi plutselig bør legge inn aksjer i kveld :wacky:
Samma med meg i dag

Tempdrop har ikke noe å si- tempen kan være varierende hele folikkelfasen frem til el, og det er heller ikke alle som for lavere temp ved el:) Det eneste sikre tegnet på at el har vært er at tempen stiger minst 0,3 grader høyere enn gjennomsnittet av de siste seks dagene, og forblir høy i minst tre dager:)

Tempdrop har ikke noe å si- tempen kan være varierende hele folikkelfasen frem til el, og det er heller ikke alle som for lavere temp ved el:) Det eneste sikre tegnet på at el har vært er at tempen stiger minst 0,3 grader høyere enn gjennomsnittet av de siste seks dagene, og forblir høy i minst tre dager:)
Takk for svar! :D Ja, jeg har i det minste forstått det med stigning :pompus: Da regner jeg med at dette var en uskyldig dropp, og at tempen vil variere litt frem til en potensiell el til forventet tid :)

Takk for svar! :D Ja, jeg har i det minste forstått det med stigning :pompus: Da regner jeg med at dette var en uskyldig dropp, og at tempen vil variere litt frem til en potensiell el til forventet tid :)
Uansett lurt å legge inn aksjer regelmessig hele veien for sikkerhetsskyld (hvis man vil&orker da selvsagt):) Iblant kan jo el komme tidligere/senere enn man tror, så greit å ikke gå glipp av sjansen:joyful:

Sånn ser en vanlig graf ut for meg :) tempen kan fort sprette både ene og andre veien

757D240A-6D50-4BE9-82B6-D2C8CA146746.jpeg

Min første ordentlige mnd med temping. Utrolig skuffende i dag tidlig, med dropp, det må jeg få lov til å si.... men samtidig svært interessant å i enda større grad få mulighet til å bli kjent med kroppen sin på denne måten.

Er i PP3, voksen jente på snart 37, så er kanskje ikke annet å forvente enn at det kan ta tid denne gangen..

Men da i allefall spennende å tempe og sånn sett forstå kroppen ennå litt bedre. Mensen har ikke kommet ennå, men utifra temp forstår jeg at den kommer snart ;)

REDIGERT:

Tok temp 45 min før normalt i dag tidlig .. fikk 36.4 .. og det er stor dropp for meg. Ble skikkelig skuffet og la meg til å sove litt igjen... våknet og tempet igjen før jeg stod opp, da 30 min etter vanlig tid jeg bruker tempe. 36.6 / 36.7 (prøvde to ganger etter hverandre) :smiley-ashamed008:gen113
Antar det er tempdroppen jeg bør forholde meg til?!... får bare vente å se...

Vedlegg

• Screenshot_20210203-090455_FF App.jpg
    Screenshot_20210203-090455_FF App.jpg
    71,4 KB · Visninger: 83
Last edited:
Min første ordentlige mnd med temping. Utrolig skuffende i dag tidlig, med dropp, det må jeg få lov til å si.... men samtidig svært interessant å i enda større grad få mulighet til å bli kjent med kroppen sin på denne måten.

Er i PP3, voksen jente på snart 37, så er kanskje ikke annet å forvente enn at det kan ta tid denne gangen..

Men da i allefall spennende å tempe og sånn sett forstå kroppen ennå litt bedre. Mensen har ikke kommet ennå, men utifra temp forstår jeg at den kommer snart ;)

REDIGERT:

Tok temp 45 min før normalt i dag tidlig .. fikk 36.4 .. og det er stor dropp for meg. Ble skikkelig skuffet og la meg til å sove litt igjen... våknet og tempet igjen før jeg stod opp, da 30 min etter vanlig tid jeg bruker tempe. 36.6 / 36.7 (prøvde to ganger etter hverandre) :smiley-ashamed008:gen113
Antar det er tempdroppen jeg bør forholde meg til?!... får bare vente å se...
Vanskelig å si, men når jeg har fått sånn tempdropp har TR vært i anmarsj iaf:( Men håpet er aldri ute før TR er her da!:joyful:

TR kom som forventet noen timer etter temp dipp :(
Frustrerende, men imponerende hvordan kroppen vår er skrudd sammen :happy090
Huff- det var synd:Heartred Men ja, enig i at det er ganske imponerende greier! Og jeg synes det har vært litt deilig med en forvarsel på TR selv om hjertet synker idét man får en lav temp ;)

Back
Topp