IKM er i morgen, så det blir knapt![]()
Åja, så ut på grafen at det var flere dager til. Da skjønner jeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM er i morgen, så det blir knapt![]()

Åja, så ut på grafen at det var flere dager til. Da skjønner jegFølte det skikkelig dritt da jeg fikk tempdropp sist jeg også. TR kom samme dag for min del. Var veldig nedfor flere dager, men det må være lov tenker jeg. Tok litt BV pause rett og slett. Håper spiren sitter raskt hos deg
![]()
får skyggestreker på tester, så har ikke gitt opp helt enda
håper for din del også!Har dessverre bare 10-11 dagers lutealfaseveldig irriterende. Hadde ikke stressa så mye med tempdroppet om ikke, tror jeg.
Mensen kommer som regel dagen etter tempdropp hos meg. Men håper i det lengste denne gangenfår skyggestreker på tester, så har ikke gitt opp helt enda
Det gjør seg med en pause innimellom ja. Blir litt mye av og til, så det skjønner jeg godt at du trengte. Takk for dethåper for din del også!
Ser den. Jeg har 12 dagers lutealfase tror jeg, har hvertfall hatt de to siste gangene. Har lest om mange som blir gravide på 10 dagers lutealfaseHar du prøvd B6 vitaminer? Tror det er de som forlenger lutealfasen.
Ja, av og til må man bare ha en pause. Det var veldig godt kjente jeg. Få et litt annet fokus enn at det MÅ gå raskt og akkurat nå, det blir så slitsomt. Men er jo lettere i tiden fra TR til EL enn i DPO-land..
Tusen takk!![]()
helt supert om det funker da!
skulle gjerne hatt litt flere dager å spille på (les: teste på) 
Hvilken dag i syklusen begynner dere tempingen? Eller temper man kanskje hver dag gjennom TR og? Helt fersk på temping, men tenkte å gi det et forsøk denne PP. Har bestilt termometer med 2 desimaler og EL tester, håper det kommer i morgen
Hvilken dag i syklusen begynner dere tempingen? Eller temper man kanskje hver dag gjennom TR og? Helt fersk på temping, men tenkte å gi det et forsøk denne PP. Har bestilt termometer med 2 desimaler og EL tester, håper det kommer i morgen
Jeg temper ofte gjennom mensen, men noen ganger startet jeg når mensen et slutt.
Synes det går greit, og blør ganske lite, så det er ikke noe problemsikkert ikke nødvendig, men synes det er kjekt å få hele syklusen i grafen da!
Blør som regel ganske lite jeg også, begynner sikkert i morgen jeg da om pakken min med termometer og EL tester kommer i dag![]()
Jøss, hva jeg skulle gjort for en så ryddig graf! Ser helt supert ut det der!Første syklus med temping, vet ikke om det ser greit ut så langt?
Tenkte å ta en test i morgen tidlig.
Vis vedlegget 327587

Jøss, hva jeg skulle gjort for en så ryddig graf! Det helt supert ut det der!![]()
Litt overrasket over hvor jevne temperaturene har vært de siste dagene. Har ingen symptomer foreløpig da, føler meg ikke gravid. Men håper så hardt jeg kan likevel 

Negative tester på meg, 13 dpo, CD33. Veldig sikker på at jeg ikke er gravid. Hadde egentlig forventet mensen i morgen, men appen mener at det blir om to dager og virker jo som om det kan stemme mtp at temperaturen fremdeles er høy...
Vis vedlegget 327896
Ville bare oppdatere litt rundt den rare grafen min som aldri steg ordentlig, og at hvilepulsen sank etter EL.Jeg forstår meg ikke på temp og puls denne syklusen
Legger ved nåværende graf, og en "standard" fra tidligere. Har lyst å måle progesteron hos legen. Har tatt vekk tempen cd 16 denne syklusen, da jeg forsov meg flere timer. Har begynt å forsove meg rundt forventet EL i det siste. Superirriterende! Vis vedlegget 327643 Vis vedlegget 327644