Hvor mange dager før TR synker temperaturen deres? Synker den gradvis eller boom ned?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dager før TR synker temperaturen deres? Synker den gradvis eller boom ned?
Min synker kraftig en dag (rett over eller under coverline), og da pleier jeg å få TR dagen etter.
Har hatt en litt rar kurve denne PP, og veldig ømme bryster. Har testet bare negative tidligtester så langt, så vet ikke helt om jeg har trua på noen spire. Men det hadde vært hyggelig da
Hvorfor tror dere jeg har stiplet kryss? På grunn av det store temp-fallet 6 DPO?
Fordi du har registrert watery å det skal man bare være under el tydeligvis så om du tar vekk det så er nok krysset tilbake virker lovende detteHar hatt en litt rar kurve denne PP, og veldig ømme bryster. Har testet bare negative tidligtester så langt, så vet ikke helt om jeg har trua på noen spire. Men det hadde vært hyggelig da
Hvorfor tror dere jeg har stiplet kryss? På grunn av det store temp-fallet 6 DPO?
Hmm, jøss se der ja! Blir spennende å se om noen dager, håper den holder seg høy
Kan den være stiplet fordi du har registrert Watery de dagene med en dipp også? De to tingene sammen skaper ofte litt forvirring for FF har jeg skjønt
Fordi du har registrert watery å det skal man bare være under el tydeligvis så om du tar vekk det så er nok krysset tilbake virker lovende dette