Vi som temper

Positiv EL test pluss maks på eveline sin på onsdag. Tempen var høyere i går og EL testene var lave i går?

Premom ga plutselig peak på onsdagens test etter lav i går. Og endret seg brått til EL i går.

Men den høye droppe der likte jeg ikke, hadde trodd den skulle øke :arghh::arghh:

Ser at du ikke har tempet til vanlig tid.. har du tempet veldig mye tidligere/senere?

Dere som temper kan dere hjelpe meg litt;

CD 12; 36.51 ( tid; 07.00)
Cd 13; 36.62 ( tid;07.00)
Cd 14; 36.69 ( tid; 06.30)
Cd 15; 36.51 ( tid; 04.55)
Cd 16; 36.62 ( tid; 07.10 )
Cd 17; 36.66 ( tid; 07.10
I dag Cd 18; 36.52 ( tid 07.10)

Kan det være at det har vært EL men pga testing mitt på natta og dårlig søvn på cd 15 at den ikke har registrert seg?

Du har nok ikke hatt EL enda.

Positiv EL test pluss maks på eveline sin på onsdag. Tempen var høyere i går og EL testene var lave i går?

Premom ga plutselig peak på onsdagens test etter lav i går. Og endret seg brått til EL i går.

Men den høye droppe der likte jeg ikke, hadde trodd den skulle øke :arghh::arghh:

Kanskje egget droppet idag! :) jeg pleier å få et bratt dropp dagen på EL.

Ser at du ikke har tempet til vanlig tid.. har du tempet veldig mye tidligere/senere?
Rett i underkant av en time bare :banghead: men guttungen på 4 kom å vekka meg da, så tenkte det var greiest å Tempe med en gang og ikke halv sove igjen... Så spent på i morgen for sover alltid dårlig natt til lørdag og våkner gjerne midt på nattan uten å få sove :arghh:

Kanskje egget droppet idag! :) jeg pleier å få et bratt dropp dagen på EL.
Håper virkerlig det, trodde kansje den ville øke etter at den økte litt i går:arghh:. Men spent på i morgen for våkner alltid natt te lørdag og ikke få sove mer.. Så i kveld skal jeg legge meg seint så jeg kansje sover til tidlig i morgen :nailbiting:

Håper virkerlig det, trodde kansje den ville øke etter at den økte litt i går:arghh:. Men spent på i morgen for våkner alltid natt te lørdag og ikke få sove mer.. Så i kveld skal jeg legge meg seint så jeg kansje sover til tidlig i morgen :nailbiting:

I feel you! Fikk jo også en nedgang der jeg egentlig ikke forventa å få det. Men den steg heldigvis litt (ikke mye altså...) i dag. Kanskje du har EL i dag? :D

og temping på helg gruer jeg meg alltid til også! Det er alltid noe tull med sovinga mi i helgene. Kjipt at det skulle bli helg akkurat nå som det er aller mest spennende med temperaturen!

I feel you! Fikk jo også en nedgang der jeg egentlig ikke forventa å få det. Men den steg heldigvis litt (ikke mye altså...) i dag. Kanskje du har EL i dag? :D

og temping på helg gruer jeg meg alltid til også! Det er alltid noe tull med sovinga mi i helgene. Kjipt at det skulle bli helg akkurat nå som det er aller mest spennende med temperaturen!
Håper virkerlig det, så kjedelig med Maks og peak på onsdag, økt temp torsdag og sinnsyk dropp i dag. Den hadde jeg ikke forventa..

Godt det ikke bare er meg, jeg våkner gjerne midt på natta natt til lørdag og får ikke sove mer.. Hvis ikke kansje jrg sover 1 / 2 times tid igjen... Aldri problemer natt te søndag. Kun lørdag.. Så redd jeg sover dårlig / våkner og tempen er lav i mårra for så å bli høyere fra søndag av for da har jeg kansje gått glipp av en høyere temp lørdag :banghead::banghead:

Kan være el i dag :) det grunnet tempdippen ❤️

Håper virkerlig det. :nailbiting:

Kan jeg forvente at temp øker i morgen eller søndag? :bored:

Sover alltid dårlig natt til lørdag våkner gjerne om natta og ikke får sove så redd det ødelegger :banghead:
Om egget slipper i dag så vil du får tempoøkning i morgen og den vil holde seg høy! Etter tre høye målinger vil krysset komme opp og du er 3 dpo :joyful:

vi satser på det:shy:

E1D91264-E2AD-47A2-AE5B-F832B7F3C487.jpeg Gyn har sendt meg til blodprøvetaking i dag CD 22 for å sjekke eggløsning og progesteron sjekk:) pluss pluss :) ser ut som om jeg har el:)

Om egget slipper i dag så vil du får tempoøkning i morgen og den vil holde seg høy! Etter tre høye målinger vil krysset komme opp og du er 3 dpo :joyful:

vi satser på det:shy:
Håper virkerlig det, håper bare jeg sover godt så tempen blir riktig. Og ikke minst at den øker. Har stått på hele uka og lagt inn aksjer, så nå trenger jeg det krysset :laughing001

Nå er jeg så fortvila, la meg mye seinere i går i håp om å sove frem te minst halv 7 / 7 tia for å få mere eksakt temp som tidligere i uka..

Ja det kunne godt om mini på 4 ikke kom inn 04.33,og gubben faen ikke hadde snorka så jævlig :arghh::banghead:

Tempen blir jo ikke akuratt høyere og det frustrerer meg :arghh:
Vet tempen kan lure så tidlig på morningen men redd for at den ikke vil være noe høyere.. Ser alle har bratt stigning dagen etter EL.. Her ble testen tatt litt over 6 i går på 36.40 og nå sånn rett før 5 tiden var den 36.42 :arghh:

Nå har jeg venta lenge nok siden høye tester på onsdag. Veldig stikkinger og ubehag på onsdag som jeg aldri har :shifty::shifty:

Vil bare gi opp hele greia nå :banghead:
Vi er litt usikkre på om vi skal stoppe prøving etter i dag, men nå vet jeg brått ikke lenger :arghh:
Gitt virkerlig en innsats denne mnd og begynner å bli litt slitne, etter min teori burde egget vært sluppet med mindre kroppen min er herpa :nailbiting:
Redd ting blir for sent her :banghead:

Vedlegg

• Screenshot_20200516_050645.jpg
    Screenshot_20200516_050645.jpg
    50,4 KB · Visninger: 103
AD4E7972-398D-48E4-946B-B9386B98777E.jpeg Fått antydning til strek i går kveld og litt sterkere strek til morningen i dag:shy: kan være skygge også men tempen holder seg på 36,90 tallet:shy: lov å håper ❤️

Spør her også, en tråd full av tempere er kanskje et bedre sted å stille rare spørsmål enn i ikm-gruppen min ;)

063E7E5D-699F-428C-BDAD-C08A48BB0A03.jpeg

Ville dere ignorert dagens temp? Hvis den var tatt på et ujevnt tidspunkt og fått trekant hadde jeg bare ignorert den, men den er tatt til "normal" tid (som det synes på grafen våkner jeg til litt ulike tider og må derfor ta noen av tempene med en klype salt). Men denne ble altså tatt etter alle kunstens regler. Jeg synes den virker alt for usannsynlig lav? Kan man få SÅ stor tempdipp før eggløsning?

Ble liggende en halvtime i sengen og sjekket igjen før jeg stod opp, da hadde den økt til en mer normal 36.6...

Back
Topp