Vi som temper

Hva er alle de trekantene?
Haha! Det er jeg som våkner til ulik tid hver dag og da kommer det trekant når ikke jeg måler på samme tid hver dag :) er så vansklig for noen ganger er jeg våken 6 andre ganger 8 så alt fra mellom der:) men jeg har fått fatt på el selvom ;)

Litt utypisk graf denne mnd.. kan vel være tilfeldig:p Hadde EL 5 dager senere enn normalt også!

Vedlegg

• D42F991E-4179-474E-A399-B2BB5A56F418.jpeg
    D42F991E-4179-474E-A399-B2BB5A56F418.jpeg
    54,4 KB · Visninger: 101
Hvilket termometer? Make Sure eller Babyplan? Eller anbefaler dere et anna?

Tenkte å begynne å tempe :)

Hvilket termometer? Make Sure eller Babyplan? Eller anbefaler dere et anna?

Tenkte å begynne å tempe :)

Jeg har brukt Make Sure, og det har fungert helt greit. Men som noen sier her så er det litt kjett at det ikke er lys på displayet. I tillegg lagrer det ikke tidligere temperaturer. For meg som er halvt i koma om morgenen så er det veldig vanskelig å huske hvilke tall som stod :angelic:
Har nå kjøpt Babyplan som har både lys og minne. Har bare glemt å bruke det nå :wideyed: er så tidlig i syklusen at jeg tror det skal gå fint å bytte termometer.

Jeg har brukt Make Sure, og det har fungert helt greit. Men som noen sier her så er det litt kjett at det ikke er lys på displayet. I tillegg lagrer det ikke tidligere temperaturer. For meg som er halvt i koma om morgenen så er det veldig vanskelig å huske hvilke tall som stod :angelic:
Har nå kjøpt Babyplan som har både lys og minne. Har bare glemt å bruke det nå :wideyed: er så tidlig i syklusen at jeg tror det skal gå fint å bytte termometer.
Tusen takk! Hvor tidlig i syklusen bør man begynne å tempe?

b_jWYQIX.png

Oi, der var jo ikke teksten blitt med! Skulle stå: Hadde jeg ikke visst at jeg ikke er gravid, så hadde jeg definitivt fått opp håpet her. Plagsomt at det dukker opp sånne uvanlige grafer innimellom de andre testsyklusene. Jeg vil jo vite hva normalen er, så jeg virkelig kan tolke når vi engang prøver på tredjemann!

Last edited:
Back
Topp