Haha! Det er jeg som våkner til ulik tid hver dag og da kommer det trekant når ikke jeg måler på samme tid hver dagHva er alle de trekantene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Det er jeg som våkner til ulik tid hver dag og da kommer det trekant når ikke jeg måler på samme tid hver dagHva er alle de trekantene?
Haha! Det er jeg som våkner til ulik tid hver dag og da kommer det trekant når ikke jeg måler på samme tid hver dager så vansklig for noen ganger er jeg våken 6 andre ganger 8 så alt fra mellom der
men jeg har fått fatt på el selvom
![]()

skjønner lite jeg nå. Har jeg hatt el tror dere?FF tror du har hatt EL CD21, men det er lite informasjon eller motsigende informasjon som gjør at den ikke er helt sikker
Om du har hatt el ser det nesten ut som det var på CD 30 for meg. Har du hatt noe tegn til ene eller andre?
Hvilket termometer? Make Sure eller Babyplan? Eller anbefaler dere et anna?
Tenkte å begynne å tempe![]()
Om du har hatt el ser det nesten ut som det var på CD 30 for meg. Har du hatt noe tegn til ene eller andre?
Takk for svar! Det er nyttig infoAnbefaler ikke make sure da det ikke er lys på displayet. Vanskelig å se temperaturen når det er mørkt på soverommet. Ellers funker den fint da![]()
Hvilket termometer? Make Sure eller Babyplan? Eller anbefaler dere et anna?
Tenkte å begynne å tempe![]()

er så tidlig i syklusen at jeg tror det skal gå fint å bytte termometer.Tusen takk! Hvor tidlig i syklusen bør man begynne å tempe?Jeg har brukt Make Sure, og det har fungert helt greit. Men som noen sier her så er det litt kjett at det ikke er lys på displayet. I tillegg lagrer det ikke tidligere temperaturer. For meg som er halvt i koma om morgenen så er det veldig vanskelig å huske hvilke tall som stod
Har nå kjøpt Babyplan som har både lys og minne. Har bare glemt å bruke det nåer så tidlig i syklusen at jeg tror det skal gå fint å bytte termometer.
Man må ha minimum 3 dager med temp før EL, men ville begynt rett etter mensen, eller ca en uke før forventet ELTusen takk! Hvor tidlig i syklusen bør man begynne å tempe?
Tusen takk! Hvor tidlig i syklusen bør man begynne å tempe?
For du har lagt inn watery på utflodHvorfor har FF blitt usikker på når El var? Den har vært sikker helt frem til nå
Vis vedlegget 325660
For du har lagt inn watery på utflod![]()