Vi som temper

Aha! Det står at man kan det i FF og, men klarer ikke å skjønne hvordan :banghead:

Gå inn på settings - detector/override settings - velg OPK/monitor istedet for advanced :gen014 da bruker appen eltestene du registrerer som grunnlag for å sette EL istedet for temp. :happy:

Last edited:
11 dpo

Temperatur i dag hadde sunket litt igjen..ned til 36.7° fra 36.9° i går...tar samme tidspunkt og hadde sovet ca like lenge. Så en ny, liten "dropp" i dag sånn sett, men godt over linja så er vel fremdeles med i "gamet" denne syklusen?! ... normalt at det kan gå sånn opp og ned ?...

Vedlegg

• Screenshot_20210130-072526_FF App.jpg
    Screenshot_20210130-072526_FF App.jpg
    22,9 KB · Visninger: 88
11 dpo

Temperatur i dag hadde sunket litt igjen..ned til 36.7° fra 36.9° i går...tar samme tidspunkt og hadde sovet ca like lenge. Så en ny, liten "dropp" i dag sånn sett, men godt over linja så er vel fremdeles med i "gamet" denne syklusen?! ... normalt at det kan gå sånn opp og ned ?...

Min går også litt opp og ned (skikkelig sikk-sakk) men mener å ha lest at man ikke skal se på en og en temperatur, men helheten. Altså er du jo fortsatt over den røde linja, med høyere gjennomsnitt-temp enn før EL :happy: Så jeg vil si sjansen er der fortsatt :happy:

Eggløsning på gang ser det ut til, men det var en himla dipp?

Tok tempen klokken 05 istedenfor 06:30 idag, da jeg våknet av meg selv. Men det skal vel ikke ga så mye å si?

Vedlegg

• s_UydC8g.png
    s_UydC8g.png
    178,8 KB · Visninger: 90
Eggløsning på gang ser det ut til, men det var en himla dipp?

Tok tempen klokken 05 istedenfor 06:30 idag, da jeg våknet av meg selv. Men det skal vel ikke ga så mye å si?

Det var en ganske stor dipp, ja! Men tror ikke det er verken negativt eller positivt :) Pleier å være på -0,3 ca her på EL. Men det er jo ikke så stor variasjon hos deg heller om du ser på tempen for 2-3 dager siden? Ser ut som den var litt ekstra høy i går bare :)

Min går også litt opp og ned (skikkelig sikk-sakk) men mener å ha lest at man ikke skal se på en og en temperatur, men helheten. Altså er du jo fortsatt over den røde linja, med høyere gjennomsnitt-temp enn før EL :happy: Så jeg vil si sjansen er der fortsatt :happy:

Takk

Unormalt mye utflod og støl nederst i magen så prøver å se det som positive tegn.

Skal sies at vi er i en unntakstilstand i heimen akkurat nå. Der min mann er covid positiv og vi bor i hver vår etasje, jeg sover på barnerommet og dagen er ganske annerledes enn normalt. Ikke mye fysisk stressa , men litt psykisk og urolig søvn. Kan vel kanskje påvirke temp litt det også kanskje? Vet ikke...

Tiden vil vise ❤❤❤❤

12 dpo.. kan man være gravid til tross for "lave" temper, så lenge den er stabil over coverline?
Og kan andre forhold rundt meg påvirke temperatur?

Føler meg pessimist men har lyst å være optimist.
Har kun en test liggende, er i karantene og får ikke kjøpt flere tester på over en uke , så tenker å ikke svi av denne med en gang.. men spennende og greit å ta temp i allefall

Vedlegg

• Screenshot_20210131-094331_FF App.jpg
    Screenshot_20210131-094331_FF App.jpg
    23 KB · Visninger: 87
12 dpo.. kan man være gravid til tross for "lave" temper, så lenge den er stabil over coverline?
Og kan andre forhold rundt meg påvirke temperatur?

Føler meg pessimist men har lyst å være optimist.
Har kun en test liggende, er i karantene og får ikke kjøpt flere tester på over en uke , så tenker å ikke svi av denne med en gang.. men spennende og greit å ta temp i allefall
Så lenge tempen er over coverline, kan den gå opp og ned både om man er gravid eller ikke:) Du kan evt se på ‘charts like mine’? Der ser du andre som har hatt lignende graf som deg- og om de da var gravide eller ikke:) Lykke til! :joyful:

66B128F6-CBC7-4892-8532-AF6FAAA3C326.png
Der er sånn at tempen skal være høyere i 3dager for at det skal være eggløsning? Tempoet forrige syklus og da steg den 0,5 like etter pos el test og holdt seg sånn til mens. Denne måneden steg den noen dager etter pos el test, men ned igjen dagen etter, også en uke senere hadde jeg el smerter og så steg den dagen etter men nå sank den ned igjen etter en dag. Har jeg ikke hatt eggløsning på noen av de tidspunktene i og med den ikke blir oppe? Eller hva er greia med kroppen ‍♀️

Last edited:
Der er sånn at tempen skal være høyere i 3dager for at det skal være eggløsning? Tempoet forrige syklus og da steg den 0,5 like etter pos el test og holdt seg sånn til mens. Denne måneden steg den noen dager etter pos el test, men ned igjen dagen etter, også en uke senere hadde jeg el smerter og så steg den dagen etter men nå sank den ned igjen etter en dag. Har jeg ikke hatt eggløsning på noen av de tidspunktene i og med den ikke blir oppe? Eller hva er greia med kroppen ‍♀️
Kan du legge ut bilde?

Skikkelig dip idag, 6 dpo. Og kvalm, uggen, magesmerter og hormonell

Vedlegg

• Screenshot_20210131_065833_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210131_065833_com.period.tracker.lite.jpg
    26,5 KB · Visninger: 79
Ser ikke ut som du har hatt el nei:( Da skal det være et tydelig temp-skifte. Så du får nesten fortsette å tempe og legge inn aksjer regelmessig! :joyful:

Man kan få positiv el-test ved at egget forsøker å slippe, men ikke klarte det, så prøver kroppen igjen litt senere igjen:) Håper el er rett rundt hjørnet! :joyful:

takk for svar. Ja har vært tydeligere å se el når jeg har tempet tidligere. Så enten veldig sen eller ingen el denne mnd kanskje o_O håper også den ee rundt hjørnet. :)

Back
Topp