Nei - hvor er det at det står?Prøvd add/remove cross hairs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei - hvor er det at det står?Prøvd add/remove cross hairs?
Vet ikke for FF men i min app kan jeg enkelt velge ovulation på bestemte datoerNei - hvor er det at det står?
Aha! Det står at man kan det i FF og, men klarer ikke å skjønne hvordanVet ikke for FF men i min app kan jeg enkelt velge ovulation på bestemte datoer
Aha! Det står at man kan det i FF og, men klarer ikke å skjønne hvordan
11 dpo
Temperatur i dag hadde sunket litt igjen..ned til 36.7° fra 36.9° i går...tar samme tidspunkt og hadde sovet ca like lenge. Så en ny, liten "dropp" i dag sånn sett, men godt over linja så er vel fremdeles med i "gamet" denne syklusen?! ... normalt at det kan gå sånn opp og ned ?...
Eggløsning på gang ser det ut til, men det var en himla dipp?
Tok tempen klokken 05 istedenfor 06:30 idag, da jeg våknet av meg selv. Men det skal vel ikke ga så mye å si?
Min går også litt opp og ned (skikkelig sikk-sakk) men mener å ha lest at man ikke skal se på en og en temperatur, men helheten. Altså er du jo fortsatt over den røde linja, med høyere gjennomsnitt-temp enn før EL Så jeg vil si sjansen er der fortsatt
Så lenge tempen er over coverline, kan den gå opp og ned både om man er gravid eller ikke Du kan evt se på ‘charts like mine’? Der ser du andre som har hatt lignende graf som deg- og om de da var gravide eller ikke Lykke til!12 dpo.. kan man være gravid til tross for "lave" temper, så lenge den er stabil over coverline?
Og kan andre forhold rundt meg påvirke temperatur?
Føler meg pessimist men har lyst å være optimist.
Har kun en test liggende, er i karantene og får ikke kjøpt flere tester på over en uke , så tenker å ikke svi av denne med en gang.. men spennende og greit å ta temp i allefall
Kan du legge ut bilde?Der er sånn at tempen skal være høyere i 3dager for at det skal være eggløsning? Tempoet forrige syklus og da steg den 0,5 like etter pos el test og holdt seg sånn til mens. Denne måneden steg den noen dager etter pos el test, men ned igjen dagen etter, også en uke senere hadde jeg el smerter og så steg den dagen etter men nå sank den ned igjen etter en dag. Har jeg ikke hatt eggløsning på noen av de tidspunktene i og med den ikke blir oppe? Eller hva er greia med kroppen
Har ikke ført inn i app og graf, men det skal jeg gjøre så blir det lettere å se.Kan du legge ut bilde?
Kan du legge ut bilde?
Man kan få positiv el-test ved at egget forsøker å slippe, men ikke klarte det, så prøver kroppen igjen litt senere igjen Håper el er rett rundt hjørnet!Så var det cd 11, 12 der var det pos el test + el slim. Også cd17 var det el smerter.
Man kan få positiv el-test ved at egget forsøker å slippe, men ikke klarte det, så prøver kroppen igjen litt senere igjen Håper el er rett rundt hjørnet!