Vi som temper

EC39B21B-18B5-4850-9361-76B16B6BF740.jpeg

Der kom økingen!! :D nå venter jeg bare på at FF skal flytte EL til CD15.
Det er jo det som åpenbart er mest logisk. Skjønner ikke hvorfor den er satt til CD13

Vis vedlegget 326198

Der kom økingen!! :D nå venter jeg bare på at FF skal flytte EL til CD15.
Det er jo det som åpenbart er mest logisk. Skjønner ikke hvorfor den er satt til CD13

Så rart at den ble satt til cd13, selv om det var et tempdropp på cd12 stemmer vel cd15 bedre med tester, slim og økning... Men hurra for tempen i værer uansett da!

Så rart at den ble satt til cd13, selv om det var et tempdropp på cd12 stemmer vel cd15 bedre med tester, slim og økning... Men hurra for tempen i værer uansett da!

Jeg tror det må være på grunn av tempøkingen dagen etter. Men så gikk den jo ned igjen for så å øke enda mer :)
Stemmer ikke overens med tester og andre tegn i det hele tatt.
Har juksa og prøvd å legge inn høy temperatur i morgen, og da flytter den til fast kryss CD15 :)

Jeg tror det må være på grunn av tempøkingen dagen etter. Men så gikk den jo ned igjen for så å øke enda mer :)
Stemmer ikke overens med tester og andre tegn i det hele tatt.
Har juksa og prøvd å legge inn høy temperatur i morgen, og da flytter den til fast kryss CD15 :)

Krysse fingrene for at temp øker i morgen også da! :D

Hva skjer om du tar vekk wet CD 15?? Får du ordentlig kryss da??? Så bra økningen kom ❤️ Da er det bare å vente :) ❤️
Ser jo ut som om du også kunne hatt el CD 12?? Eller er jeg helt på jordet nå? :shy:

Måtte prøve det nå, men nei, det endret ikke noe :)

Etter tempen kan det kanskje se slik ut at EL var på CD12, men de andre tegnene tyder ikke på det. Tror ikke det altså. Håper i alle fall ikke! Haha

Hjelp hjelp hjelp, surra meg inn på FF og greid å endre til et eller annet rart, monitor eller noe sånt?? Og fikk denne rare greia her nå.. Ossen pokker får jeg den tilbake til tidligere i dag?

Den ble brått sånn etter at jeg trykka på et eller annet innpå interpretation? Der lyste det 3 tall i sta men nå 2 tall.

Vedlegg

• Screenshot_20200516_175135_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20200516_175135_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    24,4 KB · Visninger: 94
Hjelp hjelp hjelp, surra meg inn på FF og greid å endre til et eller annet rart, monitor eller noe sånt?? Og fikk denne rare greia her nå.. Ossen pokker får jeg den tilbake til tidligere i dag?

Den ble brått sånn etter at jeg trykka på et eller annet innpå interpretation? Der lyste det 3 tall i sta men nå 2 tall.
Hurra, fikk den tilbake til det den sto på. Greide å trykke på noe monitor eller noe sånt. Hvem innstiling har dere på?

God kveld jenter :-)

Jeg skal begynne å tempe.. lurer på hvor nøye dere er med å få til dette til samme tid på morgenen? Er «løpet kjørt» dersom dere våkner feks en time senere enn planlagt? Ser det anbefales kun 30 min +/- avvik. Og ser det anbefales å tempe bak :bootyshake

I «disse tider» er det litt ujevn døgnrytme på meg men tenker å ta sikte på kl.06:00 hver dag fremover, veldig spent på resultatene og om jeg kommer til å få en fin kurve :love2

God kveld jenter :)

Jeg skal begynne å tempe.. lurer på hvor nøye dere er med å få til dette til samme tid på morgenen? Er «løpet kjørt» dersom dere våkner feks en time senere enn planlagt? Ser det anbefales kun 30 min +/- avvik. Og ser det anbefales å tempe bak :bootyshake

I «disse tider» er det litt ujevn døgnrytme på meg men tenker å ta sikte på kl.06:00 hver dag fremover, veldig spent på resultatene og om jeg kommer til å få en fin kurve :love2

Er viktig å tempe til samme tid ja, løpet er ikke kjørt.. men det er en merkbar forskjell dersom du måler 1 time til/fra. Jeg bruker ofte denne kalkulatoren for å justere dersom jeg bommer på tiden: https://mymonthlycycles.com/bbtadjust.jsp

J
eg temper vaginalt, kan anbefale det:)

God kveld jenter :)

Jeg temper vaginalt, gjør det med en gang jeg våkner, og lever med at jeg må ta de ujevne temptidspunktene med en klype salt. Sånn ser månedens kurve ut hvis jeg utelukker de punktene FF har regnet som usikre pga ujevn tid:
785FD4BD-0486-4958-BE1C-885E05A727F9.jpeg

Søvnen min er verdt mer for meg enn pålitelig tempkurve, men det kan jo hende at jeg endrer mening etter hvert hvis prosjekt baby trekker ut i tid ;)

65890063-B1D0-41C2-B3B9-BE697BA33922.jpeg

Vi er endelig enige, jeg og appen ❤️ 3 dpo i dag. Gratulerer med dagen alle sammen ❤️

Nedtur i går med ikke særlig økt temp, var forbredt på ikke økt i dag. Men våknet opp til denne. Må den bare forsette å stige nå :nailbiting:

Forsatt redd for at jeg våkner opp de neste dagene uten stigning :sorry:
Men denne i dag må tyde på at EL har vært :nailbiting:

Nedtur i går med ikke særlig økt temp, var forbredt på ikke økt i dag. Men våknet opp til denne. Må den bare forsette å stige nå :nailbiting:

Ikke tenk på det bilde, trykka litt fort, haha... Det er jobb dagene mine :laughing001:laughing001

Vedlegg

• Screenshot_20200517_065411.jpg
    Screenshot_20200517_065411.jpg
    56,1 KB · Visninger: 89

Anbefaler å slette denne så du ikke ligger ute med fullt navn:happy:

Back
Topp