Vi som temper

Hei, dere som bruker fertilityfriend for å registrere tempen, er dere mye opptatt av pts? Jeg skjønner ikke hvordan den regner ut? Uansett hvor høye temperaturer og hvor mange symptomer jeg legger inn, får jeg alltid 20-22 pts?! Da jeg hadde kjemisk fikk jeg visstnok 80 pts, men la ikke inn noe mer enn normalt da? Har noen blitt gravide av lav score eller fått høy score og ikke vært gravide typisk? Er den til å stole på?:confused004

Hva er PTS? :angelic:

Her er min kurve, ikke så spennende foreløpig.. Venter på EL :)
Vis vedlegget 323873

Dette er grafen fra da jeg ble gravid med frøkna :D Vis vedlegget 323874

Takk for at du deler :D

Nei, grafen blir vel først spennende etter eggløsning :rolleyes: men eggløsning er en spennende periode det også. Lykke til :Heartred

Så fin gravid-kurve :love017 ser du har notert negativ test 9 og 10 dpo, var de helt helt blenda, eller kunne du skimte noe?

Takk for at du deler :D

Nei, grafen blir vel først spennende etter eggløsning :rolleyes: men eggløsning er en spennende periode det også. Lykke til :Heartred

Så fin gravid-kurve :love017 ser du har notert negativ test 9 og 10 dpo, var de helt helt blenda, eller kunne du skimte noe?
Hei

Her er blenda test 1.desember:
4F96F119-A00D-488A-835F-DCAA9B571AE3.png

Denne fikk jeg 2.desember syns jeg skimtet noe(jeg hadde helt sykt streksyn)
3B9BAE93-C83F-4605-AD3B-8CFA1F50142C.jpeg

Disse fikk jeg 3.des morgen
82D0DA38-D1E0-4F29-9CAC-41A4C608850D.png

FA19F29E-FA3C-41CC-BA02-EF47FF6B48EB.jpeg

3.desember ettermiddag tredje merke:
9F8F9DE1-BE61-4E2C-B378-DF73011415C3.png

Desember 4
03AD80F5-8D46-4563-BED1-475BFC2771BF.png

Ja, jeg er testetøs :angelic:

Fertility friend har noe som heter early pregnancy signs, der de oppgir poeng ut i fra tempen og symptomene du oppgir:) Så pts står vel da for points? Så jeg var bare nysgjerrig på om noen har fått den til å stemme:joyful:

Vedlegg

• FF0BD671-2797-49C0-A14B-3777863B96CD.png
    FF0BD671-2797-49C0-A14B-3777863B96CD.png
    85,9 KB · Visninger: 86
Last edited:
Fertility friend har noe som heter early pregnancy signs, der de oppgir poeng ut i fra tempen og symptomene du oppgir:) Så jeg var bare nysgjerrig på om noen har fått den til å stemme:joyful:
Aaah! Så kult! Gleder meg til å sjekke :D

Fertility friend har noe som heter early pregnancy signs, der de oppgir poeng ut i fra tempen og symptomene du oppgir:) Så jeg var bare nysgjerrig på om noen har fått den til å stemme:joyful:
Hvordan har du fått den til å bli så fin og rosa?:oops: vil også ha sånn!:hilarious:

Åååh guh jeg fant det ut!! Nå ble jeg helt ekstase!!! Så fin!!! Tusen takk som la ut! Ante ikke det gikk an!!!:smiley-bounce022

Haha, er det en greie?:hilarious: måtte leite og jeg fant! Min har alltid vært rosa, så aldri tenkt over det, men går visst an å endre:wideyed:
Seriøst? Min har alltid vært en sånn stygg lilla!laughing6
Men skjønte det måtte gå an å endre når jeg så din! Så nå er min også supersøt rosa! Så mye søtere og koseligere å gå innpå! Hvertfall når du er sykt lei av samme fargen i 1 år :laughing002

Seriøst? Min har alltid vært en sånn stygg lilla!laughing6
Men skjønte det måtte gå an å endre når jeg så din! Så nå er også supersøt rosa! Så mye søtere og koseligere å gå innpå! Hvertfall når du er sykt lei av samme fargen i 1 år :laughing002
Hvor fant du det?! Min er også lilla :hilarious:

2313B3DC-0AFF-494B-A8E0-8EC37886610A.jpeg

mon tro hvordan appen tenker å sette EL denne gangen. For et sabla rot det ble i kurven min denne gangen da!!!

Måtte endre jeg også nå :D så dyster og fæl den mørk-lilla fargen...
Jeg er rosajente. Alltid vært :rolleyes: faktisk så glad i rosa at mannen har satt ned foten flere ganger og sagt at NEI DET SKAL IKKE MER ROSA INN I HUS.
Haha saaant! Ble sykt glad av å kunne bytte! De små gleder i livet hva!:hilarious::joyful:

Holder en knapp på CD 19 jeg. Tipper den stiger i morra :)

Tror du? Jeg tror den var i går. Fikk ikke El-testene i posten før i går, og jeg pleier å ha flere dager med positiv. Basert på smertene i går så hadde jeg tippa på i går. Men det spiller egentlig ikke så stor rolle :)

Back
Topp