Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 326198
Der kom økingen!! nå venter jeg bare på at FF skal flytte EL til CD15.
Det er jo det som åpenbart er mest logisk. Skjønner ikke hvorfor den er satt til CD13
Så rart at den ble satt til cd13, selv om det var et tempdropp på cd12 stemmer vel cd15 bedre med tester, slim og økning... Men hurra for tempen i værer uansett da!
Jeg tror det må være på grunn av tempøkingen dagen etter. Men så gikk den jo ned igjen for så å øke enda mer
Stemmer ikke overens med tester og andre tegn i det hele tatt.
Har juksa og prøvd å legge inn høy temperatur i morgen, og da flytter den til fast kryss CD15
Hva skjer om du tar vekk wet CD 15?? Får du ordentlig kryss da??? Så bra økningen kom Da er det bare å venteVis vedlegget 326198
Det er jo det som åpenbart er mest logisk. Skjønner ikke hvorfor den er satt til CD13
Ser jo ut som om du også kunne hatt el CD 12?? Eller er jeg helt på jordet nå?Vis vedlegget 326198
Hva skjer om du tar vekk wet CD 15?? Får du ordentlig kryss da??? Så bra økningen kom Da er det bare å vente
Ser jo ut som om du også kunne hatt el CD 12?? Eller er jeg helt på jordet nå?
Hurra, fikk den tilbake til det den sto på. Greide å trykke på noe monitor eller noe sånt. Hvem innstiling har dere på?Hjelp hjelp hjelp, surra meg inn på FF og greid å endre til et eller annet rart, monitor eller noe sånt?? Og fikk denne rare greia her nå.. Ossen pokker får jeg den tilbake til tidligere i dag?
Den ble brått sånn etter at jeg trykka på et eller annet innpå interpretation? Der lyste det 3 tall i sta men nå 2 tall.
God kveld jenter
Jeg skal begynne å tempe.. lurer på hvor nøye dere er med å få til dette til samme tid på morgenen? Er «løpet kjørt» dersom dere våkner feks en time senere enn planlagt? Ser det anbefales kun 30 min +/- avvik. Og ser det anbefales å tempe bak
I «disse tider» er det litt ujevn døgnrytme på meg men tenker å ta sikte på kl.06:00 hver dag fremover, veldig spent på resultatene og om jeg kommer til å få en fin kurve
God kveld jenter
Jeg skal begynne å tempe.. lurer på hvor nøye dere er med å få til dette til samme tid på morgenen? Er «løpet kjørt» dersom dere våkner feks en time senere enn planlagt? Ser det anbefales kun 30 min +/- avvik. Og ser det anbefales å tempe bak
I «disse tider» er det litt ujevn døgnrytme på meg men tenker å ta sikte på kl.06:00 hver dag fremover, veldig spent på resultatene og om jeg kommer til å få en fin kurve
Vis vedlegget 326255
Vi er endelig enige, jeg og appen 3 dpo i dag. Gratulerer med dagen alle sammen
#kurvegoals
Gratulerer med dagen
Ikke tenk på det bilde, trykka litt fort, haha... Det er jobb dagene mineNedtur i går med ikke særlig økt temp, var forbredt på ikke økt i dag. Men våknet opp til denne. Må den bare forsette å stige nå
Forsatt redd for at jeg våkner opp de neste dagene uten stigning
Men denne i dag må tyde på at EL har vært
Anbefaler å slette denne så du ikke ligger ute med fullt navnNedtur i går med ikke særlig økt temp, var forbredt på ikke økt i dag. Men våknet opp til denne. Må den bare forsette å stige nå
Forsatt redd for at jeg våkner opp de neste dagene uten stigning
Men denne i dag må tyde på at EL har vært
Hvordan får jeg slettet den? Lett over altAnbefaler å slette denne så du ikke ligger ute med fullt navn
Trykk på rediger og fjern bildet og lagre på nyttHvordan får jeg slettet den? Lett over alt