Kan ikke det bare vise tydelig el med meg da og tempen holde seg oppe? eller er dette normalt? Ble usikker på om jeg har hatt el i det hele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsjda! Jeg syns kanskje FF har satt den EL litt sent jeg da oO Tok du ELtester?
Jeg tar b6-vitaminer for å prøve å forlenge lutealfasen så kan jeg deg tilbakemelding om det fungerte hvis du ønsker?
Har selv vaket rundt 10-11 dager. Leste om mange som ble gravid på pp2 på de pilleneJeg tror EL var 1 eller 2 dager før. Tok EL-tester, men de kom ikke før CD18. Var positiv da (og jeg TROR den hadde vært positiv dagen før også). Det kan stemme med tempøkningen også.
Ja, det vil jeg gjerne høre om jeg synes i utgangspunktet jeg har kort lutealfase på 10-11 dager. Så enda kortere enn det... nei, det går jeg rett og slett ikke med på!
Uten tvil mensen som kom. Det er ikke til å ta feil av
Kan også være en feste dip Men FF er usikker på når EL har vært ser det ut som.Kan ikke det bare vise tydelig el med meg da og tempen holde seg oppe? eller er dette normalt? Ble usikker på om jeg har hatt el i det hele tatt
Vis vedlegget 324694
Ny på temping.
Vil temperaturen synke enda mer før eventuelt EL eller ser man det først etter EL har vært at den stiger?
Leste også noe om at man ikke bør ha samleie rundt da egget kan feste seg?
Trenger gode tips og råd
Jaa.. såg det nå! den ble det etter jeg la inn dagens temperatur.Kan også være en feste dip Men FF er usikker på når EL har vært ser det ut som.
Kan være du har beveget deg mer eller noe?Jaa.. såg det nå! den ble det etter jeg la inn dagens temperatur.
Det skal sies at jeg våknet først kl 04:40. Sovnet igjen og våknet og målte tempen 0630 til 36,28. Det er dette tidspunktet jeg har pleid å måle temp, så valgte å bruke den. Jeg sovnet igjen og sov tungt til kl 0930. Målte da også og det viste 36,51...
Kan være du har beveget deg mer eller noe?
Jeg våknet imidlertid og følte meg varm, målte 37,05 kl 05.50. Lå å slumra litt og målte på nytt når tempalarmen ringte 06.20 og da var den 36,92 tror jeg. Skjønte fint lite Trodde tempen skulle øke.
Wow! Det var jo ganske stor forskjell da!Endelig fikk jeg krysset mitt!! Vis vedlegget 324649
Ligger høyere enn forrige syklus, men det er vel for tidlig til at det skulle vært et tegn på noe Vis vedlegget 324650
Har selv vaket rundt 10-11 dager. Leste om mange som ble gravid på pp2 på de pillene
Oi, spennende graf12dpo i dag og har en graf jeg ikke pleier å ha, den skiller seg ut. Har en graf fra desember som ligner men den går ned i temperatur på dpo 12. Håper denne kan resultere i noe positivt! Pleier ikke å ha stigende temperatur så sent i dpo. Og heller ikke en så tydelig dropp på dpo 8. Har ikke vært gravid før og tørr ikke å håpe for mye. Tok en test i mårrest som var negativ.
Oi, spennende graf
Ja, har ei frøken som er 2,5 år Vi skulle egentlig begynne å prøve etter bryllupet, men det er utsatt til neste år. Så vi prøver 3 PPer nå før vi må sette det på vent et helt årJa det syns jeg også! Blir spennende å se hvordan den blir ut mot IKM , fortsatt noen dager til. Dagene går altfor sent og jeg klarer ikke å fokusere på noe annet Din graf starter jo bra! Har du vært gravid før?
Denne ser jo lovende ut! Håper på at du bare produserer HCG litt saktere, og at du får positiv snart12dpo i dag og har en graf jeg ikke pleier å ha, den skiller seg ut. Har en graf fra desember som ligner men den går ned i temperatur på dpo 12. Håper denne kan resultere i noe positivt! Pleier ikke å ha stigende temperatur så sent i dpo. Og heller ikke en så tydelig dropp på dpo 8. Har ikke vært gravid før og tørr ikke å håpe for mye. Tok en test i mårrest som var negativ.
Ja, har ei frøken som er 2,5 år Vi skulle egentlig begynne å prøve etter bryllupet, men det er utsatt til neste år. Så vi prøver 3 PPer nå før vi må sette det på vent et helt år
Her er forresten grafen fra den PP jeg ble gravid med ho
Vis vedlegget 324769
Denne ser jo lovende ut! Håper på at du bare produserer HCG litt saktere, og at du får positiv snart
Håper jeg også! Leser rundt om at ikke alle får positive tester på 12dpo og man må ikke bli skuffet om den ikke kommer med engang. Og jeg veldig spent på temperaturene fremover med en slik graf. Mine pleier å synke gradvis nedover fra dpo10/11 eller 12 mor TR. Det gjør den jo ikke nå. Derfor har jeg et lite håp. Håper det ikke kommer en skikkelig temperaturfall nå mot TR