Vi som temper

IKM er i morgen, så det blir knapt :(

Åja, så ut på grafen at det var flere dager til. Da skjønner jeg :( Følte det skikkelig dritt da jeg fikk tempdropp sist jeg også. TR kom samme dag for min del. Var veldig nedfor flere dager, men det må være lov tenker jeg. Tok litt BV pause rett og slett. Håper spiren sitter raskt hos deg :Heartred

Åja, så ut på grafen at det var flere dager til. Da skjønner jeg :( Følte det skikkelig dritt da jeg fikk tempdropp sist jeg også. TR kom samme dag for min del. Var veldig nedfor flere dager, men det må være lov tenker jeg. Tok litt BV pause rett og slett. Håper spiren sitter raskt hos deg :Heartred

Har dessverre bare 10-11 dagers lutealfase :mad: veldig irriterende. Hadde ikke stressa så mye med tempdroppet om ikke, tror jeg.
Mensen kommer som regel dagen etter tempdropp hos meg. Men håper i det lengste denne gangen :shy: får skyggestreker på tester, så har ikke gitt opp helt enda :rolleyes:
Det gjør seg med en pause innimellom ja. Blir litt mye av og til, så det skjønner jeg godt at du trengte. Takk for det :Heartpink håper for din del også!

Har dessverre bare 10-11 dagers lutealfase :mad: veldig irriterende. Hadde ikke stressa så mye med tempdroppet om ikke, tror jeg.
Mensen kommer som regel dagen etter tempdropp hos meg. Men håper i det lengste denne gangen :shy: får skyggestreker på tester, så har ikke gitt opp helt enda :rolleyes:
Det gjør seg med en pause innimellom ja. Blir litt mye av og til, så det skjønner jeg godt at du trengte. Takk for det :Heartpink håper for din del også!

Ser den. Jeg har 12 dagers lutealfase tror jeg, har hvertfall hatt de to siste gangene. Har lest om mange som blir gravide på 10 dagers lutealfase :) Har du prøvd B6 vitaminer? Tror det er de som forlenger lutealfasen.

Ja, av og til må man bare ha en pause. Det var veldig godt kjente jeg. Få et litt annet fokus enn at det MÅ gå raskt og akkurat nå, det blir så slitsomt. Men er jo lettere i tiden fra TR til EL enn i DPO-land.. ;)
Tusen takk! :)

Ser den. Jeg har 12 dagers lutealfase tror jeg, har hvertfall hatt de to siste gangene. Har lest om mange som blir gravide på 10 dagers lutealfase :) Har du prøvd B6 vitaminer? Tror det er de som forlenger lutealfasen.

Ja, av og til må man bare ha en pause. Det var veldig godt kjente jeg. Få et litt annet fokus enn at det MÅ gå raskt og akkurat nå, det blir så slitsomt. Men er jo lettere i tiden fra TR til EL enn i DPO-land.. ;)
Tusen takk! :)

Nei, har ikke prøvd det :) har fått tips om det her inne, og lest meg litt opp på det. Tenker å prøve det fremover om det ikke går nå :happy: helt supert om det funker da!
FF sier at lutealfasen min er innenfor normalen, men jeg selv tenker den er i grenseland likevel :dead: skulle gjerne hatt litt flere dager å spille på (les: teste på) :wacky:

Hvilken dag i syklusen begynner dere tempingen? Eller temper man kanskje hver dag gjennom TR og? Helt fersk på temping, men tenkte å gi det et forsøk denne PP. Har bestilt termometer med 2 desimaler og EL tester, håper det kommer i morgen

Hvilken dag i syklusen begynner dere tempingen? Eller temper man kanskje hver dag gjennom TR og? Helt fersk på temping, men tenkte å gi det et forsøk denne PP. Har bestilt termometer med 2 desimaler og EL tester, håper det kommer i morgen

Jeg er også ny på temping og startet sannsynligvis på det som ble min EL dag i denne syklusen! Har planer om å fortsette temp hver dag med unntak av mens-dagene..Dvs starter opp på CD4-5 :-)

Jeg temper ofte gjennom mensen, men noen ganger startet jeg når mensen et slutt.
Synes det går greit, og blør ganske lite, så det er ikke noe problem :) sikkert ikke nødvendig, men synes det er kjekt å få hele syklusen i grafen da!

