Takk ja det må ha vært det!Var inne å snoket litt på ikm 17 gruppen og så testen din gratulerer så mye!! Da var det virkelig en fin festedipp du hadde 7 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ja det må ha vært det!Var inne å snoket litt på ikm 17 gruppen og så testen din gratulerer så mye!! Da var det virkelig en fin festedipp du hadde 7 dpo
TakkHurraaaaaaaaaa! Gratulerer så mye
Er det flere som opplever å få forskjellig temp for hver gang du temper etter hverandre? Jeg har alltid bare tempet en gang og notert meg den på morgenen. Men de to siste dagene har jeg tempet opp til 3 ganger etter hverandre, samme plass under tunga. I går fikk jeg 36,41, 36,54 og 36,58 i dag fikk jeg 36,50, 36,57 og 36,58. Begge dagene valgte jeg å registrere den midterste. Har sett at noen anbefaler å varme opp termometeret før en temper, er dette grunnen kanskje? Noen erfaringer?
Liten nedgang i temp i dag, kjenner det er skummelt! Men testen er sterkere i dag! Er dette normalt ?
Jeg har aldri vært gravid så vet ikke sånn sett.. men har sett mye på andre sine grafer inne på FF og sett dette mye Så det er nok ikke "farlig!
Det står i bruksanvisningen min at tempen vil stige noe dersom man temper flere ganger på rad.. Jeg tenker at det viktigste er at du alltid gjør det samme. At du alltid registrerer det første, eller alltid det andre.. Slik at det jevnt over blir likt (Jeg tenker at man like så greit bare kan registrere det første.. det blir jo det enkleste)
Ingenting uvanlig med detJeg har tempet i tre dager (samme tid), og min bare synker. Er det vanlig? Tar på samme sted i munnen.
Ingenting uvanlig med det
Tror den tar gjennomsnittet + 0,1 grad for å finne baseline. Så når du har temp som er over baseline 3 dager så får du kryss. Men viktig å legge inn ELtest og sekret for å hjelpe å få det mest riktigHvis jeg varierer mellom 36.9 og 36 - hvordan vet jeg om EL har vært da? Må den være 0.5 grad over 36.9?
Tror den tar gjennomsnittet + 0,1 grad for å finne baseline. Så når du har temp som er over baseline 3 dager så får du kryss. Men viktig å legge inn ELtest og sekret for å hjelpe å få det mest riktig
EL test legges inn her : OPKTakk for tips Det er vel under Progesterone test jeg skal legge inn EL-test? Jeg tror jeg legger ut grafen min etterhvert, så kan du få lov å tolke den - kanskje jeg skjønner litt mer da
Som hun over skriver skal det legges inn under OPKTakk for tips Det er vel under Progesterone test jeg skal legge inn EL-test? Jeg tror jeg legger ut grafen min etterhvert, så kan du få lov å tolke den - kanskje jeg skjønner litt mer da
Nei jeg har hatt 80 mange ganger uten å være gravid. den kan være gøy, på gøyHei, dere som bruker fertilityfriend for å registrere tempen, er dere mye opptatt av pts? Jeg skjønner ikke hvordan den regner ut? Uansett hvor høye temperaturer og hvor mange symptomer jeg legger inn, får jeg alltid 20-22 pts?! Da jeg hadde kjemisk fikk jeg visstnok 80 pts, men la ikke inn noe mer enn normalt da? Har noen blitt gravide av lav score eller fått høy score og ikke vært gravide typisk? Er den til å stole på?
Okei, da tror jeg jeg skal slutte å henge meg så mye opp i den der rett og slett Blir så skuffa når den bare viser 20 pts gang på gangNei jeg har hatt 80 mange ganger uten å være gravid. den kan være gøy, på gøy
Her er min kurve, ikke så spennende foreløpig.. Venter på ELHvordan ser din kurve ut i dag? Del gjerne din gravid-kurve om du har