Vi som temper

Tror du? Jeg tror den var i går. Fikk ikke El-testene i posten før i går, og jeg pleier å ha flere dager med positiv. Basert på smertene i går så hadde jeg tippa på i går. Men det spiller egentlig ikke så stor rolle :)
Vurderte litt frem og tilbake, men siden du hadde positiv test og ELslim i dag. Hadde du ikke hatt positiv test og i dag hadde jeg sagt i går :) blir spennende å se da!

Vurderte litt frem og tilbake, men siden du hadde positiv test og ELslim i dag. Hadde du ikke hatt positiv test og i dag hadde jeg sagt i går :) blir spennende å se da!

EL har kommet nokså stabilt på CD18 de siste gangene. Har hatt positiv test på EL-dagen også. Men men. Ikke noe aksjer uansett, så det er egentlig ett fett. Var bare så innmari rotete denne syklusen :hungover:

Hei!

Jeg temper kl 07 hver gang, men målte kl 05 også fordi jeg våknet tidlig. Kl 05 målte den 36,50. Kl 07 (jeg sovnet i mellomtiden), målte den 36,31. Jeg har våknet endel i 5-6 tiden i det siste og målt da også, men den har vært lavere enn kl 07, så jeg har registret den kl 07 hver gang.

Hvilken ville dere registrert i dag?

Da er jeg nok 1 dpo i dag :D:p

DCC119FE-C081-46C0-A875-BADEFCE3C4A6.png

Hei!

Jeg temper kl 07 hver gang, men målte kl 05 også fordi jeg våknet tidlig. Kl 05 målte den 36,50. Kl 07 (jeg sovnet i mellomtiden), målte den 36,31. Jeg har våknet endel i 5-6 tiden i det siste og målt da også, men den har vært lavere enn kl 07, så jeg har registret den kl 07 hver gang.

Hvilken ville dere registrert i dag?
Jeg våkner ofte i løpet av natta og sovner igjen med en gang, og velger stort sett alltid temp til vanlig tid. Synes likevel det er rart den var lavere kl 07. Hvordan er tempen din vanligvis i disse dager da? :p

Jeg våkner ofte i løpet av natta og sovner igjen med en gang, og velger stort sett alltid temp til vanlig tid. Synes likevel det er rart den var lavere kl 07. Hvordan er tempen din vanligvis i disse dager da? :p

Takk for raskt svar :) Legger ved bilde for å vise fra jeg begynte å tempe.

Vedlegg

• BAF2EB8A-212E-4332-8DB3-EC19EE030B95.jpeg
    BAF2EB8A-212E-4332-8DB3-EC19EE030B95.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 76
Seriøst? Min har alltid vært en sånn stygg lilla!laughing6
Men skjønte det måtte gå an å endre når jeg så din! Så nå er min også supersøt rosa! Så mye søtere og koseligere å gå innpå! Hvertfall når du er sykt lei av samme fargen i 1 år :laughing002
Haha, kan jo faktisk være jeg endra den i begynnelsen, men det begynner å bli noen måneder siden nå.. så derfor husker jeg det sikkert ikke bare:joyful: Ja, rosa er en supersøt farge:rolleyes:

Får æ se grafen? :angelic:

Kan du hjelpe meg litt? :)

Jeg pleier å tempe kl. 07.00 hver dag, men etter tips fra deg har jeg tempet hvis jeg våkner tidlig (i 5.tiden feks). De andre gangene har jeg valgt den høyeste tempen, den har alltid vært kl. 07. I dag fikk jeg 36,5 kl. 05.00 og 36,31 kl. 07.00.

Hva ville du lagt inn av de to?

Kan du hjelpe meg litt? :)

Jeg pleier å tempe kl. 07.00 hver dag, men etter tips fra deg har jeg tempet hvis jeg våkner tidlig (i 5.tiden feks). De andre gangene har jeg valgt den høyeste tempen, den har alltid vært kl. 07. I dag fikk jeg 36,5 kl. 05.00 og 36,31 kl. 07.00.

Hva ville du lagt inn av de to?
Hmmm. Tror jeg fortsatt ville lagt inn 36,31 siden det var 2 timer før! Så kan du eventuelt legge inn notis om den andre tempen. :)

Hmmm. Tror jeg fortsatt ville lagt inn 36,31 siden det var 2 timer før! Så kan du eventuelt legge inn notis om den andre tempen. :)

Tusen takk, var det jeg tenkte. Ble bare usikker ettersom du har sagt jeg legger inn den høyeste temperaturen, men ettersom det var to timer før ble jeg usikker. Tusen takk - legger inn nå :love2

Du kan prøve å legge inn forhøyet temp på 23.4 for å se om du får kryss og eventuelt hvor :)

Ja, det blir CD17 eller CD19 alt etter hvordan jeg legger inn el-testene :) ikke CD18 da, som jeg føler så inderlig sterkt på meg :hilarious:

Forventer EL i dag eller i morgen, så spent på temp hopp de neste dagene :D

A6A38C48-1B5B-477F-9A86-A729F759D7E1.jpeg

Min ser slik ut i dag. Noen som har noen tanker? CD 14 i dag og venter spent på EL.
Ser veldig greit ut foreløpig :) Etterhvert vil tempen stige til over 36.35 over flere dager og da får du kryss på 3 DPO som forteller når FF tror EL var :)

Back
Topp