Jeg temper ofte gjennom mensen, men noen ganger startet jeg når mensen et slutt.
Synes det går greit, og blør ganske lite, så det er ikke noe problem :) sikkert ikke nødvendig, men synes det er kjekt å få hele syklusen i grafen da!

Blør som regel ganske lite jeg også, begynner sikkert i morgen jeg da om pakken min med termometer og EL tester kommer i dag :)

Første syklus med temping, vet ikke om det ser greit ut så langt?

Tenkte å ta en test i morgen tidlig. :nailbiting:

F53366C0-1F08-4D55-B8BF-6E43F9AA5A60.jpeg

Jøss, hva jeg skulle gjort for en ryddig graf! Det helt supert ut det der! :joyful:

Haha, da får jeg si meg fornøyd :hilarious: Litt overrasket over hvor jevne temperaturene har vært de siste dagene. Har ingen symptomer foreløpig da, føler meg ikke gravid. Men håper så hardt jeg kan likevel :D

Jeg forstår meg ikke på temp og puls denne syklusen :dead:
Legger ved nåværende graf, og en "standard" fra tidligere. Har lyst å måle progesteron hos legen. Har tatt vekk tempen cd 16 denne syklusen, da jeg forsov meg flere timer. Har begynt å forsove meg rundt forventet EL i det siste. Superirriterende!
Screenshot_20200530_113134.jpg
Screenshot_20200530_113433.jpg

Begynte med temping i munnen på morgenen sent i syklusen, men før EL. FF mente først at EL var på CD29 da jeg la inn positiv EL-test CD28. Men når jeg hadde enda en positiv test dagen etter forsvant streken. Det ble vel heller ikke mer klart da tempen i dag ikke hadde økt.
Kan det hende jeg hadde EL i går likevel? Er det ikke sånn at tempen økter 24-timer etterpå?Premom mener fortsatt det var EL i går..og LH-peaken var CD28.
E4446800-5961-40C7-B9F0-1466FC7674DF.png

Last edited:
Fikk strek idag. Men FF mener jeg hadde EL på fredag og ikke lørdag. Jeg fikk jo en test jeg kanskje tror var positiv torsdags kveld (Ikke lagt inn i FF), så det kan jo hende egget faktisk slapp i løpet av fredagen. Hadde masse murringer ons-fre og minimalt på lørdag. Men da kan det jo hende vi traff veldig bra med aksjer :angelic:
7D7DFDD0-EA9A-4EA9-A0F2-9AEEB54DA264.png

Negative tester på meg, 13 dpo, CD33. Veldig sikker på at jeg ikke er gravid. Hadde egentlig forventet mensen i morgen, men appen mener at det blir om to dager og virker jo som om det kan stemme mtp at temperaturen fremdeles er høy...

953793BE-4D8D-4891-9279-B32EE4DB0447.jpeg

Negative tester på meg, 13 dpo, CD33. Veldig sikker på at jeg ikke er gravid. Hadde egentlig forventet mensen i morgen, men appen mener at det blir om to dager og virker jo som om det kan stemme mtp at temperaturen fremdeles er høy...

Vis vedlegget 327896

Dette synes jeg var en spennende graf :)

Jeg forstår meg ikke på temp og puls denne syklusen :dead:
Legger ved nåværende graf, og en "standard" fra tidligere. Har lyst å måle progesteron hos legen. Har tatt vekk tempen cd 16 denne syklusen, da jeg forsov meg flere timer. Har begynt å forsove meg rundt forventet EL i det siste. Superirriterende! Vis vedlegget 327643 Vis vedlegget 327644
Ville bare oppdatere litt rundt den rare grafen min som aldri steg ordentlig, og at hvilepulsen sank etter EL.

Litt etterpå fikk jeg positiv test, og testene stiger i styrke! :happy093

Jeg tør forsatt ikke slappe helt av og tro at det går veien, men hvis noen andre skulle oppleve noe lignende og bli bekymret, så er det altså håp ❤️

Vedlegg

• Screenshot_20200607_101806.jpg
    Screenshot_20200607_101806.jpg
    52,4 KB · Visninger: 103
Kan vel umulig ha hatt EL enda?
Var så sikker på høyere temp i dag, men er veldig glad om EL venter litt :)

Vedlegg

• A67819D1-88B7-4230-840F-732FF1447F09.jpeg
    A67819D1-88B7-4230-840F-732FF1447F09.jpeg
    58,5 KB · Visninger: 74
Back
Topp