Vi som temper

Finner ikke noe rediger. Kansje jeg som er blind men
Screenshot_20200517-201952__01.jpg

står ved siden av rapporter under innlegget
 
FA12FAC6-4C85-401A-B717-44E52508BE6C.jpeg

neei, men hvorfor synker den i dag da?! Skulle jo holde seg høy!! :(
 
Kan jeg spørre hvilke termometer dere bruker for å måle?
Og hvor på/i kroppen måler dere?
Tenker å tempe neste syklus, i stedet for EL-tester, men så usikker.
Har både øretermometer og "anal"-versjonen hjemme, men kun med 1 desimal. Funker det?
 
Tok tempen i dag og, ikke synket men ikke økt heller. Men fikk et kryss da:rolleyes:

Men krysset mitt sier EL mye tidligere tross tempdipp fredag og lørdag nå..
Men fant ut at det var pga testen jeg la inn på dag 19 som sier positiv / maks..

Hvem av disse ville du ment stemte?
Øverste delen er med testen som er lagt inn, og nederste uten :bored:
 

Vedlegg

  • Polish_20200519_070348944.jpg
    Polish_20200519_070348944.jpg
    67,2 KB · Visninger: 78
Kan jeg spørre hvilke termometer dere bruker for å måle?
Og hvor på/i kroppen måler dere?
Tenker å tempe neste syklus, i stedet for EL-tester, men så usikker.
Har både øretermometer og "anal"-versjonen hjemme, men kun med 1 desimal. Funker det?

Bør ha to desimaler på den, for at det skal helt eksakt :)

Veldig greit å Tempe, jeg brukte både EL tester og temp, da du kun ser når EL har vært med temp.

Dette er min første PP med temping, jeg temper vaginalt og syns det er ganske enkelt.
Jeg kjøpte mitt Termometer på nettet, husker ikke om det er babyplan sin eller hva det er :rolleyes:
 
Håpe den øker enda mer i morgen, men du ligger jo forsatt over linja. Så det må vel være bra det? :Heartbigred


Håper det. Den holder seg jo fremdeles godt over coverline, og er jo høy uansett. Gikk i alle fall opp og ikke ned :Heartred
 
Det er det viktigste, blir spennende å forsette å følge med. Har trua på den der :Heartbigred

Enn så lenge har jo alt gått etter planen, med tidlig EL og alt mulig. Nesten for godt til å være sant :hilarious: forventer liksom at flaksen har tatt slutt, og at den ikke holder hele løpet ut.
 
Enn så lenge har jo alt gått etter planen, med tidlig EL og alt mulig. Nesten for godt til å være sant :hilarious: forventer liksom at flaksen har tatt slutt, og at den ikke holder hele løpet ut.
Vi får håpe flaksen forsatt er der:happy:. Til vanlig så kan jeg være heldig og ting går min vei, men så brått når en ting går riktig vei så gjør ikke det andre det. Sånn som jeg tror at var heldig ang EL men der slutter det, og tempen synker straks og TR kommer:hilarious:
 
Vi får håpe flaksen forsatt er der:happy:. Til vanlig så kan jeg være heldig og ting går min vei, men så brått når en ting går riktig vei så gjør ikke det andre det. Sånn som jeg tror at var heldig ang EL men der slutter det, og tempen synker straks og TR kommer:hilarious:

Jeg er motsatt. Har alltid maks uflaks og ting går veldig sjelden min vei :mad: det er liksom alltid noe som skjærer seg for meg! Så at jeg har fått en så stor dose flaks denne gangen... lover kanskje ikke så godt :confused:
Neida, skal prøve å være positiv! Dette må jo være et flott egg som har bestemt seg for å komme til riktig tid. Så da burde det befruktes og festes også :p
 
Jeg tempet nå nettopp av ren nysgjerrighet, temp viser 0,60 høyere enn i dag tidlig. Kan man tolke noe ut av det? Eller vil det uansett være misvisende pga mat, drikke, aktivitet etc ila dagen?
36,67 i dag tidlig og 37,28 nå.

Legger meg hver kveld siden jeg startet temping (på søndag) som et barn før julaften, så spent på hva morgendagens temp viser:hilarious:
 
Bladd igjennom å sett her, er så spennende å følge med på. Men syns min coverline er høyere enn dere andre sin?
Hvorfor det? :bored:

Livredd tempen skal synke, for da er det ikke mye før den kommer under coverline. To dager på rad har tempen vært lik, i dag hadde den økt med 0,3. :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200520_114746.jpg
    Screenshot_20200520_114746.jpg
    54 KB · Visninger: 87
Bladd igjennom å sett her, er så spennende å følge med på. Men syns min coverline er høyere enn dere andre sin?
Hvorfor det? :bored:

Livredd tempen skal synke, for da er det ikke mye før den kommer under coverline. To dager på rad har tempen vært lik, i dag hadde den økt med 0,3. :hilarious:
Tempen er veldig individuelt :) jeg lå mye høyere denne gangen enn når jeg ble gravid med frøkna :)

6510CEA2-5D2D-47A5-AB94-9D44B27F95FC.jpeg
 
Vurderer å oppgradere FF appen til betaling, men klarer ikke finne noen pris og evt 1 års sånn som du kjøpte? Hva kostet det?
Jeg kjøpte 3 mnd og så kunne man oppgradere det til 1 år kostnadsfritt en liten periode. Tror jeg betale 200ish for 3 mnd :)
 
Back
Topp