Det ser ikke sånn utKan vel umulig ha hatt EL enda?
Var så sikker på høyere temp i dag, men er veldig glad om EL venter litt
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ikke sånn utKan vel umulig ha hatt EL enda?
Jeg tenker det samme som deg. EL har nok ikke værtKan vel umulig ha hatt EL enda?
Er EL alltid dagen før tempøking? Hadde positiv EL test kl 11 på lørdag, den var negativ igjen kl 18.00, så regnet egentlig med at EL var på søndag. Hadde ingen økning i tempen på mandag, men hadde en grei økning i dag. Så hva tror dere 1 eller 2 dpo i dag?
Jeg ville lagt inn tempen uansett, men markert «Drinking» på dagen før så man husker hvorfor tempen kanskje er litt rar dagen derpåHei! Jeg er helt ny ift. temp. Er det sånn at hvis jeg drikker to glass vin kvelden før, så er det ikke vits å tempe?
Hva tenker folk om Premium i Fertility friend? Jeg vurderer å kjøpe, men er usikker på om det er verdt det. Er det noen her som har premium og kan fortelle litt om hvor nyttig de synes det er?
Er det noen flere enn meg som har hatt høy temp i det siste? Hele denne syklusen ligger over forrige måneds cover line. Håper at det kan være sommervarmen som gjør det?
Vis vedlegget 329025 Vis vedlegget 329026
Jeg har ikke merket noen forskjell, men soverommet vårt er heldigvis nordvendt og fortsatt relativt normaltemperert på tross av varmen.
Veldig varmt her også, men kroppstempen min er ca den samme som sist syklus. Hm.Er det noen flere enn meg som har hatt høy temp i det siste? Hele denne syklusen ligger over forrige måneds cover line. Håper at det kan være sommervarmen som gjør det?
Vis vedlegget 329025 Vis vedlegget 329026
Takk! Da konkluderer jeg med at det ikke er årsaken. FF klarer ikke å sette eggløsningsdag til tross for at jeg har lagt inn positiv på LH for fire dager siden, men jeg går bare ut fra at EL var den dagen eller dagen etter, så jeg kan starte med progesteronstøtte. Irriterende at den måneden jeg trengte å være sikker på at EL har skjedd er den mnd tempen ikke gir meningVeldig varmt her også, men kroppstempen min er ca den samme som sist syklus. Hm.
Ja, det går jo an. Hva med å skrive CD1 som dagen du tok ut spiral, og ta det fra der?Hei. Jeg har begynt å tempe nå. Men jeg har ikke fått mensen enda. Tok ut hormonspiral forrige mandag, så venter enda.
Men jeg ønsker likevel å kartlegge temperatur for å finne eggløsning. Er det noen som vet om det går an på FF? Altså å starte uten å være i CD1? Hvis ja, hvordan? Takk for svar
Ja, det var en god idé Regner med rar syklus jaJa, det går jo an. Hva med å skrive CD1 som dagen du tok ut spiral, og ta det fra der?
Første syklusen blir jo sikkert litt rar uansett
10 dpo, lutealfase på 10-13 dager.
Fint at tempen holder deg såpass høy, men det gjør det ekstra nervepirrende!