Vi som temper

Whey. For en stigning da gitt. Hadde så små temphopp tidligere, så de to siste dagene tar det jo «helt av» :hilarious:.
Spire eller ikke, spennende å følge med på :angelic:
(Jeg elsker tall og grafer)!

A4993F26-F309-45CB-A2E2-857EBD6C0CA3.png
 
Er EL alltid dagen før tempøking? Hadde positiv EL test kl 11 på lørdag, den var negativ igjen kl 18.00, så regnet egentlig med at EL var på søndag. Hadde ingen økning i tempen på mandag, men hadde en grei økning i dag. Så hva tror dere 1 eller 2 dpo i dag? :wacky:
 
Er EL alltid dagen før tempøking? Hadde positiv EL test kl 11 på lørdag, den var negativ igjen kl 18.00, så regnet egentlig med at EL var på søndag. Hadde ingen økning i tempen på mandag, men hadde en grei økning i dag. Så hva tror dere 1 eller 2 dpo i dag? :wacky:

Jeg lurer også på dette!

Jeg fikk positiv EL-test på dag 17, EL-testen ble svak ila dag 18, altså tenkte jeg at EL var på dag 18. Mens Fertility friend mener eggløsning var på dag 19 ifølge temperaturstigning, selv om jeg har lagt inn EL-testene. Man kan vel aldri helt vite :confused005

Krysser fingrene for at den var på dag 18, slik at det slår ut tidligere på tester;)
 
Hei! Jeg er helt ny ift. temp. Er det sånn at hvis jeg drikker to glass vin kvelden før, så er det ikke vits å tempe?
 
Hva tenker folk om Premium i Fertility friend? Jeg vurderer å kjøpe, men er usikker på om det er verdt det. Er det noen her som har premium og kan fortelle litt om hvor nyttig de synes det er? :)
 
Hei! Jeg er helt ny ift. temp. Er det sånn at hvis jeg drikker to glass vin kvelden før, så er det ikke vits å tempe?
Jeg ville lagt inn tempen uansett, men markert «Drinking» på dagen før så man husker hvorfor tempen kanskje er litt rar dagen derpå :)
Min var 0.1 høyere enn «vanlig» etter noen glass vin. Vet ikke om det var tilfeldig eller om alkoholen var skylda, men uansett greit å se. Over tid vil man jo bli kjent med seg selv og kurven :)
 
Hva tenker folk om Premium i Fertility friend? Jeg vurderer å kjøpe, men er usikker på om det er verdt det. Er det noen her som har premium og kan fortelle litt om hvor nyttig de synes det er? :)

Jeg har kjøpt premium for å kunne se litt mer, sammenlikne grafer osv. Men kan ikke si at jeg synes det gjør veldig stor forskjell. Men for min del verdt den hundringsen. Bruker mye mer enn det på tester og kosttilskudd osv ;)
 
Er det noen flere enn meg som har hatt høy temp i det siste? Hele denne syklusen ligger over forrige måneds cover line. Håper at det kan være sommervarmen som gjør det?

DE3669CA-215F-4288-86E2-D56756226DCD.jpeg
EE58C786-44AF-4D36-8FE0-19834BC43D22.jpeg
 
Veldig varmt her også, men kroppstempen min er ca den samme som sist syklus. Hm.
Takk! Da konkluderer jeg med at det ikke er årsaken. FF klarer ikke å sette eggløsningsdag til tross for at jeg har lagt inn positiv på LH for fire dager siden, men jeg går bare ut fra at EL var den dagen eller dagen etter, så jeg kan starte med progesteronstøtte. Irriterende at den måneden jeg trengte å være sikker på at EL har skjedd er den mnd tempen ikke gir mening :p
 
Hei. Jeg har begynt å tempe nå. Men jeg har ikke fått mensen enda. Tok ut hormonspiral forrige mandag, så venter enda.
Men jeg ønsker likevel å kartlegge temperatur for å finne eggløsning. Er det noen som vet om det går an på FF? Altså å starte uten å være i CD1? Hvis ja, hvordan? :) Takk for svar:happy:
 
Hei. Jeg har begynt å tempe nå. Men jeg har ikke fått mensen enda. Tok ut hormonspiral forrige mandag, så venter enda.
Men jeg ønsker likevel å kartlegge temperatur for å finne eggløsning. Er det noen som vet om det går an på FF? Altså å starte uten å være i CD1? Hvis ja, hvordan? :) Takk for svar:happy:
Ja, det går jo an. Hva med å skrive CD1 som dagen du tok ut spiral, og ta det fra der? :)
Første syklusen blir jo sikkert litt rar uansett :D
 
Damn, altså. Jeg kan rekke opp hånden og si at jeg er på tempekjøret. Blir så frustrert over denne merkelige kurven at om det blir en neste PP skal jeg sette på alarm klokken 05:00 og håpe jeg klarer å sovne igjen etter temping...
Har hatt sent tempdropp de to andre månedene jeg har tempet også, men den har i alle fall droppet da mensen ble ferdig.
Nå droppet den jo egentlig ikke tydelig i det hele tatt! Samme hvor mye jeg leter klarer jeg ikke å finne noen svar på hvorfor tempen har fortsatt å holde seg høy lenge etter at jeg begynte å blø, og denne gangen til og med nesten hele follikkelfasen...
Hvis det fortsetter å se sånn ut selv om jeg temper grisetidlig om morgenen håper jeg å finne en ekspert som kan forklare meg grunner til sent dropp... Tips til ekspert?
:anyone
61CA43C4-0006-424B-929A-425A21AF528D.jpeg
866A1F46-4B6F-440E-88E1-50B23D815F50.jpeg
 
10 dpo, lutealfase på 10-13 dager.
Fint at tempen holder deg såpass høy, men det gjør det ekstra nervepirrende! :hilarious::nailbiting:
 

Vedlegg

  • 3C39AD82-2AA3-4474-913B-2E643FF472F2.jpeg
    3C39AD82-2AA3-4474-913B-2E643FF472F2.jpeg
    66,6 KB · Visninger: 74
Back
Topp