Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se ut som egget ikke vil slippe
Kan se ut som egget ikke vil slippe
Har du pleid å ha uregelmessige sykluser?
Så utrolig kjiptHar hatt uregelmessige sykluser siden ppilleslutt i november. Har tenkt at det forhåpentligvis skal gå seg til, men ser ikke ut som det..
Hva ville du/dere gjort? Bør jeg ta kontakt med lege eller direkte med privat gyn?
Så utrolig kjipt
Jeg ville kontaktet privat gynekolog. Ingen vente tid og ofte mer hjelp i enn lege eller i det offentlige.
Du kan få hormonhjelp i form av tbl. og om det måtte trenges eggløsningssprøyte. (skumlere enn det høres ut som)
Hmm... Jeg har vært til sjekk alle stedene i syklus. Spørs vel litt hva man skal sjekke. Tror ikke det har noe å si i ditt tilfelle men nå vet jeg ikke hva argumentene deres var hellerTusen takk for svar
Har lest at noen mener det er lurt å dra til gyn når det nærmer seg forventet el? eller har det noe å si?
Hmm... Jeg har vært til sjekk alle stedene i syklus. Spørs vel litt hva man skal sjekke. Tror ikke det har noe å si i ditt tilfelle men nå vet jeg ikke hva argumentene deres var heller
Men time hos privat er dyrt. Så ville kanskje bare slått til med en fertilitetssjekk hos fertilitetsklinikk hvis du først skal sjekke. Vi gjorde dette etter 5mnd. Koster 2700 for full sjekk av begge hos Hausken. Er like greit å få sjekket alt i ett. Så slipper man mange timer og mye tid som går vekk... Men det er min personlige mening da
Håper det ordner seg for dere. Er ekstra frustrende med en sånn prosess når kroppen ikke spiller på lag. Eventuelt går det jo an å søke litt opp om det finnes en god privat gynekolog i nærheten. Uansett hva dere velger håper jeg snart kroppen spiller på lag igjen. Masse lykke tilKanskje vi bare skal gjøre det ja. Skulle ønske det fantes en fertilitetsklinikk i nærheten, men det gjør det nok ikke. Men verdt en liten reise for å få den hjelpen man trenger
Håper det ordner seg for dere. Er ekstra frustrende med en sånn prosess når kroppen ikke spiller på lag. Eventuelt går det jo an å søke litt opp om det finnes en god privat gynekolog i nærheten. Uansett hva dere velger håper jeg snart kroppen spiller på lag igjen. Masse lykke til
Dagens graf: 16DPO, ingen mens. 1dag over IKM og fortsatt ingen positiv test. Spent på hva morgendagen gir meg
Dagens graf: 16DPO, ingen mens. 1dag over IKM og fortsatt ingen positiv test. Spent på hva morgendagen gir meg
Nå er det nok like før positivt utslag
Oi, jeg syns grafen din lignet veldig på min fra forrige måned!
Men håper du får en bedre avslutning på din graf da..
Vis vedlegget 325184
Vis vedlegget 325303 Åååå skulle jo hatt el i går