Vi som temper

DEBC970E-9F30-44CB-9E0D-0C45FE33425C.jpeg

Overbevist om at jeg hadde EL i går, men fikk ikke tempøkning i dag. Tanker?

Vi er i pp5 og for første gang er jeg sikker på at jeg har hatt eggløsning! For en god følelse å føle at kroppen min fungerer.
Tror dessverre vi var for sent ute med å legge inn aksjer denne pp.. fikk kun mulighet natt til morgenen jeg hadde tempøkning.. sånn er det når sambo jobber på sjøen. Noen som vet om det fortsatt er mulighet for at det har klaffet?
har uansett troen på fortsettelsen nå som jeg vet at jeg har el.. kanskje jeg klarer å slappe litt mer av:)

Vedlegg

• 20200429_073711.jpg
    20200429_073711.jpg
    41,7 KB · Visninger: 86
Hei, er ganske ny på temping og lurte på om reise og stress kan påvirke eggløsning?
Sist fredag reiste jeg på hyttetur med mine foreldre og ifølge syklusen min og tegn fra kroppen skulle jeg fått EL rundt lørdag/søndag. Hadde litt murringer på høyre side og en del våt utflod. Torsdag morgen falt tempen min, men så steg den bare litt for så å hoppe opp og ned de neste dagene. Utfloden endret seg også tilbake til lotion aktig konsistens.
Det må nevnes at moren min holder høyt tempo og jeg er vandt til at det er ganske rolig rundt meg. Pluss at de første nettene i uvandt seng sover jeg alltid dårlig og det var kaldere enn vanlig så jeg vet ikke om temperaturene jeg registrerte en gang er til å stole på.
Hytteturen varte til tirsdag og i dag var første morgen hjemme.
b_gQTtW8.png

Vi prøver ikke å bli gravide denne mnd siden jeg nettopp hadde både en MA og muligens SA med utskrapning. Tenkte vi skulle la kroppen min slappe av en pp før vi gyver løs på nytt.

Sjæl :hilarious:
Temper til samme tid hver morgen... Temper oralt, men lurer på om jeg skal teste vaginalt neste pp:pompus:Vis vedlegget 324589

Jeg er også stort sett ganske punktlig med tempingen. Sover godt om natten også, så det skal ikke være noe slikt som gjør at det svinger. Denne syklusen prøver vi ikke heller, så det er liksom ikke noe "festedipp" eller lignende heller. Bare sykt svingende :yuck: håper det roer seg til neste pp!!

Dagens temp :smiley-angelic001

Vedlegg

• 3FC292CC-51D3-4AC9-835B-A514074CD584_1_201_a.jpeg
    3FC292CC-51D3-4AC9-835B-A514074CD584_1_201_a.jpeg
    59,8 KB · Visninger: 84
Ny på temping.
Vil temperaturen synke enda mer før eventuelt EL eller ser man det først etter EL har vært at den stiger?

Leste også noe om at man ikke bør ha samleie rundt da egget kan feste seg?

Trenger gode tips og råd :happy:

Ny på temping.
Vil temperaturen synke enda mer før eventuelt EL eller ser man det først etter EL har vært at den stiger?

Leste også noe om at man ikke bør ha samleie rundt da egget kan feste seg?

Trenger gode tips og råd :happy:
Noen har EL-dip, eller et fall i tempen rett før EL, men ikke alle. Så jeg ville tatt ELtester i tillegg til å tempe. Da temping bekrefter at EL har vært, og ikke en god måte å forutse når den kommer :)

Endelig fikk jeg krysset mitt!!
5B1AD861-3042-4B44-BC63-291E54C89762.jpeg

Ligger høyere enn forrige syklus, men det er vel for tidlig til at det skulle vært et tegn på noe :)
0DAD4A3D-BF40-4D5A-B7A3-18174A0554A1.jpeg

DF7FF430-AF0E-4C61-AF8C-45DED921AC26.jpeg

Nei men hva søren da!! Tidenes tempdropp, menssmerter og litt lyst blod i dag CD28.
Kommer mensen nå så vil det si 27 dager syklus og 8-9 dager lutealfase! Orker ikke :facepalm::facepalm:
Blodet kan komme av sex i går, men de andre faktorene tyder jo på at det ikke et sexen sin feil at det kommer blod nå. Dustekropp ass!! (Ja, jeg har PMS til tusen også. Så dette gjorde meg skikkelig forbanna! :hilarious:)

Vis vedlegget 324677

Nei men hva søren da!! Tidenes tempdropp, menssmerter og litt lyst blod i dag CD28.
Kommer mensen nå så vil det si 27 dager syklus og 8-9 dager lutealfase! Orker ikke :facepalm::facepalm:
Blodet kan komme av sex i går, men de andre faktorene tyder jo på at det ikke et sexen sin feil at det kommer blod nå. Dustekropp ass!! (Ja, jeg har PMS til tusen også. Så dette gjorde meg skikkelig forbanna! :hilarious:)
Æsjda! Jeg syns kanskje FF har satt den EL litt sent jeg da oO Tok du ELtester?

Jeg tar b6-vitaminer for å prøve å forlenge lutealfasen så kan jeg deg tilbakemelding om det fungerte hvis du ønsker? :)

Back
Topp