Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øker sikkert i morgen Tempen øker 24-timers etter EL fant jeg ut i gårDagens graf, i utgangspunktet 1 DPO.
Dette kan vel umulig være bra?
Øker sikkert i morgen Tempen øker 24-timers etter EL fant jeg ut i går
Økte i dag, legger ut innlegg senere i dagKom til å tenke på det jeg også, så da håper jeg virkelig det er tilfellet. Hvordan gikk det med deg og temping i dag?
Vis vedlegget 324587 For en utrolig merkelig graf
Sjæl
Temper til samme tid hver morgen... Temper oralt, men lurer på om jeg skal teste vaginalt neste ppVis vedlegget 324589
Oi!! Den ser lovende utDagens temp
Følte meg litt varm i dag tidlig, så tipper den er på vei ned igjen i morgen, men lov å håpe at den stigerOi!! Den ser lovende ut
Jeg følge meg også varm i morres! Blir spennende å se om den holder seg oppeFølte meg litt varm i dag tidlig, så tipper den er på vei ned igjen i morgen, men lov å håpe at den stiger
Noen har EL-dip, eller et fall i tempen rett før EL, men ikke alle. Så jeg ville tatt ELtester i tillegg til å tempe. Da temping bekrefter at EL har vært, og ikke en god måte å forutse når den kommerNy på temping.
Vil temperaturen synke enda mer før eventuelt EL eller ser man det først etter EL har vært at den stiger?
Leste også noe om at man ikke bør ha samleie rundt da egget kan feste seg?
Trenger gode tips og råd
Æsjda! Jeg syns kanskje FF har satt den EL litt sent jeg da oO Tok du ELtester?Vis vedlegget 324677
Nei men hva søren da!! Tidenes tempdropp, menssmerter og litt lyst blod i dag CD28.
Kommer mensen nå så vil det si 27 dager syklus og 8-9 dager lutealfase! Orker ikke
Blodet kan komme av sex i går, men de andre faktorene tyder jo på at det ikke et sexen sin feil at det kommer blod nå. Dustekropp ass!! (Ja, jeg har PMS til tusen også. Så dette gjorde meg skikkelig forbanna! )